Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Vanligen make, sambo, pojkvän ja...kanske hade hon någon okänd?
Självmordsteorin känns så märklig i kombination med det andra. Varför hyra en stor skåpbil/flyttbuss enbart med ändamålet att begå utökat självmord i den? Om du skulle ta livet av dig, skulle din första tanke då vara att ringa Circle K och boka den största flyttbussen du kan hitta för att köra den till en nedstängd badplats för att därefter ta livet av dig i lastutrymmet? Låter inte det förbaskat konstigt? Dessutom är min erfarenhet att kvinnor i allmänhet mycket ogärna vill köra så stora bilar. Ska jag tolka den info som framkommit i denna tråd, verkar hon dessutom varit lite mer åt alternativhållet. Hipstermamma i Kärrtorp. Vad sjutton skulle hon springa och hyra en skåpbil modell större för? Jag tror inte det är hon som hyrt bilen.
Ja skåpbilen är svår att förklara. Men den kan ha planerats att användas vid en flytt exempelvis vilket skulle passa in i en teori om separation eller övriga relationsproblem. Ett sk utvidgat självmord bör ha föregåtts av stora psykiska problem, vilket kan ha gjort att kvinnan agerat på sätt som är svåra att förstå utifrån. Skåpbilen är märklig, men det är även att ta livet av sitt barn och sig själv.