2020-11-14, 23:12
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
HHB1 er født i -71, HHB2 er født i -75 og TEH i -83.

Hva skjedde i 1993, som AEH har vært nødt til å trygle og be om tilgivelse for i de neste 25 årene, og til slutt blir drept for 2018? Kan det være noe så alvorlig som det du foreslår her. Da måtte hun vel ha tatt med seg barna og flyttet inn i eget arvet hus på Gjøvik, hos sin mor i 1993.

Fra dagens artikkel i VG.

TH beskriver ekteskapet som godt frem til krisen i 1993, og dårlig i de 25 årene etterpå
VG - 30.04.2020
"I 25 år jobbet Hartmann-Hansen i eiendomsselskapet til Tom Hagen (68), og kjente ekteparet godt. Han beskriver seg selv som Hagens høyre hånd gjennom mange år."

"Han har sittet i styrer og vært daglig leder i Tom Hagen Eiendom AS frem til han sluttet i februar 2018"

(= ble ansatt i perioden 1992/1993)

Kan dette ha en sammenheng?
Citera
2020-11-14, 23:13
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Enda mere sladder, sikkert hun som er kjent fra Ord*erud. Man lyktes ikke å koble TH til Kris*tin K, her er alt tillatt.

Ja, det tar ett tag innan jag tror något på båda dessa VE-alternativ, 3 - 4 tidningsrapporter som inte publiceras 1 april
Citera
2020-11-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Burde være interessant å finne ut, ja.

Ja VO liker litt eldre, godt bemidlede herremenn. PO er født i -54, TH i -50, og VO selv i -72.

TH er bare 4 år eldre enn PO, men absolutt opp noen divisjoner i formue.

Sånn sett høres det ikke helt usannsynlig ut da.

Edit

Veronica Orderud støttet Tom Hagen offentlig etter arrestasjonen 28. april 2020. I mediene.

Fant bare denne ene artikkelen fra abcnyheter.no 02. mai 2020.

Orderud om Hagen-saken: – Det er ganske mange likheter

Uffameg. Om disse to var et hemmelig par og har drept AEH sammen, da må jeg si de spiller et temmelig høyt spill.

Om de er iskalde begge to... hvem vet.
Senast redigerad av kornblomst 2020-11-14 kl. 23:23. Anledning: Edit:
Citera
2020-11-14, 23:15
Medlem
Finnes det noen gode bilder av HHB2 på nettet?
Citera
2020-11-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det hadde vært interessant å se hele anropslisten på THs telefon. Både utgående og innkommende anrop forsvinningsdagen. Tidspunktene. Og hvor telefonen befant seg.

Hvis jeg ikke husker feil benektet TH både å ha foretatt de to anropene og å ha slettet de.

Hvem som helst på kontoret kan ha foretatt anrop fra THs telefon, når koden var ripet inn i glasset.

Politiet kan finne helt nøyaktige opplysninger på når anrop er foretatt og hvor telefonen befant seg. Men ikke hvem som har brukt telefonen.

TH skal ha logget seg på iPad 09:08, tidspunktet er mulig å verifisere, mens bilen hans ankom Futurum 09:10 til 09:15. TH må ha hatt iPad'en med seg i bilen, og logget seg på før han ankom Futurum. Om det var TH som kjørte bilen da.

Det stemmer ikke. Det mangler noe informasjon her.
Jeg tror TH nektet for å ha ringt fordi han så på aehs telefon at hun sendte sms om at turen var utsatt. Dette var utilsiktet. Jeg har ingen tro på avtalen om å ringe etter en time om hyttetur. Nrk intervjuet forsterket inntrykket av løgn. Det sier samtidig at aeh var i live da.
Citera
2020-11-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
åh ja, säkert ett trevligt par där...
prästen och affärsmannen...

