2024-05-26, 02:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg fatter ikke at du orker, du må være et skikkelig hespetre av et kvinnfolk.
La nå de som mener at TH er GM få mene det da og ikke lek trådens advokat.

Det var jus du var opptatt av hevdet du, men alle skjønner at det du er opptatt av er at TH skal være uskyldig.
Du må gjerne kalle meg et hespetre, men det forandrer ikke saken. Det sier bare noe om din personlighet.

Selvsagt er jeg opptatt av at lovverket blir fulgt i Hagensaken, på samme måte som ellers, jeg er ikke anarkist.
I tillegg har jeg nå i mange år sagt at jeg håper at ingen i Hagenfamilien er skyldig i det som har skjedd med AEH. AEH har blitt utsatt for ærekrenkelser i denne tråden, slik barna og ektefellen har blitt omtalt uten fnugg av bevis. Det er ingen som omtaler andre mennesker på en så stygg måte der jeg kommer fra, slik AEHs familie har fått oppleve. Når Hagenfamilien i tillegg har mistet en mor, bestemor og ektefelle, så er det hjerteskjærende.

Når politiet henlegger siktelsen, så er det fordi Tom Hagen er uskyldig. De etterforsker nå nye temaer, som de ikke kan si noe om, fordi det kan ødelegge etterforskningen. Jeg ønsker at saken skal bli løst. Jeg har aldri likt sladder og aldri vært en hater. Det å snakke ned andre mennesker gir meg ingen glede. Sleng så mye dritt du vil til meg, men la Hagenfamilien være i fred. La de få ro til å sørge. Har du ikke blod?
Citera
2024-05-26, 03:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Siktelsen er da ikke henlagt, hvor har du det fra?
Politiet.
Citera
2024-05-26, 10:58
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du skriver er et paradoks som sier mye om "hvor landet ligger", slik jeg seg det. Du kaller TH for en løgner i ca annen hvert innlegg, mens du selv lyver i hvert innlegg. Jeg har nemlig aldri gitt uttrykk for det du skriver. Det jeg har skrevet, er at de punktene som har blitt listet opp som indisier mot TH her i tråden, mener jeg fremstår konstruert og mest sannsynlig plantet i S4. Ikke alt, vel og merke, THs og AEHs personlige tekster og notatbøker, er helt sikkert reelle, men f.eks. avisartiklene tror jeg er plantet. I tillegg tror jeg at både AEH og venninnen LE har blitt utsatt for phishing-angrep kort tid før AEH forsvant. Jeg er usikker om det er badet i 1. etasje eller 2. etasje det har blitt plantet spor, men jeg tror at GM har avslørt sine bevegelser når GM tråkket i hundebæsjen i 2. etasje. Politiet har nok stålkontroll. Sikkert pyton for GM å bli avslørt av en hundebæsj, men man reder som man ligger. Jeg elsker det scenarioet når gjøken dukker opp klokken 10. Fy flate, så patetisk GM

Vet ikke hva slags gjøk du babler om. Eneste gjøken jeg kommer på er deg.
Vel, så da virker det som at du er enig i at avisutklippene gjør at det peker i retning av TH, hvis jeg forstår deg rett, men at de er plantet. Hvilken grunnlag har du for å mene det? Det er en alvorlig beskyldning du kommer med mot Øst Politidistrikt, det at de skal ha plantet bevis. Kanskje du kan fortelle når disse skulle ha blitt plantet der? Og ville ikke Holden sagt noe om dette hvis det var plantet der?

Jo du sa det, at det finnes et hav av indisier mot TH. Nå gidder jeg ikke å finne det fram, for du kommer bare til å nekte videre uansett slik som den gang du nektet for å ha sagt at du hadde en narsissist til samboer, hvorpå vi fant fram innlegg, men at du bare kom med masse intetsigende ordsalat.
Citera
2024-05-26, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Vet ikke hva slags gjøk du babler om. Eneste gjøken jeg kommer på er deg.
Vel, så da virker det som at du er enig i at avisutklippene gjør at det peker i retning av TH, hvis jeg forstår deg rett, men at de er plantet. Hvilken grunnlag har du for å mene det? Det er en alvorlig beskyldning du kommer med mot Øst Politidistrikt, det at de skal ha plantet bevis. Kanskje du kan fortelle når disse skulle ha blitt plantet der? Og ville ikke Holden sagt noe om dette hvis det var plantet der?

Jo du sa det, at det finnes et hav av indisier mot TH. Nå gidder jeg ikke å finne det fram, for du kommer bare til å nekte videre uansett slik som den gang du nektet for å ha sagt at du hadde en narsissist til samboer, hvorpå vi fant fram innlegg, men at du bare kom med masse intetsigende ordsalat.
Nei, i hypotesen min er det er ikke politiet som har plantet noe på åstedet, det er det selvsagt GM som har gjort for å frame TH. Det er en gjennomgående tråd med løgner i alle dine innlegg. Jeg har heller ikke den oppfatningen som du fremstiller når det gjelder indisier. Du vrir på alt og da blir alt feil. Kjøp deg en kjærlighet på pinne.
Senast redigerad av Havhest 2024-05-26 kl. 12:27.
Citera
2024-05-26, 12:36
Medlem
Citat:
Nei, i hypotesen min er det er ikke politiet som har plantet noe på åstedet, det er det selvsagt GM som har gjort for å frame TH.

