Citat:
Ursprungligen postat av
2an
Alla kan nog må dåligt oavsett social status men svårare att förstå för utomstående ja, sen är de ju även en mamma och då säger folk nä de kan de inte vara medans om de varit pappa/dotter som hittats då hade de varit solklart självmord/mord och pappan våldtagit dottern och spöat mamman dagligen sedan dottern föddes.
Se bara hur de skrivs i Sala tråden, även Bjärred så är det pappan som absolut måste vara den som stått för morden och tryckt ner och hjärntvättat mamman eller iaf förfalskat eller lurat mamman att skriva under testamentet.
Fast där är inte jag som alla andra för jag är helt av uppfattningen av att det inte alls är konstigt att mammor/kvinnor både grova brott mot barn (mord,misshandel osv) kvinnan som mördade sitt barn med fentanylplåster tex. Men tänker ändå att det bör finnas ett uppsåt och när det gäller kvinnor som mördar sina barn är det oftare av bamhärtighetsuppsåt än hämnd som i Sala tex.
Det krävs ju antingen någon form av kraftig depression\psykisk ohälsa och sedan tillägga kanske rädsla/ångest. Finns även ett fall jag hörde om nyligen där mamman skar halsen av sina barn och sedan högg sig i magen för att pappan ville skiljas.
Men det är bara att på den information son kommit ut är det inte för mig glasklart att hon mördat sin dotter och tagit sitt liv.