Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Det er vel nevnt slepespor med biologisk materiale etter henne. Dette kan peke i retning av at hun var naken nedentil som igjen ville passe med funn av hennes bukser og truser inne på dette toalettrommet hun er trukket ut fra. Så jeg tenker at både klær og sandaler funnet i tilknytning til det sentrale åstedet var det hun bar denne dagen hun ble drept.
Ja jag har även läst om biologiska släpspår från henne i etage 1 och att rättsmedicin i samband med det kom fram till slutsatsen kvävning.
Lite osäker om hon verkligen hade de kläderna?
Det hela kan peka på att hon blir överfallen i badevarelset e2 i morgonrock tillexempel då hon förmodligen var naken nertill. Kanske påhoppad snett från sidan om hon står och gör något i spegeln typ. Där slåss de så lampan ovanför går sönder och hon lyckas snabbt fly ner via trappan, blir infångad (blodavsättningen, fall?) och insläpad på e1 toalett där hon inte kommer någon vart och kvävs. Sen släpas hon förmodligen ut mot riktning där de biologiska spåren följer.
Kopplingen av spåren av kokain och skoavtryck på etage 2 pekar snarare på att byxorna kom uppifrån och ner än tvärtom då mest kokain och kokainstoff finns koncentrerat på e2.
Jag har inte läst eller sett något om hennes morgonrock, är den överhuvudtaget nämnd i utredningen eller kanske borta rent av? Inte många kvinnor tror jag går runt nakna i oktober.
När helse-appen indikerar det snabba etage fallet lever hon nog bara någon minut eller 2 till. Och snabbt därefter paketeras hon in i bilen och körs iväg. Förmodligen klassiskt upplägg på 2 GM pers där en är hög på kokain.
Härefter riggas e2 och e1 så det mer ska se ut som en kidnappning än sista dödsdansen.
Så har jag hittills lite löst fått ihop hela händelseförloppet med spåren som nämnts (eller inte) i fallet.