Citat:
Ursprungligen postat av
Klasina
Du ser med andra ord inte skogen för träden, ser inte att Inde befinner sig någonstans bortom det ena eller det andra laget som det ska hejas på. Något har hänt med honom, jag tippar på en allvarlig hjärnskada som han fick då han spräckte skallen i självmordsförsöket för några år sedan då han psykotisk hoppade ut genom fönstret. Det handlar inte om "bipolär", "schizofren" eller liknande diagnos eller "alkoholist", utan ett rejält slag mot hjärnan som skadat den. Människan är ju för sjutton som förbytt! Du kallar alltså att vara helt jävla väck i huvudet för "att ha ryggrad"? Ok... Kvinnan Inde har barn med lever skyddad från honom för att han vid upprepade tillfällen stalkat och hotat henne, var inte heller det "konkreta hot"?
Väl rutet, men pärlor för svin osv. Undrar om det inte ligger något i det du skriver om hjärnskada.
Min morbida nyfikenhet har ju gjort att jag följt hans twitter under lång tid, och hans mönster under en dag är ofta i stil med att han är hyfsat resonlig, humoristisk och så vidare, för att rätt som det är brusa up som fan om vårdnadstvisten och hålla på om det ett tag, för att sen återgå till en lite mer vanlig ton.