2024-11-23, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsland
Men legen sa at hun hadde sagt at hun hadde blitt truet til å signere, og da velger jeg å tro at den historien som dukket opp her i begynnelsen om at hun hadde blitt truet med pistol til å signere, er sann.
Andre innlegg fra samme bruker var bl.a. at TH hadde løpt etter sin egen bror med en kniv.
TH skal også ha ringt denne broren og sagt at "nå har hun fått sin straff".
Broren det dreier seg om er altså yngstemann, men det vet du vel sikkert om.
Alt du skriver er udokumenterte opplysninger som ikke kan anses som annet enn ondsinnet sladder.
Citera
2024-11-23, 19:08
Avslutad
Citat:
Slutt nå med denne tullpraten din.
Det er du som må slutte med spredning av udokumenterte påstander.

AEH fortjener bedre enn at noen skal bruke hennes navn og familie på denne måten.

Siste nyheter om saken viser tydelig at du har tatt feil hele tiden.
Citera
2024-11-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

AEH fortjener bedre enn at noen skal bruke hennes navn og familie på denne måten.

Mesteparten av det som stod i boka om Lørenskog mysteriet og det som står i media er også udokumentert.
Citera
2024-11-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Så spørs det hva slags "elektroniske spor" som kan trumfe mobiltelefonen. Får håpe det ikke bare er en kvittering fra parkeringsautomaten o.l.
Forhåpentligvis krypto eller penger 🌏

Evt. Videokameraer som viser de ettersøkte med nøyaktig lik bekledning, på et annet sted, den samme dagen som forsvinningen.

Jeg regner med hele Østlandet ble sugd tomme for Videotapes den aktuelle dagen. Også fra Teslaer i diverse nabolag rundt omkring.
Senast redigerad av olivieroccean 2024-11-23 kl. 19:25.
Citera
2024-11-23, 19:23
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Alt du skriver er udokumenterte opplysninger som ikke kan anses som annet enn ondsinnet sladder.

Når det viste seg at TH faktisk HADDE pistoler, så gjør det jo ikke opplysningene akkurat mindre troverdige. Eks-svogeren har også sagt at han hadde blitt truet med pistol. At han har sagt det, er ikke rykter, men har stått i media.
Du kan nå bare skrive hva du vil, men jeg vet at folk tror på den versjonen som jeg har her, og ikke det tullet ditt. Du klarer ikke å overbevise noen om at TH er uskyldig, det må du vel snart begynne å innse etter 6 års forsøk.
Citera
2024-11-23, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Siden du sitter her og spyr ut ensidig propaganda dag ut og dag inn så mener jeg det er et poeng å belyse hvor lite logikk det er mellom det du påstår og hvordan virkeligheten er.
Bare det å skrive samme innlegg 10 ganger daglig om at TH er sjekket ut viser det samme.

Legger man sammen 1+1 så vil jeg tro at du er en nær bekjent av TH siden du har den agendaen du har her.

Citat:
Hun avslørte seg for lenge siden med at hun visste hvem "familiemedlem involvert i ekteskapskonflikt" var, og at dette var eks-svogeren. Drøbak, og eget firma ble nevnt. Dette var lenge før at det var kommet ut noe i media eller her. Hun har også vist et voldsomt personlig sinne til denne eks-svogeren.
Ingen nøytrale folk har disse to kombinasjonene.

Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Hun kom også med noe "glassblåserhumor" her, å blåse så hardt at glasset forsvinner. Og Hadeland glassverk er ikke så langt unna.

Kutt ut å spekulere i min identitet.

Jeg har ingen kobling til familien.

Mine meninger om saken iløpet av årene som har gått viser seg nå å være nærmest virkeligheten. Det er min årsak.

Deres problem er at jeg er kritisk til opplysningene dere slenger rundt dere, slik at når jeg stiller spørsmål, viser det seg ikke være hold i noe som helst.
Citera
2024-11-23, 19:33
Medlem
Hva vet dere om Hettemannnen?

Utrolig at det ikke har lekket ut om han i tråden.
Er ikke interessert i hans identitet. Men har han en relasjon til TH eller noen andre hyppig nevnt i tråden?
Citera
2024-11-23, 19:38
Medlem
Bergslands avatar
Citat:

Saken ble henlagt som intet straffbart forhold bevist. For å henlegge etter en slik kode, så må påtalemyndigheten faktisk bevise at TH er uskyldig i drap eller medvirkning til drap. Noe slikt har vi aldri sett. Politiet og Statsadvokaten la seg på 058-bevisets stilling, en kode som innebærer at det vil finnes ting som tyder på skyld. Politiet kjenner jo saken bedre enn Riksadvokaten, det er vi vel enige om? Ja, fint, at vi er enige om det. Videre får jeg peke på Juel-Johannesen-saken igjen, der siktede ble frikjent i retten og fikk erstatning, men så etter mange år tiltalt og dømt.
Citera
2024-11-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Hva vet dere om Hettemannnen?

Utrolig at det ikke har lekket ut om han i tråden.
Er ikke interessert i hans identitet. Men har han en relasjon til TH eller noen andre hyppig nevnt i tråden?
Jeg snakker om denne fyren her. For det er vel 2 hettemenn.

https://www.vg.no/nyheter/i/6zjLOQ/loerenskog-saken-hette-mannen-er-identifisert
Citera
2024-11-23, 19:44
Medlem
Bergslands avatar
Citat:

Deres problem er at jeg er kritisk til opplysningene dere slenger rundt dere, slik at når jeg stiller spørsmål, viser det seg ikke være hold i noe som helst.

Det er jo motsatt vil jeg si. Du kommer med kritiske spørsmål, og det er jo bra, for da får man kvalitetssikret sine teorier.
Jeg velger å alltid se det positive i ting. Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Citera
2024-11-23, 19:49
Medlem
Citat:
Saken ble henlagt som intet straffbart forhold bevist. For å henlegge etter en slik kode, så må påtalemyndigheten faktisk bevise at TH er uskyldig i drap eller medvirkning til drap. Noe slikt har vi aldri sett. Politiet og Statsadvokaten la seg på 058-bevisets stilling, en kode som innebærer at det vil finnes ting som tyder på skyld. Politiet kjenner jo saken bedre enn Riksadvokaten, det er vi vel enige om? Ja, fint, at vi er enige om det. Videre får jeg peke på Juel-Johannesen-saken igjen, der siktede ble frikjent i retten og fikk erstatning, men så etter mange år tiltalt og dømt.

Dette har blitt diskutert opp og i mente, før du kom inn i tråden.
Citera
2024-11-23, 20:02
Avslutad
Citat:
Politiet og Statsadvokaten står bak Riksadvokatens uttalelse. Politiet ser frem til å samarbeide med familien når det er nødvendig. Familien opplever nå samarbeidet med Politiet som godt. De har et felles mål om å løse saken. Dette er siste utviklingen i saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in