2009-02-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag lider av samma problem själv, Jag kan tex inte pissa ute i närhet av folk då dom ser mej, men är det mörkt så går det bra. Väldigt konstigt egentligen, och det var ett helvete i lumpen kan jag säja. Men som sagt, på fyllan så är det inga större problem.
jag har lite samma komplex men i lumpen så släppte det mesta, man tog pissepaus på lite alla möjliga ställen
Citera
2009-03-07, 21:54
Medlem
murmels avatar
Dryftade ämnet i en krogpizzoar en gång... jättemånga som köade därinne hade liknande problem som mig, dvs svårt att pissa offentligt.
Könsdiskriminerande att vi killar förväntas pissa i kors på krogen
Citera
2009-03-07, 23:43
Medlem
Instämmer till fullo, "lider" också av samma symtom trots att jag inte har några som helst komplex för min dase

Bara låser sig.

Gör inte som jag gjorde bara på krogen en gång, gick ut o pissade, polisen såg mig men fick inte ifatt mig, smarta jag gick ut en gång till o då haffa han mig, jag vägrade lämna fram leg o det blev istället fyllecellen 8 timmmar, 10mil hemifrån. Inge smart att vakna 10mil hemifrån i bara tshirt (jackan va på krogen) en söndag i november. Inga affärer öppna, inte ens en tågstation att värma sig på. Detta resulterade i halsfluss som utvecklade sig till körtelfeber vilket betydde att jag fick vara hemma från jobbet 3 månader och tappa nästan 10kg muskler.

Haha, sorglig historia va?
Citera
2009-03-08, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thakongo
Instämmer till fullo, "lider" också av samma symtom trots att jag inte har några som helst komplex för min dase

Bara låser sig.

Gör inte som jag gjorde bara på krogen en gång, gick ut o pissade, polisen såg mig men fick inte ifatt mig, smarta jag gick ut en gång till o då haffa han mig, jag vägrade lämna fram leg o det blev istället fyllecellen 8 timmmar, 10mil hemifrån. Inge smart att vakna 10mil hemifrån i bara tshirt (jackan va på krogen) en söndag i november. Inga affärer öppna, inte ens en tågstation att värma sig på. Detta resulterade i halsfluss som utvecklade sig till körtelfeber vilket betydde att jag fick vara hemma från jobbet 3 månader och tappa nästan 10kg muskler.

Haha, sorglig historia va?

Haha aa den var onekligen sorglig =D

Angående ämnet.
Jag har aldrig fatta poängen med att alltid stå upp och kissa. Jag gör det inte hemma utan sitter alltid ner för att det är avkopplande, så kan man läsa och ha annat för sig samtidigt.
När jag då är ute på krogen och toalettkön är för lång och man nästan tvingas till pissoaren så kan detta vara lite jobbigt. Fast hade mer problem med det förut. Har knappt några problem med alls med det längre.
Citera
2009-05-11, 18:11
Medlem
eatsoups avatar
jag skulle inte ens kunna gå in här
http://filipspagnoli.files.wordpress.com/2008/09/glass-toilet-2.jpg
Citera
2010-05-13, 01:20
Medlem
Ja det är grymt jobbigt!! Fast nu på sistonde har det lugnat ner sig lite.. Men för bara nåt år sen hade jag stora problem. Kunde inte pissa alls i offentliga toaletter, t ex inne i nån krog eller så. Strålen ville aldrig komma fram..Förstår inte.. Och jag försökte koncentrera mig och tänka på nånting annat och det hjälpte inte heller. Förstår inte varför jag har det så.. Men nu på sistonde har det fungerat rätt bra med att jag sitter i nå toa och tänker på nånting annat. Oftast så undviker jag och dricka mycke om det är så att vi t ex är ute och grillar nånstans där det inte finns nån toa i närheten. Jag kan inte pissa utomhus heller, samma problem då.. Står bara där och tänker '' Men hallå, kan du pissa nångång??''.. Sen när man väl kommer hem ja då rullar det på aldeles utmärkt..Det är skumt.. Och det kan va riktigt jobbigt i vissa tillfällen. Men jag antar att det kan va så i olika perioder.. För just nu, som jag nämnde tidigare, har jag haft lättare för mig och kissa i offentliga toaletter.
Citera
2010-06-10, 09:48
Medlem
Audacias avatar
Personligen kan jag inte urinera över huvudtaget om jag hör att någon är utanför toaletten jag är inlåst i. Pissoar är inte ens att tänka på.
Samma med nr 2. Gick 2 veckor i lumpen (under soldatprovet) utan att skita! Underbart att marschera 10 mil med packning och vara galet förstoppad!

Jag tror det är någon form av stress som sabbar det som annars ska vara en ack så avkopplande stund.

Frågan är om det går att få bort med psykiatri?
Citera
2011-11-02, 02:07
Medlem
Mindatorlaggars avatar
Så jävla märkligt... Var ute och flög för inte ett så pass långt tag sedan, och då måste man ju alltid pissa i pissoarerna som är så vanliga på flygplatser. Dock fick jag inte fram en skvätt och jag gick där ifrån som en idiot. Hade aldrig inträffat tidigare och jag var som förskräckt.

Upptäckte samma fenomen två gånger till när jag gick på bio. Det är ett helvete... Så fort jag kommer in på en toa släpper allt, en tunn vägg på 0.01 cm är tillräcklig.

Så fort jag har druckit lite så går allt som på räls också. Jag är en person som kan ställa mig framför 100 pers och berätta om vad som helst utan att vara nervös, men att pissa framför en gubbe kan jag inte, så jävla märkligt...
Citera
2011-11-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindatorlaggar
Så jävla märkligt... Var ute och flög för inte ett så pass långt tag sedan, och då måste man ju alltid pissa i pissoarerna som är så vanliga på flygplatser. Dock fick jag inte fram en skvätt och jag gick där ifrån som en idiot. Hade aldrig inträffat tidigare och jag var som förskräckt.

