2019-01-29, 12:31
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det är inte nikotinfritt, det är fritt från växtdelarna, tobaken. Prova Lyft, ice cool. Det är som att få en hästspark på pungen. En jäkla kick!

Tack, men nej tack.
Vilken del av "fejksnus = anus" var det du inte förstod?
Vill jag ha mint så tuggar jag tuggummi, vill jag ha snus så snusar jag.
Skulle hellre sluta snusa helt än att trycka in massa fruktigt mint-piss under läppen, snus ska va snus.
Citera
2019-02-06, 06:48
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Tack, men nej tack.
Vilken del av "fejksnus = anus" var det du inte förstod?
Vill jag ha mint så tuggar jag tuggummi, vill jag ha snus så snusar jag.
Skulle hellre sluta snusa helt än att trycka in massa fruktigt mint-piss under läppen, snus ska va snus.
Haha, bonnläpp! Fortsätt med din tobak då. Det är ok. Vi andra går vidare, med fräsch andedräkt och bländvita leenden.
Citera
2019-02-07, 11:24
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Haha, bonnläpp! Fortsätt med din tobak då. Det är ok. Vi andra går vidare, med fräsch andedräkt och bländvita leenden.
Jag har bokstavligen aldrig varit utanför en stadskärna med minst 1miljon invånare i mer än 3 veckor i hela mitt liv.
Citera
2019-02-10, 17:09
Medlem
idjuuts avatar
Citat:

ta ditt jävla bögsnus och dumma flin och kör upp. haha försöker pracka på folk massa skit. jobbar du för det där företaget eller?
Citera
2019-02-11, 11:49
Medlem
cramuss avatar
Älskar den. Har snusat vitt snus sedan Epok intoducerades. Gillade Epok men tycker att Lyft är bättre när man vant sig av med tobaken. Är ingen storsnusare.
Citera
2019-02-13, 23:51
Medlem
Lika färglös och fjollig som den nya generation tomtar som använder skiten.
Citera
2019-02-15, 00:51
Medlem
BlatteAudis avatar
Inget för mig snus är så mycket mer än bara nikotin iaf för mig. Det handlar om den ljuvliga tobakssmaken och känslan av att ha ett stycke svensk kultur o historia under läppen får inte den kännslan av o prega upp ngt som ser ut som torkad sagge så fortsätter med min prima fint och ser ut som en bonnläpp
Citera
2020-05-10, 00:30
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Du låter nyfrälst. Återkom gärna om ett år och beskriv din upplevelse med godis/frukt "snus"

Snus är inte det enda som missfärgar dina tänder min vän. Dricker du kaffe? Finns hur många produkter som helst som missfärgar tänderna. Bär är nyttigt men kan också missfärga tänderna på längre sikt, läsk, sportdrycker, vin m.m. Listan kan göras oändlig och argumentet är dåligt enligt mig, sen kan man alltid bleka tänderna själv eller hos tandläkaren.

Jag borstar varje dag och ser till att flossa (ej fjortistermen som blev nyord) tänderna med jämna mellanrum vilket motverkar dåligt andedräkt. Även gamla matrester mellan tänderna skapar dålig andedräkt.

Om ni försöker konvertera snusare så har ni väldigt dåliga argument imo.
Inte längre nyfrälst, men fortsätter på den inslagna vägen. Fortfarande vita tänder och fräsch andedräkt. Märker inget på tandköttet heller. Helnöjd helt enkelt!
Citera
2020-05-18, 09:36
Medlem
quid-est-veritass avatar
Jag testade också detta förra sommaren och tyckte den var ganska god. Första prillan det vill säga, sen blev det riktigt sliskigt och obehagligt.
Citera
2020-05-20, 12:26
Medlem
TeddyLupins avatar
Sprang på en "Loop - all white jalapeño" och asså den va la trevlig, men snus smakade det inte
Citera
2020-05-23, 15:01
Medlem
Alltså jag kan inte för mitt liv förstå varför de måste hålla på med hallonsmak, min och fan och hans moster. Hade det kommit ett sådant snus som smakar general, så är jag game!
Men orka med något som smakar som jag doppat det i en fluxflaska innan.
Citera
2020-05-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyLupin
Sprang på en "Loop - all white jalapeño" och asså den va la trevlig, men snus smakade det inte

Tyckte den var vidrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in