2022-09-10, 19:14
Medlem
Jag vill helst vara ensam när jag ska släppa en drill i det fria, för att jag har svårt att komma i gång och vill inte visa snoppen när jag ska släppa en drill. Jag och min kompis och hans lillebror skulle bada bastu. Bastun hade vi i en ladugård. Vi gick till bastun och när vi kom in i första rummet där man klär av sig naken, kände jag att min blåsa var så full. Jag sa att jag måste gå och släppa en drill. Då sa min kompis att han måste också släppa en drill. Det måste jag också, sa hans lillebror. Vi gick alla tre ut bakom knuten. Min kompis och hans lillebror ställde sig mot väggen och jag ställde mig mot diket. Jag kände mig väldigt besvärad när jag öppnade gylfen och tog snoppen i handen. Till min förvåning så kom min stråle i gång direkt. Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle kännas så skönt att släppa en drill tillsammans med andra i närheten. Min kompis lillebror blev klar först och vände sig runt och stod och tittade på mig medan jag släppte min drill färdigt. Det gjorde mig lite generad. När jag var klar vände jag mig bort lite grann, så att han inte skulle se när jag skakade och stoppade in snoppen. Vi gick in i första rummet intill bastun och klädde av oss nakna. I bastun har jag inga problem med att visa snoppen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in