Upptäckte samma fenomen två gånger till när jag gick på bio. Det är ett helvete... Så fort jag kommer in på en toa släpper allt, en tunn vägg på 0.01 cm är tillräcklig.

Så fort jag har druckit lite så går allt som på räls också. Jag är en person som kan ställa mig framför 100 pers och berätta om vad som helst utan att vara nervös, men att pissa framför en gubbe kan jag inte, så jävla märkligt...

Känner igen det du beskriver. Bryr mig väldigt lite utav vad andra tycker och tänker om mig och kan dra vilka sjuka och pinsamma historier som helst för vem som helst och för hur stor grupp som helst. Har även nakenstrejkat en gång utan att bry mig. MEN står jag vid en pissoar går det bara inte såvida jag inte är full!
Citera
2011-11-16, 08:04
Medlem
Mitt först inlägg Och mitt ett av mina stora problem. Har lyckats någon enstaka gång att kissa i rännan på krogen då det inte varit nå folk där då har jag blundat och lyckats hinna få fram strålen. Nu undviker jag alltid att kissa offentligt. När man var på krogen förut gjorde jag ju som sagt försök att smita in till rännan när det inte var nå folk där men då hann det oftast komma in någon innan man fått fram strålen. Då pustade jag ut och skakade snorren lite och låtsades som att jag just kissat klart. Så irriterande i vissa situationer detta är. T.ex i Thailand var det ett stort rum med pissoarer och toaletter för båda könen. Jag valde såklart att gå till en toalett eftersom det var fullt med folk och tjejer dessutom i samma rum där pissoarerna är. Och såklart ska då några tjejer börja klaga när jag ska gå in på toaletten och säger att killarna får använda pissoarerna! Jag sa att jag var tvungen att skita. Varför ska man ens behöva ljuga? Vågade väl inte säga sanningen. Skulle gärna velat påpeka hur det skulle kännas för dom om det var den omvända situationen. Skulle ni tjejer i en lokal med killar i närheten vilja kissa? Visst det är ju lite skillnad på hur det går till med själva utförandet men sak samma ändå att kissa inför någon av motsatt kön! Har dock ett litet tips att dela med mig av för er som också har problem med att kissa på offentliga toaletter om det står folk utanför eller är någon toalett vägg i vägg som gör att ni inte kan kissa. Jag brukar blunda och hålla för öronen så kommer strålen direkt Kanske inte funkar lika bra gällande rännor och pissoarer. Då skulle det se lite dumt ut att stå där med fingrarna i öronen och stängda ögon. Kan bara nämna också att jag bor i ett litet hyreshus som är väldigt lyhört. Där står jag också och håller för öronen och blundar.
Citera
2012-06-09, 17:59
Medlem
Wargtasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Alltid när jag är på krogen och ska tömma blåsan, och det är andra grabbar vid pissoaren, har jag svårt att få ut något. Även om jag känner att jag är rejält kissnödig, har jag svårt att börja kissa. Tar i och till slut börjar det på så smått.

Men det känns jävligt trist att ha det så här. Har inga komplex annars för min dolme. Man kanske inte kan göra så mycket åt det, men vad fasiken beror det på. När jag kan stå ifred och sprida min urin är det aldrig något problem.

Andra med samma bekymmer?
Det är samma för mig, fast jag är tjej. Jag kan aldrig pissa hur nödig jag än är om nån annan är i närheten. Det bara är så. Det är för privat. För intimt. Har varit tvungen några ggr då jag legat på sjukhus.. inte ens det funkar.
Citera
2012-06-09, 18:01
Medlem
Wargtasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabbKakan
Mitt först inlägg Och mitt ett av mina stora problem. Har lyckats någon enstaka gång att kissa i rännan på krogen då det inte varit nå folk där då har jag blundat och lyckats hinna få fram strålen. Nu undviker jag alltid att kissa offentligt. När man var på krogen förut gjorde jag ju som sagt försök att smita in till rännan när det inte var nå folk där men då hann det oftast komma in någon innan man fått fram strålen. Då pustade jag ut och skakade snorren lite och låtsades som att jag just kissat klart. Så irriterande i vissa situationer detta är. T.ex i Thailand var det ett stort rum med pissoarer och toaletter för båda könen. Jag valde såklart att gå till en toalett eftersom det var fullt med folk och tjejer dessutom i samma rum där pissoarerna är. Och såklart ska då några tjejer börja klaga när jag ska gå in på toaletten och säger att killarna får använda pissoarerna! Jag sa att jag var tvungen att skita. Varför ska man ens behöva ljuga? Vågade väl inte säga sanningen. Skulle gärna velat påpeka hur det skulle kännas för dom om det var den omvända situationen. Skulle ni tjejer i en lokal med killar i närheten vilja kissa? Visst det är ju lite skillnad på hur det går till med själva utförandet men sak samma ändå att kissa inför någon av motsatt kön! Har dock ett litet tips att dela med mig av för er som också har problem med att kissa på offentliga toaletter om det står folk utanför eller är någon toalett vägg i vägg som gör att ni inte kan kissa. Jag brukar blunda och hålla för öronen så kommer strålen direkt Kanske inte funkar lika bra gällande rännor och pissoarer. Då skulle det se lite dumt ut att stå där med fingrarna i öronen och stängda ögon. Kan bara nämna också att jag bor i ett litet hyreshus som är väldigt lyhört. Där står jag också och håller för öronen och blundar.

Jag brukar ibland hålla för öronen eller slå på radion om grannen under är inne o pissar på sin taolett. Hatar att lyssna till andras toalett-ljud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in