2006-02-22, 00:45
Medlem
benjas avatar
Jag fick detta problem helt sonika för någon vecka sen när jag var ute.. Kunde inte pissa när det stod någon brevid och jag blev helt förskräckt!
Men nästa gång jag var ute så märkte jag att allt funkade som det skulle igen och då blev jag glad
Jag förstår däremot nu att det är hur jobbigt som helst att inte kunna göra det offentligt. Man får väl säga att jag lärde mig en läxa
Citera
2006-02-22, 01:01
Medlem
extremesantas avatar
Då kan ni tänka er när man var tvungen o lämna urinprov var 14:e dag för att dom ville ha koll på om man nyttjade. O när man gjorde det så stog det en sköterska o kikade över axel...... HATAR o pissa när nån står i närheten kan inte, knappt ens när jag e snor full
Citera
2006-02-22, 13:18
Medlem
Har samma problem förutom när jag är jävligt full. Har dessutom problem med att skita någon annanstans än hemma :/
Citera
2006-02-22, 13:48
Medlem
KaZibers avatar
Känner igen det där, man står där och försöker pissa.. Det kommer och går folk och man bara står där och får inte fram strålen, de andra undrar väl om man bara står där och tittar på utsikten.
Citera
2006-02-23, 04:29
Medlem
Har precis samma problem själv.
Att ställa sig i pissoaren är omöjligt.
Går alltid in på toaletten. Brukar hjälpa att sätta sig ner.
Dock har det blivit bättre på senaste tiden, typ senaste halvåret. Vet faktiskt inte varför.
Avtar även ju mer full man är

Men har dock oftast fått gå ifrån ställen för att man måste pissa
Citera
2006-02-23, 04:35
Medlem
Doktor Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Jag hade samma problem förr, dock inte lika mycket nu. Jag brukar bara blunda och tänka på hur skönt det ska bli att pissa

Precis! Eller så kan man tänka på de klassiska rinnande vattenstrålarna, porlande vatten etc.
Citera
2006-02-23, 04:38
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Kotte
Precis! Eller så kan man tänka på de klassiska rinnande vattenstrålarna, porlande vatten etc.
Japp! Eller ännu bättre, sätta på kranen lite(om det finns) eller någon annan vattenkälla, spola pissoaren?
Citera
2006-09-29, 12:49
Medlem
Liberators avatar
tydligen e man inte ensam...

har samma problem..tycker d går i vågor..ibland går det bra ibland e d fan tvärstopp

att blunda brukar dock hjälpa
Citera
2006-09-29, 20:39
Medlem
Kul att höra att man inte är ensam! Jag kan absolut inte pissa i en pissoar när andra står bredvid. Kan inte slappna av och känner mig stressad.
"Fan va dom måste tycka jag är konstig som inte pissar" och såna tankar gör att det låser sig än mer.

Ärligt talat, jag kan inte komma ihåg att jag ens försökt att stå och urinera tillsammans med andra män...möjligen stupfull på festival vid ett staket men det är inte lika intimt.
Liksom man kan ju inte undgå att se kukarna på de andra och det måste väl bli lite...skumt.
Citera
2006-09-29, 23:34
Medlem
Guybrushs avatar
Det ser ju fruktansvärt kul ut när man står vid pissrännan på krogen, på vardera sida har man snubbar med ryggen vänd mot kön, gärna väldigt när a väggen ochså. Och sen står som idioter med kuken i handen utan att det kommer nåt, men roligast är ändå när de efter ett tag väjer att gå, utan att ens ha pissat.

Om jag är lagom full och på gott humör så brukar jag passa på att prata med de som lider av "shy bladder" på krogen, då blir det fan omöjligt för dem att pressa fram minsta droppe. Kanske kan funka som tips, för oftast går de ganska snabbt och man får rännan för sig själv
Citera
2006-09-30, 00:33
Medlem
Avva66s avatar
Jag lider av samma problem själv, Jag kan tex inte pissa ute i närhet av folk då dom ser mej, men är det mörkt så går det bra. Väldigt konstigt egentligen, och det var ett helvete i lumpen kan jag säja. Men som sagt, på fyllan så är det inga större problem.
Citera
2006-09-30, 12:39
Medlem
danbanans avatar
Blunda och tänka på annat brukar hjälpa mig eller titta in i väggen o bara förtränga alla andra fyllskallar eller fotbollssupportrar bredvid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in