Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-20, 16:31
  #1
Medlem
Hej!

Hur många män tror ni den genomsnittliga kvinnan ligger med? När jag pratar med tjejkompisar så ligger den runt 15-20 och de är nästan med en ny varje helg. Jag förstår ej detta. Är jag med populärs tjejer som gillar att ligga runt så detta inte kan spegla den vanliga kvinnan?

För den bilden jag har av tjejer/kvinnor är att, kanske är dålig på det sociala men det tkr jag inte, är att det tar tid, iaf 1 månad, att vinna en kvinnas förtroende och tillförlit. För det är ju så att 99% av alla kvinnor vill ha mer än bara in och ut sex. De ser hjärnan som ett sexuellt organ och vill alltså att mannen ska vara säker, trevlig osv innan man hoppar i sängs. Detta stämmer in bland de flesta tjejer. Men samtidigt så säger de som jag pratar med att de ligger så mkt? Hur går detta ihop? Att de samtidigt vill få förtroende, lära känns killen osv men samtidigt ligger mycket ONS?

Är jag helt enkelt med populärs tjejer som gillar detta liv? Hur många ligger män med? Mer? Färre?
Samt, man ser ju verkligen på sexsidor att det är typ 200 killar på en tjej då som nämnts ovan att tjejer gärna hittar killar ute och lär känna honom, mycket socialt spel handlar sex om.
Citera
2019-01-20, 16:41
  #2
Avstängd
Simkortets avatar
Den naturliga ordningen är på så vis att män ligger mer än vad kvinnor gör. Sedan urminnes tider så har kvinnor som varit med flera män setts med avsky och så kommer det för evigt att vara. Orsaken till att det ser ut såhär kan förklaras på många vis, men en av mina enklaste och bästa sätt är helt enkelt: Om en mans penis är en nyckel och en kvinnas fitta ett lås, så är det bättre med en nyckel som öppnar flera lås än ett lås som öppnas av flera nycklar.

På senare tid så kan det tyckas som att kvinnor ligger med och oftare men det stämmer inte riktigt. Friska kvinnor vill inte göra så utan det ser vi bara i samband med feministiska mongolider som tycker det är rimligt att låta sig bli utnyttjad av allt och alla så länge folk ger henne uppmärksamhet.

Jag tror att en genomsnittlig man ligger med 5 kvinnor under sin livstid medan kvinnor ligger med 4.
Citera
2019-01-20, 16:43
  #3
Medlem
akutaccents avatar
Nu kanske jag är dum eller så är ditt inlägg oläsligt och vad innebär 15-20 stycken = en ny varje helg?
Citera
2019-01-20, 16:49
  #4
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
De kvinnor som ligger runt är äckliga.
Tror faktiskt att kvinnor ligger runt mer än killar nu för tiden.
Citera
2019-01-20, 17:07
  #5
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
det vanliga är väl att få killar ligger med väldigt många . typ 20% ligger runt som satan resterande 80 har det rätt tunt. tvärtom hos kvinnor dito.

finns tusen trådar om detta.
Citera
2019-01-20, 17:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Hur många män tror ni den genomsnittliga kvinnan ligger med? När jag pratar med tjejkompisar så ligger den runt 15-20 och de är nästan med en ny varje helg. Jag förstår ej detta. Är jag med populärs tjejer som gillar att ligga runt så detta inte kan spegla den vanliga kvinnan?

För den bilden jag har av tjejer/kvinnor är att, kanske är dålig på det sociala men det tkr jag inte, är att det tar tid, iaf 1 månad, att vinna en kvinnas förtroende och tillförlit. För det är ju så att 99% av alla kvinnor vill ha mer än bara in och ut sex. De ser hjärnan som ett sexuellt organ och vill alltså att mannen ska vara säker, trevlig osv innan man hoppar i sängs. Detta stämmer in bland de flesta tjejer. Men samtidigt så säger de som jag pratar med att de ligger så mkt? Hur går detta ihop? Att de samtidigt vill få förtroende, lära känns killen osv men samtidigt ligger mycket ONS?

