Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-19, 12:33
  #1141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
nu var det ju rätt länge sen, men nått i stil med att han uttreddes för pedofili. tolkade det som att det handlade om hans dotter, men kom inte ihåg vad som exakt stod. kanske exet som ville smutskasta och få egen vårdnad?

Han har ingen dotter utan en son.
Citera
2013-08-19, 16:47
  #1142
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Blir man lite "slirig och långsam" av lithium, som han ju berättade att han tar?

Inte ett dugg.
Citera
2013-08-19, 22:59
  #1143
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Inte ett dugg.
jo men långsam borde man väl bli. Lithium äter man vid mano-depressivitet och det kapar väl topparna i manin och då borde väl man bli lite lugnare/långsammare.
Citera
2013-08-19, 23:00
  #1144
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Han har ingen dotter utan en son.
ok, ja kan ju varit sonen då, eller nått annat barn. jag har ingen aning.
Citera
2013-08-20, 08:30
  #1145
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
jo men långsam borde man väl bli. Lithium äter man vid mano-depressivitet och det kapar väl topparna i manin och då borde väl man bli lite lugnare/långsammare.

Nej.
Citera
2013-08-20, 08:32
  #1146
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Nej.

Lithionit "kapar" visserligen toppar och dalar, men då hamnar man ju i såkallat normaltillstånd. Inte lugnande alls, inte sedativt eller liknande. Är du inte inne i en manisk period blir det ingen skillnad så att säga. Då kan du proppa i dig Lithionit helt utan effekt.
Citera
2014-04-10, 22:44
  #1147
Medlem
atts avatar
Jonas Inde käkade lunch i matsalen på Svea Hovrätt på Riddarholmen idag om jag inte såg alldeles fel. Var han där pga vårdnadstvisten månntro? Han såg helt OK ut för övrigt.
Citera
2014-04-10, 23:52
  #1148
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
Jonas Inde käkade lunch i matsalen på Svea Hovrätt på Riddarholmen idag om jag inte såg alldeles fel. Var han där pga vårdnadstvisten månntro? Han såg helt OK ut för övrigt.

Hoppas han inte tog en stor stark till käket...?
Citera
2014-04-11, 00:12
  #1149
Medlem
atts avatar
Ingen fara, de har bara lättöl i den serveringen.
Citera
2014-08-17, 01:30
  #1150
Medlem
Truman Capotes avatar
http://värvet.se/podcast/84-jonas-inde/

Ser att det har uppmärksammats tidigare, och podden är nu ett drygt år gammal. Han låter väl någorlunda samlad. Har skaffat hund.
__________________
Senast redigerad av Truman Capote 2014-08-17 kl. 01:37. Anledning: Tillägg
Citera
2014-08-19, 16:41
  #1151
Medlem
Isnatts avatar
Jag har ingen vidare koll på honom, men tycker att han använder twitter på ett lite märkligt sätt. Skriver 'retweeta, du som tror att sonen och jag kommer att träffas igen.' och verkar driva sin sak rätt öppet. Utifrån ser det ju lite märkligt ut men det är säkert skönt att skriva ur sig frustationen istället för att älta det med någon.
Citera
2014-09-16, 21:02
  #1152
Medlem
Tregays avatar
Något nytt, det senaste om Jonas Inde?

På Twitter verkar han inte finnas kvar. Hans (tidigare) konto upplyser detta för närvarande:
Ledsen, den sidan finns inte!
När och varför slutade han twittra? Någon som vet mer om det?


Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har ingen vidare koll på honom, men tycker att han använder twitter på ett lite märkligt sätt. Skriver 'retweeta, du som tror att sonen och jag kommer att träffas igen.' och verkar driva sin sak rätt öppet. Utifrån ser det ju lite märkligt ut men det är säkert skönt att skriva ur sig frustationen istället för att älta det med någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback