2021-01-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Gud vilket helvete det måste varit för mamman efter detta, och det hände till o med på hennes födelsedag

Om hon skulle få barn igen i framtiden så hoppas hon beskyddar dom så gott hon kan❤️
Hoppas aldrig att hon läser det du skrev eftersom det är normalt att försöka skydda sina barn och extremt osannolikt att hon någonsin mer kommer uppleva något liknande om hon får fler barn. Din kommentar skulle kunna spä på en inre rädsla hos henne. Dessutom är det något anklagande som om hon hade kunnat förutse och ändrat utgången vilket jag tvivlar starkt på.
Citera
2021-01-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Håller med, riktigt märkligt måste jag säga. Lite kusligt till och med, men jag antar att hon gå på lugnande och för rejält omtöcknad.

Men hon får helt enkelt göra en "Pigge Werkelin" och skaffa ny man och nya barn som ingenting efteråt. Han var igång relativt snabbt efter Tsunami i Thailand där han förlorade barn och fru. Bara studsa upp och borsta av sig helt enkelt.
Arbogamamman har väl också klarat av att fortsätta leva vad jag förstår efter Christine Shürrers svingande hammare.
Det går att starta om men minnet som hon bär kommer aldrig försvinna!
Precis som Pigge så har Arbogamamman också fått 2 nya barn efter traumat. Nu känner jag inte mamman till dessa pojkar personligen men vem vet hon kanske också får nya barn i framtiden även om sorgen sitter kvar
Citera
2021-01-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makeam
Hoppas aldrig att hon läser det du skrev eftersom det är normalt att försöka skydda sina barn och extremt osannolikt att hon någonsin mer kommer uppleva något liknande om hon får fler barn. Din kommentar skulle kunna spä på en inre rädsla hos henne. Dessutom är det något anklagande som om hon hade kunnat förutse och ändrat utgången vilket jag tvivlar starkt på.
Jag skrev nog lite klumpigt där, jag menade mest att om hon får nya barn i framtiden så hoppas jag att hon orkar ta hand om dom trots att sorgen lever kvar hela livet

Jag kanske var morgontrött eller nåt när jag skrev det där
Citera
2021-09-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locanostra
Hmm... Man undrar ju vad som fick henne att ta självmord, hans kvinnosyn och svartsjuka kanske fick henne till att ta livet av sig.
Anna mådde psykiskt dåligt en längre tid. Det var inte GM fel.
Citera
2021-09-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Fattar inte ens att han fick ha hand om dom små barnen när han var tungt medicinerad och deprimerad,?

Hur är det ens möjligt?
För att mamman absolut tyckte GM skulle ha barnen på sin vecka. Det var skillnad om hon behövde göra något. Så länge allt gick enligt hennes plan så var det lugnt. Men när s behövde ändra något så gick det inte. Han kunde komma gråtandes och be k ta barnen men det gick inte om det inte var hennes vecka. Önskar att många fler vetat om och kunde ha hjälpt i tid. Stackars alla som är kvar och har tagit reda på allt efter. Är ganska säker på att det inte varit så trevligt.
Citera
2021-09-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hunden fick också leva vidaren tydligen. Exet var nog inte så fäst vid hunden så den fick väl Samuel ensam vårdnad om.
Hunden var enligt säkra källor Ks ögonsten. Den bor i skärgården med henne nu.
Citera
2021-09-06, 22:11
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceicebabydoll
Hunden var enligt säkra källor Ks ögonsten. Den bor i skärgården med henne nu.

Vet du hur mamman mår idag och vad hon gör?
Citera
2022-02-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceicebabydoll
För att mamman absolut tyckte GM skulle ha barnen på sin vecka. Det var skillnad om hon behövde göra något. Så länge allt gick enligt hennes plan så var det lugnt. Men när s behövde ändra något så gick det inte. Han kunde komma gråtandes och be k ta barnen men det gick inte om det inte var hennes vecka. Önskar att många fler vetat om och kunde ha hjälpt i tid. Stackars alla som är kvar och har tagit reda på allt efter. Är ganska säker på att det inte varit så trevligt.

S mådde inte bra som du säger. Tyvärr är det inget försvar. Men en förklaring. Samhället svek honom och barnen. Tragiskt nog då han ändå sökt hjälp.

Jag försvarar inte S agerande men kan förstå att folk mår dåligt. Men verkligen inte hur de kan ta med barnen i denna utväg. Ingen av oss vet vad som rörde sig i S huvud. Men kan inte varit enkelt för honom.

Tragiskt nog blev utgången den värsta tänkbara.
Citera
2022-03-11, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bababoo
S mådde inte bra som du säger. Tyvärr är det inget försvar. Men en förklaring. Samhället svek honom och barnen. Tragiskt nog då han ändå sökt hjälp.

Jag försvarar inte S agerande men kan förstå att folk mår dåligt. Men verkligen inte hur de kan ta med barnen i denna utväg. Ingen av oss vet vad som rörde sig i S huvud. Men kan inte varit enkelt för honom.

Tragiskt nog blev utgången den värsta tänkbara.
Det framgår i hans streamade video. Barnen nämns knappt. Det är bara ilska mot mamman och självömkan. Helt otroligt. Samhället svek honom? Hur då? Det kryllar av frånskilda pappor som har delad vårdnad och de klarar av detta utan att mörda barnen. Samhället svek barnen.
Citera
2022-03-26, 06:16
Medlem
fearreapers avatar
Finns fup ?
Citera
2022-03-26, 07:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Finns fup ?

Om du använder sökfunktionen så hittar du snabbt en förklaring till varför det inte finns en FUP i detta fall..
Citera
2022-03-26, 08:26
Medlem
fearreapers avatar
Vet inte hur man gör/använder den. Men oki
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Om du använder sökfunktionen så hittar du snabbt en förklaring till varför det inte finns en FUP i detta fall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in