Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-21, 11:52
  #1
Avstängd
Southern Stars avatar
Hej. Är ju en del av er som testat LSA från CA nu när det kom.

För fan!! Se till att skriva tripprapport då!!
Vi vill ju veta.


/SS
Citera
2006-02-21, 15:23
  #2
Medlem
Zimmes avatar
Ja, håller med. Verkar ju som det funkar men jag vill ha en tripprapport, helst av nån som har testat både HBW och det syntetiska så vi kan få veta hur likt det är. Det där med alla hallisar gör ju att det låter lite annorlunda, för jag har aldrig fått nån hallis på fröna. Vissa har ju det iofs. Men släng upp nån rapport nu! Please?
Citera
2006-02-21, 15:50
  #3
Avstängd
DeExEms avatar
Lite dålig stil att testa och bara ge en enradig rapport. Så fort jag testar så kommer teh real shit. Snart blir det lov och då blir det att testa
Citera
2006-02-21, 17:48
  #4
Medlem
eraserheads avatar
Skrev det här iaf på LSA tråden:

Kan göra en liten sammanfattning:

2 personer, ca 70Kg, har tidigare testat: HBWR, DMT, Meskalin, DXM, Salvia, CB m.fl.
dos: 300mcg var på direkten kl 21:45
+ca 6-8 patroner med n2o (lustgas) under kvällen.
+ 1 MDMX & 2 Yellow Packman vid 13:00-14:00

21:45
Börjar att tugga på lapparna, sväljer dom ca 20-40 minuter senare.
Tog ungefär 30 minuter innan man började få dom första effekterna.
Efter ca fyra timmar så peakade man på LSA't men effekterna höll i sig över 16 timmar för båda oss (skruvade psykedeliska tankar, starkare färger, väggarna andades bra, lite mer än när jag har tagit 4-aco-det (25mg) för er som har testat (men annorlunda, det här var mer vågor än ett rutnät som rörde sig), svaga fraktaler och färgskiftningar i CEV's, en svag eurofori (lätt att skratta, skrattade till och från hela kvällen, tills magen gjorde ont), samt än härlig småpirrande känsla likt tryptaminer (4-aco-det (BM3)).
Skrev kanske sex sidor med intressanta texter, ideér till små flashanimationer och allmänt absurd komedi som man har haft kul åt idag =)

De psykedeliska tankarna började försvinna runt 14:00 dagen efter och strax innan dess mellan 13:00-14:00 så testade vi även 1 MDMX + 2 Yellow Packman var till frukost =) dom gjorde en annan typ av effekt (ökade pulsen, väggarna andades en del, milt-medium mer som små vibrationer, små flimmrig syn vid ljuskällor, småskruvade tankar men på ett helt annat sätt än LSA't, mycket mer rastlöst och inte lika utsvävande som tidigare). Effekterna från de små pillrerna höll i sig längre än beräknat (enligt en internet butik, ska effekterna hålla i sig ca 6-8 men höll i sig över 15 timmar för oss) Trevlig tripp och LSA't är helt klart pengarna (mkt starkare än vad jag trodde), 300mcg är en bra start dos, men jag tror att för vissa kan 400-500mcg vara en riktigt trevlig/bra mängd i rätt miljö (man är väldigt lätt suggesterad, och lätt och fantisera sig nya ljud och konstigheter).

Fick med 4st MDMX + 6st Yellow Packman med i beställningen med LSA't, men jag upplever inte att det är värt pengarna som det känns på de jag/vi testade.

Det var nästan en 31 timmars tripp men lyckades sova tillslut vid 05:00 i morse. Hade varit vaken över 40 timmar

Ciao Ciao!
Citera
2006-02-21, 18:12
  #5
Medlem
Hur känns det i skallen? Blir man lika skumt yr som på dxm eller är man mer klar i huvudet? Tror fan inte jag skulle palla en trip på så många timmar om man är lika dimmig i skallen som på DXM, efter ett par timmar så börjar det ju bli jobbigt.
Citera
2006-02-21, 18:32
  #6
Medlem
emilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Hur känns det i skallen? Blir man lika skumt yr som på dxm eller är man mer klar i huvudet? Tror fan inte jag skulle palla en trip på så många timmar om man är lika dimmig i skallen som på DXM, efter ett par timmar så börjar det ju bli jobbigt.

Har bara testat LSA i HBW jag, men min erfarenhet är att du är betydligt klarare i skallen på LSA än DXM. LSA är inte dissosiativt (stavning?) på alls samma sätt.
Citera
2006-02-21, 18:39
  #7
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Hur känns det i skallen? Blir man lika skumt yr som på dxm eller är man mer klar i huvudet? Tror fan inte jag skulle palla en trip på så många timmar om man är lika dimmig i skallen som på DXM, efter ett par timmar så börjar det ju bli jobbigt.

På HBW är jag kristallklar i huvudet. Alla tankar kommer fram direkt och man tänker väldigt vettiga saker... tycker inte det är så psykedeliskt, snarare tjacklikt, riktigt speedat.
Citera
2006-02-21, 18:50
  #8
Medlem
Jag har ju tagit HBW-frön men detta känns ju som om det skulle vara mycket starkare. Jag har ju aldrig fått någon riktig tripp på fröna som man verkar få på detta. Men om man är lika klar som på fröna så klarar man nog så många timmar iofs.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback