Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Den stakkarn rakk vel ikke stort annet enn å tilby barnepass og forsøke rydde opp i noe greier med sønnen sin. Håper hun rakk å nyte en kopp kaffe og smugrøyke en sigg, ref koffein og nikotin på buksene hennes, før hun ble angrepet i sin egen bolig av ett eller annet svin som ønsket for henne alt annet enn godt.
Både nikotin og koffein finnes i hvit pulverform. Og i tillegg ble det også funnet spor av paracetamol på AEHs bukse. Jeg har derfor tenkt at kokainen var blandet med samtlige indigrienser; kokain, nikotin, koffein og paracetamol.
Er det noen som vet om lignende eksempler?
Jeg finner ikke noe lignende på nettet, om at slike blandinger forekommer, men har jo fått inntrykk av at det ikke finnes grenser hva man risikerer å få i seg ifm kokainmisbruk.
Jeg leste at i tilfeller hvor kokain var blandet med sulfat, kunne det dessuten lukte kloakk.
Det jeg derimot har fått med meg, er at AEH drakk
koffeinfri pulverkaffe. Og dersom hun eventuelt drev med smugrøyking, så inneholder sigaretter flere stoffer enn nikotin, så jeg tviler på at hun nøt en kopp koffeinholdig kaffe og sigaretter på forsvinningsdagen.