Det skjer ikke noe nytt i saken, da får vi denne nye varianten av "flasketuten peker på".
Og vi bør legge merke til hvilket hold dette kommer fra. Først en russisk elskerinne, så Kris*tin K. og nå Veron*ka O.

Hva blir det neste? At Th har et forhold til P*r Orde*ud?
I sin iver etter å stille TH i et mistenklighetens lys, har dette motsatt effekt - det er rett og slett tåpelig!
"Jeg har hørt..."
"Noen sier.."
"Jeg har fått et tips om..."
Citera
2020-11-14, 23:43
Medlem
Veronica O er saksbehandler i NAV nå om jeg ikke tar feil. Tror hun har drept nok for nå.
Citera
2020-11-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Jeg tror TH nektet for å ha ringt fordi han så på aehs telefon at hun sendte sms om at turen var utsatt. Dette var utilsiktet. Jeg har ingen tro på avtalen om å ringe etter en time om hyttetur. Nrk intervjuet forsterket inntrykket av løgn. Det sier samtidig at aeh var i live da.

Når så han sms'en fra AEH sin telefon til HHB1, sms'en som ble sendt 09:10?

Og hvorfor skulle det føre til at han nektet for å ha ringt 10:06 og 10:07?

Jeg lurer på om politiet kan ha blitt villedet av at han nektet å ha ringt anropene, og at politiet trodde at han hadde noe å skjule i forbindelse med anropene. For meg ser det ut til at han lyver helt vilt da.
Citera
2020-11-14, 23:56
Medlem
Citat:
Det skjer ikke noe nytt i saken, da får vi denne nye varianten av "flasketuten peker på".
Og vi bør legge merke til hvilket hold dette kommer fra. Først en russisk elskerinne, så Kris*tin K. og nå Veron*ka O.

Hva blir det neste? At Th har et forhold til P*r Orde*ud?
I sin iver etter å stille TH i et mistenklighetens lys, har dette motsatt effekt - det er rett og slett tåpelig!
"Jeg har hørt..."
"Noen sier.."
"Jeg har fått et tips om..."

Ja det er jo selvsagt bare dine spekulasjoner det er hold i
Citera
2020-11-14, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Veronica O er saksbehandler i NAV nå om jeg ikke tar feil. Tror hun har drept nok for nå.

Det går ihvertfall rykter om disse to, TH og VO.

Et søk på google viser det. Ryktene trenger ikke å være sanne for det.

Men noen ganger er det faktisk noe i de. Kanskje VO kan ha gått for å være denne hemmelige russiske elskerinnen? Det heter jo at virkeligheten overgår alt.

VO har gått ut i mediene to ganger de siste årene. I januar 2019 med støtte til Ei*rik Jen*sen. Og i mai i år med støtte til Tom Hagen.
Citera
2020-11-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Ja det er jo selvsagt bare dine spekulasjoner det er hold i

Jeg pleier alltid å understreke at "dette er et et rykte", "dette er spekulasjoner" etc. Jeg kan ha syndet, men du vil ikke finne mange tilfeller.
Ikke fordi jeg tror jeg er så jævlig prektig, men jeg synes det er uredelig å bygge hypoteser på sladder og rykter. Hvem som helst kan bygge hypoteser, men de må kunne etterprøves og vurderes opp mot faktiske opplysninger.
Citera
2020-11-15, 00:23
Medlem
Citat:
Jeg pleier alltid å understreke at "dette er et et rykte", "dette er spekulasjoner" etc. Jeg kan ha syndet, men du vil ikke finne mange tilfeller.
Ikke fordi jeg tror jeg er så jævlig prektig, men jeg synes det er uredelig å bygge hypoteser på sladder og rykter. Hvem som helst kan bygge hypoteser, men de må kunne etterprøves og vurderes opp mot faktiske opplysninger.

Alle andre enn deg her skjønner at rykter er rykter og at det må tas med en klype salt, så hva er egentlig problemet? Enten så er det deg eller så er det alle andre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in