2020-11-15, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det går ihvertfall rykter om disse to, TH og VO.

Et søk på google viser det. Ryktene trenger ikke å være sanne for det.

Men noen ganger er det faktisk noe i de. Kanskje VO kan ha gått for å være denne hemmelige russiske elskerinnen? Det heter jo at virkeligheten overgår alt.

VO har gått ut i mediene to ganger de siste årene. I januar 2019 med støtte til Ei*rik Jen*sen. Og i mai i år med støtte til Tom Hagen.

Du må gjerne spekulere, men da jeg pekte på eks-svogeren, reagerte du nærmest med å bli krenket på vegne av eks- svogeren. Det var vel snakk om både kospirasjonsteorier og forsøk på avsporing.
Er det bare jeg som ser dobbeltmoralen?
Citera
2020-11-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Selv om de vanligvis ikke pratet om private ting, synes jeg det er merkelig ikke å spørre kollegaen sin om hvordan det går med han. Ikke et ord om henne som serverte han snitter og te og ikke et eneste spørsmål til TH om hvordan han har det og ingen spørsmål om etterforskningen.
Enig i at dette frenstår som løgn. Jeg mener også det er mistenkelig med hjemnestyremøte to dager før drapet. Begge var veldig fokusert på dna. Hvorfor fryktet de å legge igjen spor når de mener å være uskyldige.
Citera
2020-11-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du må gjerne spekulere, men da jeg pekte på eks-svogeren, reagerte du nærmest med å bli krenket på vegne av eks- svogeren. Det var vel snakk om både kospirasjonsteorier og forsøk på avsporing.
Er det bare jeg som ser dobbeltmoralen?

Eks-svogeren er en privatperson, men som mange kan identifisere og vet hvem er.

VO er allerede en offentlig person, dømt til 21 års fengsel for medvirkning til drap i Orderud-saken. Og VO har frivillig oppsøkt mediene og stått frem med støtte til TH i mai i år.

Ser du forskjellen?
Citera
2020-11-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Alle andre enn deg her skjønner at rykter er rykter og at det må tas med en klype salt, så hva er egentlig problemet? Enten så er det deg eller så er det alle andre.

Jeg har forlengst skjønt meningen med disse ryktene, Formålet er selvsagt å sverte TH. Han er faktisk ikke dømt.
Politiet greier ikke en gang å ta ut tiltale. Jeg synes dere er en ynkelig gjeng. Det er rett og slett brønnpissing dere driver med. Dere løper ingen risiko, dere er jo trygge i deres anonyme feighet.
Citera
2020-11-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Noen andre enn meg som tror barna/bistandsadvokat spiller et skuespill når de sier de støtter faren?
Ingen anelse, men støtten fra barna var viktig for th. Virker uansett som et absurd teater samtidig som moren er brutalt og hensynsløst myrdet. Kan se ut som støtten til th tar helt fokus fra den savnede mora. Vanskelig å forstå at det bistandsadvokaten og barna lirer av seg kan være sant.
Citera
2020-11-15, 00:42
Medlem
Citat:
Jeg har forlengst skjønt meningen med disse ryktene, Formålet er selvsagt å sverte TH. Han er faktisk ikke dømt.
Politiet greier ikke en gang å ta ut tiltale. Jeg synes dere er en ynkelig gjeng. Det er rett og slett brønnpissing dere driver med. Dere løper ingen risiko, dere er jo trygge i deres anonyme feighet.

Hvorfor er du her egentlig?
Citera
2020-11-15, 00:48
Medlem
Citat:
Nå begynner det å skje ting i pressen. Motivet begynner å bli klarere for offentligheten. Det et bra for oss som ønsker oppklaring. Desto høyere temperatur desto nærmere at politiet må arrestere.
barna sier ekteskapet var svært lykkelig, full av kjærlighet. Th det samme, men han har i ettertid justert forklaringen om humper i veien, men det var da han fikk panikk i 93. Han valgte å lese akkurat der det,stod han måtte betale for å få igjen kona. Han nektet å betale. Det var også viktig for barna. Ikke ei krone. La heller mamma bli myrdet. Th vil fremstilles som iskald.
Citera
2020-11-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Eks-svogeren er en privatperson, men som mange kan identifisere og vet hvem er.

VO er allerede en offentlig person, dømt til 21 års fengsel for medvirkning til drap i Orderud-saken. Og VO har frivillig oppsøkt mediene og stått frem med støtte til TH i mai i år.

Ser du forskjellen?

VO har sonet sin straff, hun prøver å rehabilitere seg. At hun har reagert på medias kjør mot TH, er helt berettiget.

Mangeårig medieviter, journalist og lærer, Gunnar Bodahl Johansen har kommentert dette her:

https://www.f-b.no/debatt/tom-hagen-er-ikke-domt-bare-siktet/o/5-59-1851627

"VG er inne på en farlig vei med oppslag av denne typen".
https://fagpressenytt.no/artikkel/vg-er-inne-p%C3%A5-en-farlig-vei-med-oppslag-av-denne-typen

Forsvarergruppen advarer mot forhåndsdømming av Hagen:
https://www.aftenposten.no/norge/i/e8gael/forsvarergruppen-advarer-mot-forhaandsdoemming-av-hagen
Citera
2020-11-15, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
barna sier ekteskapet var svært lykkelig, full av kjærlighet. Th det samme, men han har i ettertid justert forklaringen om humper i veien, men det var da han fikk panikk i 93. Han valgte å lese akkurat der det,stod han måtte betale for å få igjen kona. Han nektet å betale. Det var også viktig for barna. Ikke ei krone. La heller mamma bli myrdet. Th vil fremstilles som iskald.

Det må ha vært noe brutalt som TH fikk i fleisen som gjorde at han lå 2 år på sofaen, og som AE ba om unnskyldning for i alle år etterpå.
Citera
2020-11-15, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hvorfor er du her egentlig?

Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil.
Citera
2020-11-15, 00:57
Medlem
Citat:
Nå begynner det å skje ting i pressen. Motivet begynner å bli klarere for offentligheten. Det et bra for oss som ønsker oppklaring. Desto høyere temperatur desto nærmere at politiet må arrestere.

Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Jepp, hun snakker ferdig med lønn. Han kveler henne, ringer sønn fra hennes tlf og melder at nå har jeg gjort det, iverksette rydding som avklart, kanskje kjapt referere telefonsamtalen AEH hadde. TEH sin dårlige samvittighet i avhør for at han var brysk til sin mor i telefon er en vridning av sannheten rundt hans dårlige samvittighet for at han har deltatt i ugjerningen. Han vet hva far kan gjøre og vil ikke prate. Synes dog han sender signaler med bildevalg på Facebook. Han med den røde nesen ødela et juleselskap og drepte det familiære; jula /nissen, alvene/flyvende apene sitter ødelagt tilbake.
Det er kanskje noe i dette. Teh vet hva som er skjedd og har en eller annen rolle i dette. Det må være et eller annet med alibi fordi telefonbevegelsen var for sen i forhold til bilen 8.56. Ingen venter med å aksjonere i 30 min innerst i en blindvei midt på lyse dagen.
Citera
2020-11-15, 01:00
Medlem
Citat:
Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil.

Så, hva er det familien forøker å skjule?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in