Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Har gjort en observation vid mordplatsen vilket fick mig att följa efter en individ drygt en km och notera var han bodde. Omständigheterna är sådana att jag förmodligen kommer kontakta polisen. Med största sannolikhet har han förstås inget med mordet att göra men jag fick en mycket underlig känsla av den mannen... Det kan ju dock varit en låtsasdetektiv som t ex håller till här och då är det ju bra om man inte skickar polisen på någon oskyldig. Förövrigt tänker jag inte nämna några ytterligare detaljer här så ni behöver inte ens fråga.
Mvh Campion
Oj!? Jag observerade också nåt märkligt, när jag var där häromdagen. Jag hade sett programmet och var nyfiken på, om jag kunde lokalisera platsen/graven. Men det var någon skum person som uppehöll sig där och vanka av och an. Jag tänkte,(ja jag vet, otroligt men sant)
kanske personen har något med fallet att göra!?
Massor av frågor cirkulerade runt som fladdermöss på kyrkogården! Skulle jag ringa polisen på en gång?! Jag torkade av svetten i pannan, då det var mycket varmt ute. Jag kände ett obehag i luften. Jag beslöt mig för att vandra hemåt. Egendomligt..
Jag kände mig förföljd hela vägen hem