2019-01-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Ja Han är 26. Iallafall om det nu är den kille som det länkats till. Det olustiga är att han precis bytte profilbild. Gör man det i en situation som denna?

Kommer man från Afghanistan så är väl några dödsskjutningar bara vardagsmat, inget att reagera nämnvärt på utan bara fortsätta som om inget hänt. Dessutom var det ju ingen förlust för honom själv, direkt. Och att känna och visa empati för kvinnor är kanske inte afghaners starkaste gren.
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hur visste muppen att Karin skickat en massa sms? Hade han en keylogger på hennes mobil?

Att hon prioriterar skit kan det vara att hon inte längre prioriterar hans gamla arsle?

Han hade nog tillgång till hennes itunes (eller vad det heter) och plågade sig själv varje dag.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grannen007
Tycker man ska stänga tråden. Nu har alla som tjatat om filmen fått sätt den. De hat och ord som dykt upp i tråden kommer ändå aldrig nå den man vill den ska nå till (GM) . Däremot finns det anhöriga, vänner som har andra bilder och stunder att minns tillbaka på. Jag känner och har ingen relation till SR. Jag skrev tidigare att hans beslut är oacceptabelt och oförlåtligt. Men det kommer inte nå honom men min förhoppning är att det kanske når hans anhöriga och vänner och att det är okej för dom att känna likadant i stunden som denna. Men dom har naturligtvis andra stunder och minnen och låt dom ha dom. En tragisk händelse. Stäng tråden.

Jag pissar på hans gamla bra stunder, han förtjänar inte att folk ska sörja hans bortgång!
Citera
2019-01-25, 21:40
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Han brister ut "Andreas" innan han börjar böla också. Han fick väl sin första tittare.
Var säkert nån som ploppade in på livesändingen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannen007
Tycker man ska stänga tråden. Nu har alla som tjatat om filmen fått sätt den. De hat och ord som dykt upp i tråden kommer ändå aldrig nå den man vill den ska nå till (GM) . Däremot finns det anhöriga, vänner som har andra bilder och stunder att minns tillbaka på. Jag känner och har ingen relation till SR. Jag skrev tidigare att hans beslut är oacceptabelt och oförlåtligt. Men det kommer inte nå honom men min förhoppning är att det kanske når hans anhöriga och vänner och att det är okej för dom att känna likadant i stunden som denna. Men dom har naturligtvis andra stunder och minnen och låt dom ha dom. En tragisk händelse. Stäng tråden.
Varför det? Många är intresserad.
Citera
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Vad jag undrar är:
1) hur mycket finns kvar av en liten barnkropp som fått 2 skott i sig (hagelgevär?)
2) det finns uppgift i tråden att den bil som kom in på gården i slutet på videon var mammans. Hann hon precis in när han sköt sig själv, hon måste i vart fall hört skottet?
3) kan man någonsin återhämta sig från synen av 3 lemlästade kroppar, varav 2 små oskyldiga barn man själv gett liv åt?

Hur mördaren kan vara så oberörd över pojkarnas död med 2 hagelskott vardera. Det måste bli blodigare än ett slakthus. Mördaren var mest upprörd att ingen brydde sig om honom och sitta i fängelse resten av livet.

Mördarens kallblodighet tyder på att detta inte är första gången.

Den gården kommer ingen att köpa.
Senast redigerad av Toolman 2019-01-25 kl. 21:43.
Citera
2019-01-25, 21:41
Medlem
Citat:
Hur visste muppen att Karin skickat en massa sms? Hade han en keylogger på hennes mobil?

Att hon prioriterar skit kan det vara att hon inte längre prioriterar hans gamla arsle?

Kanske hade en flört med honom när de va ihop
Citera
2019-01-25, 21:41
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Barn är så oskyldiga. De fattar men försöker göra det bästa av alla situationer för att de litar på att vi (vixna) älskar och tar hand om dem och att världen är en god plats.
Fan jag är så arg och fattar inte hur man kan vara så ond.

Det är så ologiskt också. Det hade varit mer logiskt att mörda henne. Men han var nog galen, självisk, empatilös och ond.
Citera
2019-01-25, 21:42
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Kanske hade en flört med honom när de va ihop

Hur vet han det?

Hade min fru kollat min telefon så hade jag flyttat, samma dag. Och jag har inget att dölja, och jag skulle aldrig få för mig att glo i min frus telefon!
Citera
2019-01-25, 21:43
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Var säkert nån som ploppade in på livesändingen?

Han fick väl sin första tittare. Det går inte att se hans vänlista längre, men baserat på gillningar på hans bilder, så hittade jag en andreas.

https://www.facebook.com/andreas.sellin.33
Kan vara den första person som såg den live, och den enda som hörde honom säga att han nyss skjutit sina grabbar.
Citera
2019-01-25, 21:43
Medlem
Citat:
Jag pissar på hans gamla bra stunder, han förtjänar inte att folk ska sörja hans bortgång!

Fortsätt skriv då.
Citera
2019-01-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Han brister ut "Andreas" innan han börjar böla också.

Länken funkar ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in