Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Nu är du semantiskt ute på hal is. Ingen mer än du pratar om att barn förtjänar dödas.
Jag diskuterar anledningen. Han säger ju att hon utpressade honom och varit ett praktsvin. Kan jag tänka mig, kvinnosvin med små hjärnor går på statens propaganda om feminism och sådan skit och använder staten som slagpåk mot männen, med utpressning och annat kul. Sedan visar de musen för yngre killar som kommer och ska sätta på dem, mest för att såra sina ex. Litar 20x mer på random man än på en random kvinna.
Det heter till döden skiljer oss åt när man lovar varandra äktenskap. Nu blev det ju så.
Ja, vad säger man? Dina tillkortakommanden är inget du kan förklara världen utifrån. "Kvinnosvin..." man tar sig för pannan över din totala dumhet. Din stukade tillit till kvinnor kanske är självförvållad.
Nu sa han i filmen att KA tycker han är ett jävla svin... det ligger kanske något idet.
Hans tillkortakommanden avslöjar han efter att ha skjutit sina två barn med två skott vardera; han sjunger ut i hat och svartsjuka. Det stora problemet för honom verkar vara en Afghan.
Att du har tagit dig ett travhästnamn (en bra travare för några år sedan) kanske tyder på att du är i den branschen, känner kanske förövaren väl. Tar hans parti, rakt av.