Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-11, 17:10
  #1
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Jag har blivit lite sugen på att testa en 12 veckors kur, har aldrig dopat mig innan.

Första frågan är kanske lite dum. Om man köper en vial på 10ml 250mg, betyder det att man tar 1ml var 5e dag, alltså 10 doser?

Jag kör mest på styrka och vill inte få onödigt stora muskler om det går att undvika. Finns det någon speciell kur för detta? Vill inte ha några brutala biverkningar heller.

Stats

Längd: 194cm
Vikt: 112kg

Bänkpress: c:a 130kg
Mark: 220kg
Böj: 160kg

Mvh
/Esox
Citera
2019-01-11, 17:32
  #2
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag har blivit lite sugen på att testa en 12 veckors kur, har aldrig dopat mig innan.

Första frågan är kanske lite dum. Om man köper en vial på 10ml 250mg, betyder det att man tar 1ml var 5e dag, alltså 10 doser?

Jag kör mest på styrka och vill inte få onödigt stora muskler om det går att undvika. Finns det någon speciell kur för detta? Vill inte ha några brutala biverkningar heller.

Stats

Längd: 194cm
Vikt: 112kg

Bänkpress: c:a 130kg
Mark: 220kg
Böj: 160kg

Mvh
/Esox

Varför funkade inte "stora tråden för nybörjar frågor" dig som finns klistrad längst upp i denna forumdel?

Klara du inte läsa dig till och hitta den så är aas inget för dig då det kräver att man kan hitta information själv.
Citera
2019-01-11, 17:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag har blivit lite sugen på att testa en 12 veckors kur, har aldrig dopat mig innan.

Första frågan är kanske lite dum. Om man köper en vial på 10ml 250mg, betyder det att man tar 1ml var 5e dag, alltså 10 doser?

Jag kör mest på styrka och vill inte få onödigt stora muskler om det går att undvika. Finns det någon speciell kur för detta? Vill inte ha några brutala biverkningar heller.

Stats

Längd: 194cm
Vikt: 112kg

Bänkpress: c:a 130kg
Mark: 220kg
Böj: 160kg

Mvh
/Esox

Stämmer bra 1ml var 5e dag.
Testosteron låter som ett bra alternativ för dig.
Det där med biverkningar kan man aldrig veta i förväg.
Citera
2019-01-11, 17:43
  #4
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Varför funkade inte "stora tråden för nybörjar frågor" dig som finns klistrad längst upp i denna forumdel?

Klara du inte läsa dig till och hitta den så är aas inget för dig då det kräver att man kan hitta information själv.

Ja det har du rätt i, mods får gärna flytta tråden.

Jag har precis börjat läsa på om AAS, om några veckor har jag nog bättre koll ska du se.
Citera
2019-01-11, 17:51
  #5
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvester-med-z
Stämmer bra 1ml var 5e dag.
Testosteron låter som ett bra alternativ för dig.
Det där med biverkningar kan man aldrig veta i förväg.

Tack

Kan det vara bra att ta Deca samtidigt, för att stärka lederna? Har dålig koll just nu, tänkte köra kuren om 1-2 månader.

Och kanske ANAVAR samtidigt för att förhindra BT och för att få igång sin naturliga testo-balans?

Som sagt, jag kommer inte att kura innan jag har full koll.
Citera
2019-01-11, 18:41
  #6
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Ja det har du rätt i, mods får gärna flytta tråden.

Jag har precis börjat läsa på om AAS, om några veckor har jag nog bättre koll ska du se.

Om du kollar på första sida i den tråden så finns det bra länkar till information.
Citera
2019-01-11, 18:49
  #7
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Om du kollar på första sida i den tråden så finns det bra länkar till information.

Tack.
Jag har läst en del, ska läsa vidare.
Citera
2019-01-11, 22:43
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Tack

Kan det vara bra att ta Deca samtidigt, för att stärka lederna? Har dålig koll just nu, tänkte köra kuren om 1-2 månader.

Och kanske ANAVAR samtidigt för att förhindra BT och för att få igång sin naturliga testo-balans?

Som sagt, jag kommer inte att kura innan jag har full koll.

Kiss! Keep it simpel stupid Skit i decan, du får väl periodisera träningen så det inte blir för mycket för dina leder.

Anavar för att förhindra bt? Och få igång sin naturliga testobalans? Nu är du nog ute på hal is min vän. Visserligen ska man kunna använda en låg dos Anavar vilket ska kunna bidra till att man får mer fritt testo, alltså mer bang 4 the buck på testot man kör i sig.

Ska du ha full koll, så har du en väldigt lång väg att vandra. Även jag ska tilläggas.

Som sagt kiss! Och lär dig det mest basala.
Citera
2019-01-12, 10:26
  #9
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Tack

Kan det vara bra att ta Deca samtidigt, för att stärka lederna? Har dålig koll just nu, tänkte köra kuren om 1-2 månader.

Och kanske ANAVAR samtidigt för att förhindra BT och för att få igång sin naturliga testo-balans?

Som sagt, jag kommer inte att kura innan jag har full koll.

Av flera olika anledningar ska du INTE ens tänka på deca och anavar. Testo c 250 mg/ew i 16 veckor och inget annat är att tänka på i ditt läge. Se till att ha arimidex och letro hemma innan du sätter igång med det här.
Citera
2019-01-12, 16:38
  #10
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Tack för era bra svar.

Mycket information där.
Jag funderar fortfarande om jag ska ta en kur eller inte.

Vi får se inom ett par månader
Citera
2019-01-12, 17:18
  #11
Medlem
PRECIS BÖRJAT LÄSA! Och du kanske återvänder om några månader.... återvänd om minst 1år med daglig fördjupning om ämnet!
Citera
2019-01-12, 17:40
  #12
Medlem
Roidberts avatar
Om du ska köra 250mg var 5:e dag, då är det 10 doser, ja. Tänk bara på att många märken därute är underdoserade, och även om ett märke är bra idag kan det lika gärna vara skit imorgon. Lita inte på alla värdelösa "grönt som skogen"-omdömen på HB (de grönar även om de får matolja i brevinkastet), utan i första hand bör du välja ett märke som en pålitlig medlem har använt och tagit blodprov på. P.g.a. alla underdoserade prepp är risken därför stor att du stänger du ner din egenproduktion i onödan - särskilt om du kör på "lägre" doser som 250-350mg/vecka.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback