2005-11-10, 13:03
Medlem
Jumanjis avatar
Skådespel eller ej, killen såg inte ut att må bra.
Citera
2005-11-10, 13:11
Medlem
Nej, han såg verkligen inte ut att må bra. Nästan lite ruskigt att se och hans tankar om mord var också obehagliga. Hoppas att han känner sig bättre som han sa och att man slipper se honom med ryggsäck på någon buss i framtiden.

Tennis och armbrytning var ju i alla fall roligt!
Citera
2005-11-10, 14:26
Medlem
Eckehomos avatar
Inte skottat ända fram

Citat:
Ursprungligen postat av magupp
sitter och kollar på Karin 2130
Jonas Inde är gäst.. tommy bohlin är ju en kung men vad är det frågan om ngn som vet????
han verkar ju helt lost riktigt usel TV och han är ju tragisk....

"Jag tror få människor som mördar har båda paddlarna i vattnet" - värdsklass!
Citera
2005-11-10, 15:38
Medlem
erikbes avatar
Det var rätt skönt när Jonas lovordade morfinet och när Carin avslutade intervjun med typ -Hoppas att den här halvtimmen hjälpte någon från sin depression, varpå Jonas muttrade -Det tror jag inte

Någon som minns exakt vad som sades?
Citera
2005-11-10, 15:41
Bannlyst
Citat:
"Jag tror få människor som mördar har båda paddlarna i vattnet"

Det var en hel del sköna citat i den där intervjun. Skulle vilja ha ett transkript.
Citera
2005-11-10, 15:58
Medlem
Tror det går igen på lördag kl 16 00.

killen mår ju inte bra, varför skulle man hålla på att spela en sån grej, som vissa här påstår? Bara för att man haft yttre framgångar kan man väl må dåligt.

självmordsförsök kommer man inte över på några år...antagligen aldrig
Citera
2005-11-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Carin Hjulström är förmodligen sämst i världen på att leda talk show. Hon lyssnar inte på gästerna och verkar alltid dåligt påläst. Hon är även ganska usel som journalist.

Jonas Indhe verkar deprimerad eller besvärad av att tala om sig själ. Svårt att säga vilket.

Ja jag tycker samma sak, skaffa en ny programledare....
Hon sitter bara och ler som en hora och skrattar falskt åt det som sägs....
Citera
2005-11-10, 16:16
Moderator
farbror_barbros avatar
Han såg som skrivits ovan helt borta ut. Det var ju också oklart om han varit så där sedan barnsben. Hans inställning var väl snarast att "jag har alltid mått dåligt", "mitt självmordsförsök var en logisk följd av mitt liv på den tiden" och "jag tror inte det kommer att hända igen" (p.g.a. medicinering?).

Att sedan 4 nyanser är inspelad under den tid hans liv var "bananas" får en ju att undra hur övriga stod ut?

J-t underlig intervju i alla fall och knappast vad PK med Inde som advokat för både alkohol och morfin som "det bästa han varit med om"...
Citera
2005-11-10, 16:59
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Det var rätt skönt när Jonas lovordade morfinet och när Carin avslutade intervjun med typ -Hoppas att den här halvtimmen hjälpte någon från sin depression, varpå Jonas muttrade -Det tror jag inte

Någon som minns exakt vad som sades?

Programmet finns nu på nätet, klicka på "Se programmen" till höger på sidan:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29075

Carin sade skämtsamt: "Hoppas nu att svenska folkets ångest minskade lite, iallafall under den här halvtimmen".
Jonas: "Det gjorde den inte".

Annat citat:
"Jag blev skådespelare och författare för att jag är en sån skadad snubbe"

Hoppas han får själslig ro av sitt tennisprojekt.
Citera
2005-11-10, 17:20
Bannlyst
O Du milde tid... Herr Inde har verkligen inte alla indianer i kanoten. Han verkar delvis disträ och osammanhängande och delvis mordisk och känslolös. Knepig typ...

// Roger P.
Citera
2005-11-10, 17:44
Medlem
johnjohns avatar
han gav ett bra intryck morfin och alkohol är bra för dig och en psykos är kroppens förvar mot en galnare värld, helt rätt!
Citera
2005-11-10, 17:58
insomnias avatar
Skön snubbe!

Måste hon prata så jävla högt? Hade blivit spritt språngande gallen på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in