2005-11-10, 18:11
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Ja jag tycker samma sak, skaffa en ny programledare....
Hon sitter bara och ler som en hora och skrattar falskt åt det som sägs....

Hon försvinner snart, programmet skall lägas ner så hon får fortsätta att harva på GT där hon varit i 20år.
Citera
2005-11-10, 18:13
Medlem
Hans Castorps avatar
Jag tycker ni överdriver. Han verkade ganska med på det hela, om än med en mycket stor dos ironi och självdistans. Att han skulle vara borta eller disträ håller jag verkligen inte med om. Hur kan ni tolka in det? Bara för att han överdriver en smula och raljererar betyder ju inte det att han mår dåligt, snarare exakt tvärtom.
Citera
2005-11-10, 18:20
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Jag tycker ni överdriver. Han verkade ganska med på det hela, om än med en mycket stor dos ironi och självdistans. Att han skulle vara borta eller disträ håller jag verkligen inte med om. Hur kan ni tolka in det? Bara för att han överdriver en smula och raljererar betyder ju inte det att han mår dåligt, snarare exakt tvärtom.

Han får vara skådespelare eller vafansomhelst, det beteendet han uppvisade var inte friskt.

Har sett honom vid tidigare tilfällen, precis lika avtrubbad efter han gick ner sig.

Jag tror inte det är ett spel för galleriet.
Citera
2005-11-10, 18:25
Medlem
Autobahn76s avatar
Han spelar inte, han har en jävla ångest och kände sig helt enkelt obekväm med intervjun. Förstår inte vad som är så konstigt med det...
Citera
2005-11-10, 18:42
Medlem
Hans Castorps avatar
Han hade ett synnerligen levande minspel, tittade programledaren i ögonen och var tydlig i sitt resonemang. Rent medicinskt tror jag faktiskt inte att han kvalar in i någon sjukdomsbild. Jag är inte läkare men jag vågar påstå det ändå. Är man depressiv eller påverkad blir uppförandet ett helt annat. Jag tycker han verkade helt frisk, men det är ju jag...
Citera
2005-11-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Han hade ett synnerligen levande minspel, tittade programledaren i ögonen och var tydlig i sitt resonemang. Rent medicinskt tror jag faktiskt inte att han kvalar in i någon sjukdomsbild. Jag är inte läkare men jag vågar påstå det ändå. Är man depressiv eller påverkad blir uppförandet ett helt annat. Jag tycker han verkade helt frisk, men det är ju jag...

Nej, men det finns mer subjektiva intryck som det inte går att sätta fingret på. Som när Karin frågade från vilken våning han hoppade ifrån och han ser på henne (ja, han tittar förvisso i ögonen) och bjuder in henne på fika. Det hade man kunnat skämta om ifall samtalet haft en annan art, men nu lät det hotfullt och det syntes på Karin att hon inte var road. Något var snett...
Citera
2005-11-10, 19:25
Medlem
jaha jovissts avatar
Hehem där har vi en snubbe som tror han är friskare nu än när han hoppade, tror inte jag. Den självupptagenheten han vältrar sig i är ju vad som gör honom galen. Om han lyckas avlägsna sin person från världens mitt, så finns en chans att han blir bättre, annars händer snart nästa mysko grej.
Citera
2005-11-10, 20:13
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Hehem där har vi en snubbe som tror han är friskare nu än när han hoppade, tror inte jag. Den självupptagenheten han vältrar sig i är ju vad som gör honom galen. Om han lyckas avlägsna sin person från världens mitt, så finns en chans att han blir bättre, annars händer snart nästa mysko grej.

vilken självupptagenhet?
Citera
2005-11-10, 20:14
Medlem
utters avatar
Jonas Indhe förekommer ibland i Rocky. Kellerman och Indhe verkar hysa någonslags hat/kärlek till varandra.
Citera
2005-11-10, 20:25
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
vilken självupptagenhet?
Titta på programmet så ser du, om du kan se sånt.
Citera
2005-11-10, 20:40
Medlem
462s avatar
Det var för min del nästan obehagligt att se intervjun. Han och jag verkar ha gått/gå igenom ganska exakt samma sak. Såg det med mitt ex som inte kan fatta hur man kan gå runt och vara deppig och blir närmast provocerad av människor som gör det, men jag upplevde det högst upplyftande.

Han var märkbart nere men det är klart att det är speciellt att prata om det. speciellt i tv. Man pratar inte om sitt självmordsförsök på något annat vis, om alls. det är ju galet att sitta i tv och redogöra för varför man ser livet som ett helvete och hur man försökte ta livet av sig. Det är ju helt overkligt.
Citera
2005-11-10, 20:49
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Jonas Indhe förekommer ibland i Rocky. Kellerman och Indhe verkar hysa någonslags hat/kärlek till varandra.

Körde inte dom två en roadtrip rakt i genom USA?

Edit:
Självklart sviker minnet mig inte:
http://www.dagensbok.com/index.asp?id=1436
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in