• 1
  • 2
2019-01-26, 18:09
Medlem
GENERALGERDESs avatar
Tjena!

Tänkte kolla lite vad alla har för åsikter om nya snusgenerationen, så kallat "All White Portion".
ZYN & Epok tror jag är kända märken som tillverkar denna form av snus. Nikotin utan tobak.
Har själv prövat några gånger och jag tycker personligen att det smakar socker och godis. Gillar inte konceptet överhuvudtaget personligen, vad tycker ni?

Mvh
Citera
2019-01-26, 18:44
Moderator
Mr.Woodss avatar
Har inte provat. Snus utan tobak låter, i mitt tycke, helt meningslöst.
Citera
2019-01-26, 18:45
Medlem
S.O.Stolps avatar
Jag är helt hooked. Kommer aldrig mer att snusa tobak igen. Dålig andedräkt och missfärgade tänder är ett minne blott. Förstår inte att alla inte går över till tobaksfritt när det har exakt samma effekt men med nämnda fördelar.

Vissa kanske smakar socker/godis, men det finns ju en uppsjö av smaker, allt från melon och blåbär till mint och lakrits.

Citera
2019-01-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Har inte provat. Snus utan tobak låter, i mitt tycke, helt meningslöst.
Det är ju ett alldeles utmärkt sätt att komma runt skatten.
Citera
2019-01-26, 19:14
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag är helt hooked. Kommer aldrig mer att snusa tobak igen. Dålig andedräkt och missfärgade tänder är ett minne blott. Förstår inte att alla inte går över till tobaksfritt när det har exakt samma effekt men med nämnda fördelar.

Vissa kanske smakar socker/godis, men det finns ju en uppsjö av smaker, allt från melon och blåbär till mint och lakrits.

Vart handlar du detta? Priser?
Citera
2019-01-26, 19:22
Medlem
fuskas avatar
Är det inte en massa socker i dom? Känns så där bra att gå runt med.
Citera
2019-01-26, 19:27
Medlem
GranitStrongWhites avatar
Tycker inte ens man kan kalla det för snus. Snus handlar ju om just tobak och dess smaker. Att göra utan tobak och med massa tramsiga godissmaker och skit är bara för fjollor. Soyboy-snus alltså. Nej, jag håller mig till mitt riktiga snus och ser ner på de som snusar tobaksfritt.
Citera
2019-01-26, 19:28
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp

Finns det med någon som smakar snus?
Citera
2019-01-26, 19:31
Medlem
GENERALGERDESs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Snusbolaget är ett bra alternativ
Citera
2019-01-26, 19:34
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Ja, som GENERALGERDES sa, snusbolaget. Tyvärr ganska dyrt överallt, runt 45-50 dosan.
Citera
2019-01-26, 20:09
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Vadå smaker? Snus ska väl bara ligga under läppen, inte sugas på. Råkar det rinna ner i halsen mår man inte så bra vill jag minnas
Citera
2019-01-26, 22:25
Medlem
Testat och gillar det. Känns fräschare. MEN får ont i tungan. Innehåller kanske något som ja inte tål.
Varnar för zyn citrus. Smakade rengöringsmedel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in