2006-02-21, 20:01
Medlem
corpulentcowboys avatar
Alltid när jag är på krogen och ska tömma blåsan, och det är andra grabbar vid pissoaren, har jag svårt att få ut något. Även om jag känner att jag är rejält kissnödig, har jag svårt att börja kissa. Tar i och till slut börjar det på så smått.

Men det känns jävligt trist att ha det så här. Har inga komplex annars för min dolme. Man kanske inte kan göra så mycket åt det, men vad fasiken beror det på. När jag kan stå ifred och sprida min urin är det aldrig något problem.

Andra med samma bekymmer?
Citera
2006-02-21, 22:05
Medlem
Japp. Vet inte heller vad det beror på, men jag behöver avskildhet för att kunna komma igång, även om jag är aspissnödig.
Citera
2006-02-21, 22:10
Medlem
corpulentcowboys avatar
Skönt att vi är två. Hör av dig nästa gång så kan vi ju alltid pusha varandra till framgång
Citera
2006-02-21, 22:15
Medlem
Moonerss avatar
Jag hade samma problem förr, dock inte lika mycket nu. Jag brukar bara blunda och tänka på hur skönt det ska bli att pissa
Citera
2006-02-21, 22:24
Medlem
Tror att problemet är ganska vanligt. Se bara på krogen hur det ser ut på toan ibland. Trots att den enda toaletten är upptagen kan det stå 2 personer utanför och vänta, medan det i pissrännan finns gott om plats...och skita tror jag inte de väntande tu ska göra!
Citera
2006-02-21, 22:40
Medlem
corpulentcowboys avatar
Vid något tillfälle har jag stått i kön till den riktiga toaletten, varpå några brudar föreslår att jag ska använda pissoaren.

Ska jag i såna lägen säga:
1. Nej, det går inte. Jag ska nämligen bajsa.
2. Nej, jag kan inte kissa tillsammans med andra gossar. Min yttre sfinkter vill ha lugn och ro omkring sig.

Citera
2006-02-21, 23:12
Medlem
Giffoxs avatar
Säg bara;
Tror inte det skulle uppskattas om jag gör det jag måste göra i pissoaren
Citera
2006-02-21, 23:16
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giffox
Säg bara;
Tror inte det skulle uppskattas om jag gör det jag måste göra i pissoaren
Samma sak som att säga att han ska bajsa ju, det ville han ju inte säga, fast jag gillar den
Citera
2006-02-21, 23:34
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Jag hade samma problem förr, dock inte lika mycket nu. Jag brukar bara blunda och tänka på hur skönt det ska bli att pissa

Ja, tipset att blunda borde fungera. Och försöka att inte tänka på att man måste prestera något.
Citera
2006-02-21, 23:41
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Ja, tipset att blunda borde fungera. Och försöka att inte tänka på att man måste prestera något.
Japp! Det optimala borde vara om du kan sikta utan att hålla också, så du kan hålla för öronen samtidigt
Citera
2006-02-21, 23:49
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissgilihari
Tror att problemet är ganska vanligt. Se bara på krogen hur det ser ut på toan ibland. Trots att den enda toaletten är upptagen kan det stå 2 personer utanför och vänta, medan det i pissrännan finns gott om plats...och skita tror jag inte de väntande tu ska göra!
De kanske skall snorta cola eller sodomera varandra?
Citera
2006-02-21, 23:56
Medlem
ZVIVIXs avatar
Jag läste (kommer inte ihåg i vilken källa) om en studie gjord i något europeiskt land, där man hade frågat män just denna fråga - alltså, om att pissa på offentliga toaletter. Jag kommer ihåg att 16 procent hade svårt för detta. Så stor var den gruppen som tyckte detta var besvärande.

Det var dels de som absolut inte ville visa sig inför andra. Men det var även dom som beskrev att de stod vid rännan och kunde inte pressa fram en droppe hur nödig man än var, och det hjälpte inte att tänka på annat osv. (vanligt var ju att man på krogen och då dessutom hade alkohol i kroppen, som ju brukar släppa på vissa hämningar) Så det verkar ju vara ett vanligt problem.

Frågan är vad det handlar om??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in