Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Det tror jag också, att han kan fixa det han vill fixa. Annars har han ju folk runt omkring sig som
kan mer av tekniska specialiteter.
Jag tror också att ev en tredjedel av hans imperium är att hitta i investeringar.
Kanske inte så viktigt vilken form av investeringar han brukar göra-
men tänkte att det är inte så stor skillnad på Norge och Sverige i aktie -avseende
..och till mig har man sagt på banken att aktier inte lönar sig som förr i tiden, att vanliga aktier har sjunkit i värde - att andra typer av investeringar går bättre (andelar i procent).
... Men är absolut ingen bankkunnig person så ska inte fördjupa mig i detaljer här.
Självklart får en man som TH loss pengar snabbt om han behöver och det är ju det viktiga ..
Tanken på RU släpper mig inte.
Hur kommer det sig att han valde TH till samarbete om TH accepterat?
Undrar hur de träffades första gången .....
Det er tull at ikke aksjer lønner seg over tid. Det handler om å finne riktige aksjer så kan man tjene millioner på kort tid om man har bok cash og kjøpe seg inn. Men det handler mye om å sette seg inn i hvilke aksjer man skal satse på, og er der noe jeg tror TH kan så er det nettopp det.
Ettersom jeg har forstått oppsøkte RU TH for å få han til å investere i et kryptoopplegg. Det var sikkert allmenn kjent på Lørenskog at TH hadde penger, dessuten kan der se ut som RU hadde en eller annen forbindelse med sønnen til TH.Egentlig ikke så mystisk, men har tenkt tanken da RU ble avvist til å finansiere prosjektet hans, kan det ha oppstått en idé hos RU.
Så ser ikke vekk fra at RU er involvert i dette på en eller annen måte.Men ser ikke ut som politiet tenker i samme baner og de vet så klart mer enn jeg gjør. Det er jo veldig rart at RU er siktet for medvirkning til bortføring,, mens om jeg skulle tippe var RU en av gjerningsmennene.
Men det er åpenbart at politiet har bestemt seg for at TH er gjerningsmannen, da blir andre mistenkte sett på som lakeier.
Men hva om det er RU som står bak dette, han har trolig god kjennskap til familien og ville gjøre handlingen for evnt.andre mye enklere.
RU kan ha vært forbannet etter at mange samtaler med TH rant ut i ingenting. Han har ikke noe rulleblad, men kjenner godt til familien.