Mest sannsynlig er TH også en GM ettersom TH mest sannsynlig er en oppdragsgivere som bestilt drapet på AEH. Så selvfølgelig teller TH også som GM.
Citera
2024-05-26, 13:21
Medlem
Svartedikets avatar
Ser nå at venninnen til THs søster V*igdis, H*anne K*ristin R*ohde, nå har lansert
seg som "dyretolk", og hevder hun kan for 1500 kroner formidle beskjeder fra dyr til mennesker.

Jeg tror selvsagt ikke på dette tøvet, men jeg synes godt noen burde tipse henne om
at hun med dette faktisk kan løse forsvinningssaken. Hun trenger bare snakke med Tassen.
Citera
2024-05-26, 13:36
Medlem
Er jo bare helseopplysninger HKR ikke klarer å lokke ut av disse dyrene...
Citera
2024-05-26, 14:03
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Er jo bare helseopplysninger HKR ikke klarer å lokke ut av disse dyrene...

Hun skal få lov å tro på dette så mye hun bare orker. De som er dumme nok til å betale 1500
for at hun videreformidler livsvisdom fra undulater og marsvin, skal også få lov til det (med mindre
noen finner på å anmelde henne for bedrageri, noe jeg selvsagt ville støtte 100%).

Det som provoserer meg med dette mennesket dog, er det hun presterte å lire av seg om AEs forsvinning.
At hun hevder dette var frivillig, og dermed at AE er sakens skyldige. Uten, tilsynelatende, at noen
har funnet det for godt å fortelle henne hvor frekt og patetisk dette faktisk er.
Hun representerer mine verste fordommer om middelaldrende kvinner i flagrende gevanter som
skal "realisere seg selv" og redde verden i samme slengen. Ser hun også poserer på bilder sammen
med den forhenværende prinsessen. Det burde si sitt.
Citera
2024-05-26, 14:12
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Nei, i hypotesen min er det er ikke politiet som har plantet noe på åstedet, det er det selvsagt GM som har gjort for å frame TH. Det er en gjennomgående tråd med løgner i alle dine innlegg. Jeg har heller ikke den oppfatningen som du fremstiller når det gjelder indisier. Du vrir på alt og da blir alt feil. Kjøp deg en kjærlighet på pinne.

Men når er det at noen skal ha plantet disse artiklene da?
Det du sier er at TH ikke har visst om disse artiklene når politiet fant dem?
Senast redigerad av Skaanseth 2024-05-26 kl. 14:57.
Citera
2024-05-26, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hun skal få lov å tro på dette så mye hun bare orker. De som er dumme nok til å betale 1500
for at hun videreformidler livsvisdom fra undulater og marsvin, skal også få lov til det (med mindre
noen finner på å anmelde henne for bedrageri, noe jeg selvsagt ville støtte 100%).

Det som provoserer meg med dette mennesket dog, er det hun presterte å lire av seg om AEs forsvinning.
At hun hevder dette var frivillig, og dermed at AE er sakens skyldige. Uten, tilsynelatende, at noen
har funnet det for godt å fortelle henne hvor frekt og patetisk dette faktisk er.
Hun representerer mine verste fordommer om middelaldrende kvinner i flagrende gevanter som
skal "realisere seg selv" og redde verden i samme slengen. Ser hun også poserer på bilder sammen
med den forhenværende prinsessen. Det burde si sitt.

Tenkte du ville reagere da TV2-artikkelen kom i går For de 1.500 kr får man bare en 30 min. lang samtale om hva kjæledyret ditt tenker på. En stiv timepris med andre ord. Skulle tro bøkene hennes og meditasjonskursene hun har sammen med THs søster var innbringende nok.

Her forteller HKR litt om hva hun gjør:

https://youtu.be/Zj2gST3pTgw?si=N1wWc4ON4-iODhpm
Senast redigerad av Jayce 2024-05-26 kl. 14:26.
Citera
2024-05-26, 15:05
Medlem
Citat:
Det som er skrevet av AEH, sagt av vitner, sagt til legen, kan tolkes som et helt vanlig liv. Et 49 år langt ekteskap har mye forskjellig å by på, både på godt og vondt. Det er såklart en grunn til at siktelsen mot TH henlegges.

Du velger med andre ord å bagatellisere og feie under teppet alt det AE har uttrykt og opplevd, bare for å kunne forsvare TH.
Citera
2024-05-26, 15:14
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Du velger med andre ord å bagatellisere og feie under teppet alt det AE har uttrykt og opplevd, bare for å kunne forsvare TH.

Det er samme "melodi" som har blitt gjennomgangstema blant THs forsvarere i denne saken.
AE har blitt ansett som et null.

Anbefaler folk å se en dokumentar om skuespilleren Kevin Spacey, der flere av overgrepsofrene
forteller om sine opplevelser med ham. Hvordan bl.a. hans status ga ham veldig stor makt over
mange mennesker, slik at det nærmest ble umulig å kritisere ham. Det fortelles også om hvordan
hans mildt sagt spesielle barndom og oppvekst gjorde ham til den personen han ble som voksen.
Han kan vel kalles en slags psykopat. Jeg ser paralleller til TH, ikke minst til hvordan omgivelsene
forholder seg til ham.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in