Är jag helt enkelt med populärs tjejer som gillar detta liv? Hur många ligger män med? Mer? Färre?
Samt, man ser ju verkligen på sexsidor att det är typ 200 killar på en tjej då som nämnts ovan att tjejer gärna hittar killar ute och lär känna honom, mycket socialt spel handlar sex om.

Nej, om kvinnan vill ha sex då går det fort i säng. De väntar inte i en månad som om de vore efterblivna.
Citera
2019-01-20, 17:15
  #7
Medlem
ShallowInfidels avatar
Gör du tjejen kåt kan du ligga med henne på direkten.
Gör du inte det, får du allt ta den dyrare och mer utdragna vägen som sällan leder rätt.

Jag ger mig inte in i något som inte är direkt jämförbar med första situationen.
Har inte tid för dåligt sex och jag tänker definitivt inte spendera pengar eller tid på att ta reda på om jag
kommer att få bra sex, inte eller om tjejen är värd att lägga möda på. Det är bara korkat att spendera tid och
pengar på kvinnor, riktigt korkat, hon tjänar egna pengar, hon kan betala, vill hon inte det kan hon dra åt
helvete. Ridderligheten är död för kvinnor har mördat den.

Farbror Shallow har talat!
Citera
2019-01-20, 17:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
De kvinnor som ligger runt är äckliga.
Tror faktiskt att kvinnor ligger runt mer än killar nu för tiden.

Klart. Dock om killar kunde få sex lika enkelt som tjejer så hade nog killar legat snäppet mer.
Citera
2019-01-20, 17:36
  #9
Medlem
ljugerbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Nu kanske jag är dum eller så är ditt inlägg oläsligt och vad innebär 15-20 stycken = en ny varje helg?

De kanske bara varit populära några få månader?
Citera
2019-01-20, 17:38
  #10
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Hur många män tror ni den genomsnittliga kvinnan ligger med? När jag pratar med tjejkompisar så ligger den runt 15-20 och de är nästan med en ny varje helg. Jag förstår ej detta. Är jag med populärs tjejer som gillar att ligga runt så detta inte kan spegla den vanliga kvinnan?

För den bilden jag har av tjejer/kvinnor är att, kanske är dålig på det sociala men det tkr jag inte, är att det tar tid, iaf 1 månad, att vinna en kvinnas förtroende och tillförlit. För det är ju så att 99% av alla kvinnor vill ha mer än bara in och ut sex. De ser hjärnan som ett sexuellt organ och vill alltså att mannen ska vara säker, trevlig osv innan man hoppar i sängs. Detta stämmer in bland de flesta tjejer. Men samtidigt så säger de som jag pratar med att de ligger så mkt? Hur går detta ihop? Att de samtidigt vill få förtroende, lära känns killen osv men samtidigt ligger mycket ONS?

Är jag helt enkelt med populärs tjejer som gillar detta liv? Hur många ligger män med? Mer? Färre?
Samt, man ser ju verkligen på sexsidor att det är typ 200 killar på en tjej då som nämnts ovan att tjejer gärna hittar killar ute och lär känna honom, mycket socialt spel handlar sex om.

Det pockar väl på helt enkelt. Det är väl inte så märkvärdigt.
Citera
2019-01-20, 17:43
  #11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Nu kanske jag är dum eller så är ditt inlägg oläsligt och vad innebär 15-20 stycken = en ny varje helg?
Måste också vara dum. Är det 15-20 per år eller varje helg...?
Citera
2019-01-20, 18:26
  #12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Nu kanske jag är dum eller så är ditt inlägg oläsligt och vad innebär 15-20 stycken = en ny varje helg?

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Måste också vara dum. Är det 15-20 per år eller varje helg...?

Fattar inte heller det. Det är 52 helger på året. Så det blir ju ca 50 per år. Så efter två år 100 stycken killar. Efter tre år 150 st.

Så var kommer 15-20 st ifrån?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback