2016-08-31, 13:14
Medlem
PeterNosters avatar
Inde som gäst i Schulman show:
https://www.youtube.com/watch?v=dxa50YR4USE
Citera
2016-08-31, 13:37
Medlem
Inde om sitt ibland lite för "transparenta" twittrande (2013).

https://www.youtube.com/watch?v=dxa50YR4USE
Citera
2016-08-31, 13:42
Medlem
Ja, att det här skulle hända var väl kanske inte helt oväntat.

Förhoppningsvis får han nu den hjälp han behöver och kan gå vidare med sitt liv.
Citera
2016-08-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han hotade ju även med att pissa i alla cabrioleter. Det hade varit kul om han hade velat komma in i tråden & debattera lite, men han kanske är avstängd.
Han kan inte debattera så det kommer inte att hända, oemotsagd är det enda sätt på vilket hans usla och ihåliga texter kan överleva.
Citera
2016-08-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Känns som att du i mångt och mycket måste sätta dig in i lagtexten. För misstänker att du har en högst obefintlig kunskap om gällande rätt.
Jag är medveten om vad lagen säger idag och jag är så pass gamla att jag vet vad lagen sa förr...
Vi har så att säga fått jävligt mycket ömmare tår idag.
Citera
2016-08-31, 18:24
Medlem
nötallergikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Allt som sägs i affekt är inte dödshot... Man måste vara bra efterbliven om man tror at alla som slänger ur sig "ska slå in skallen på dig" eller dylikt verkligen har flr avsikt att göra det. De tre som mottagit hotet är väl medvetna om atr Inde ger uttryck för en ilska verbalt - snarare än fysiskt och ingen av dem har börjat bära skyddsväst och hyrr livvakt till följd av "hotet".

Bara en idiot skulle haspla ur sig en sån sak i "affekt" idag. Det ÄR ett dödshot och jävligt obehagligt att få riktat mot sig. Vi har så att säga kommit en bit de senaste 30 åren.
Citera
2016-08-31, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Bara en idiot skulle haspla ur sig en sån sak i "affekt" idag. Det ÄR ett dödshot och jävligt obehagligt att få riktat mot sig. Vi har så att säga kommit en bit de senaste 30 åren.
jag hade sagt tvärt om - vi har gått rejält bakåt och blivit extremt mentalt fragila.
Man kan tycka vad man vill om att kalla folk saker - det är en annan diskussion, men man kan också ta saker för vad det verkligen är utan att ständigt röra upp stormar i vattenglasen.
Citera
2016-08-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
-Alla tre: Cantwell,Virtanen och Swedin är ena riktiga svin och en eventuell rättegång kommer bara visa vilka as dom själva är och vilken jävla offerkofta-ingen vettig människa kan känna nån empati för asen..
Citera
2016-08-31, 18:53
Medlem
-Loke Martinsson är snäll idag.

https://youtu.be/kW3K0YqLHZg
Citera
2016-09-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Då är det alltså inte HAT han står åtalad för, som rubriken säger?

Det är HOT.

En viss skillnad.

Inte så länge till.
Citera
2016-09-01, 20:58
Medlem
styrlunds avatar
Väldigt fegt av Aftonbladet att ge sig på en sjuk individ.
Finns ju andra som de borde angripa.
Citera
2016-09-01, 21:15
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vem lipar över Aftonblaskans tomtar?
Inte jag.
De har förtjänat vad som hänt och vad som händer.
De har ljugit och fortsätter ljuga folk rakt i fejjan och tror de skall komma undan med deras makabra beteende.
No dice...jag är med Inde helt och hållet här.
Varje sida emot Fredrik Virtanen som går att ta måste tagas.
Det är Virtanen och Swedin som är Sveriges nutida problem..inte ett vrak som Jonas Inde.

Ännu en som snöar in på vem de håller på åsiktsmässigt, så oerhört tröttsamt. Frågan är väl vem om Inde gjort ett lagbrott eller inte, inte ifall det är ett lagbrott beroende på vem som utsattes.
Förhoppningsvis kanske detta i förlängningen kan få Jonas på banan igen.
Ser det mer som en intervention.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in