Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-18, 10:42
  #1
Medlem
Heey

Jag kan få tjejen att squirta med mina fingrar men har inte gjort det än under sex. Hon säger att jag ”träffar” rätt och hon får samma känsla som innan hon squirtar, men det kommer inget. Tips på hur man får henne att squirta under sex?
Citera
2019-01-18, 11:36
  #2
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
Heey

Jag kan få tjejen att squirta med mina fingrar men har inte gjort det än under sex. Hon säger att jag ”träffar” rätt och hon får samma känsla som innan hon squirtar, men det kommer inget. Tips på hur man får henne att squirta under sex?

Du vet att squirt är en kissblandning, dvs hon tappar kontrollen och kissar på sig?
Vill du att hon ska kissa på dig när ni har sex?
Citera
2019-01-18, 11:50
  #3
Medlem
Chalices avatar
Varför är det så viktigt? Tror du att det är ett "bevis" på att du är bra i sängen eller vad? Genuint nyfiken.
Citera
2019-01-18, 11:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedyoo
Du vet att squirt är en kissblandning, dvs hon tappar kontrollen och kissar på sig?
Vill du att hon ska kissa på dig när ni har sex?


För att det är skönt för henne? Och det är knappt något kiss i, tömmer alltid blåsan innan vi kör. Vi både vill att hon ska squirta, bara kul och kunna komma på flera sätt.
Citera
2019-01-18, 12:02
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Varför är det så viktigt? Tror du att det är ett "bevis" på att du är bra i sängen eller vad? Genuint nyfiken.

Nope inget bevis alls. Vill inte du kunna få en tjej att squirta under sex? Viktigt för jag vill göra det ännu skönare för henne? Varför bara nöja sig med vanlig orgasm? Jag vill ”uttöka” min kunskap för att göra det skönt men på ett nytt/annat sätt,
Därför behöver jag hjälp med att lära mig att få henne att squirta under sex.
__________________
Senast redigerad av Gaucho10 2019-01-18 kl. 12:05.
Citera
2019-01-18, 12:04
  #6
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
För att det är skönt för henne? Och det är knappt något kiss i, tömmer alltid blåsan innan vi kör. Vi både vill att hon ska squirta, bara kul och kunna komma på flera sätt.

Ok, om det inte är kiss, vad är det då menar du?
Du har alltså tillräckligt på fötterna för att gå emot hela den samlade läkarvetenskapen i denna fråga?
Citera
2019-01-18, 12:07
  #7
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
Nope inget bevis alls. Vill inte du kunna få en tjej att squirta under sex? Viktigt för jag vill göra det ännu skönare för henne? Varför nöja sig med?
Jag vill kunna tillfredsställa min kvinna på ett annat sätt, därför behöver jag hjälp med att lära mig att få henne att squirta under sex.

Nej, det är inte viktigt för mig. Har haft kvinnor som gör det spontant utan speciell behandling och de menar att de inte njuter extra bara för att de squirtar.
Citera
2019-01-18, 12:08
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ok, om det inte är kiss, vad är det då menar du?
Du har alltså tillräckligt på fötterna för att gå emot hela den samlade läkarvetenskapen i denna fråga?


Okej om vi säger det är kiss, är det äckligt tycker du? Jag känner inte doften av det, vi lägger alltid handdukar under och vätskan är genomskinlig.
Vill min kvinna squirta? Ja!
Vill du kunna få en tjej att squirta?
Och har du tips på hur man gör det under sex?
Citera
2019-01-18, 12:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Nej, det är inte viktigt för mig. Har haft kvinnor som gör det spontant utan speciell behandling och de menar att de inte njuter extra bara för att de squirtar.

Man kan säga at det är viktigt för oss både. Tjejer kan få ”vanlig” orgasm, klittan och squirta. Bara skönt för henne om jag använder utav alla sätt
Citera
2019-01-18, 12:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedyoo
Du vet att squirt är en kissblandning, dvs hon tappar kontrollen och kissar på sig?
Vill du att hon ska kissa på dig när ni har sex?


Du har fel. Kissar män när de kommer? Nej. Kissar kvinnor när de kommer nej
Citera
2019-01-18, 12:14
  #11
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaucho10
För att det är skönt för henne? Och det är knappt något kiss i, tömmer alltid blåsan innan vi kör. Vi både vill att hon ska squirta, bara kul och kunna komma på flera sätt.

Du skriver ju att hon säger att hon får samma känsla, bara att hon inte squirtar.
Detta verkar mer vara din fetish, vilket är helt fine såklart, jag försöker inte döma.

Antar att anledningen till att du kan få henne att squirta med handen men inte med kuken är att du kan köra mycket fortare med handen.
Helt omöjligt att få till samma typ av stimulering med kuken.

Det ska väl möjligtvis vara om du tar hjälp av någon sexleksak eller testar något helt nytt, typ att hon fingrar sig/använder leksak medans du smackar på henne i valfritt hål.

Eftersom det verkar viktigt för dig att se själva squirten föreslår jag att du lägger dig på rygg på sängen och hon ”sätter sig” på dig ansikte mot ansikte. Du pumpar kuken hårt och snabbt i rövhålet medan hon fingrar sig själv. Fittan kommer då vara i en sådan vinkel att du får squirten över dig, troligtvis över bröstet/magen men kanske även ansiktet.

Kan det vara något tror du?
Citera
2019-01-18, 12:19
  #12
Medlem
Gicka666s avatar
Tror tyvärr att scuirting under sex har mkt med vinkeln/längden/ bredden på penis.
Du måste helt enkelt komma åt rätt ställe från rätt vinkel, och när du väl lyckas är det bara att dundra på!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback