Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Nu går det ju inte ihop längre...
Nu måste det ju vara en medhjälpare. Eller är lønedamen en ABB-robot? Dessutom verkar hon ha besvärande inflytande över familjens beslutsprocess rörande fritiden.
Verkar som TH måste ha en kvinnlig medhjälpare. Antingen hemma eller på jobbet.
För det går väl inte göra ett tfn-samtal om lön i tio minuter via något webbaserat lönesystem som de använder och sen kalla det ”samtal”? Och diskutera kvittflell? Eller kör de kanske med beloppsnyckelkod i valuta i THs företag som standard också?
Jeg forstår det som at samtalen 8:45- 8:56 var en muntlig samtale mellom AE og lønnskjøreren.
I samme artikkel er det opplyst om at personen (lønnskjøreren) som snakket med AE har ikke besvart TV 2s henvendelser.
https://www.tv2.no/nyheter/11467233/
Det er mulig at jeg tenker gammeldags med tanke på ekteparet Hagens alder, men jeg tenker at det er litt merkelig at den telefonsamtalen med lønnskjøreren ikke kunne vente til
etter at TH hadde reist til arbeidet. (TH reiste hjemmefra ca kl 09).
Etter det jeg har forstått så arbeidet TH mye (lange arbeidsdager), de hadde hatt en hyggelig aften sammen med venner kvelden i forveien og kom sent hjem, våknet kanskje senere enn vanlig og hadde kanskje en sen frokost. Jeg tror at de fleste i en slik situasjon hadde ventet med en slik arbeidsrelatert telefonsamtale og valgt å prioritere en lang og hyggelig frokost sammen.
Det ser ut som om noe ikke stemmer med telefonsamtalene, pga 9:10-sms-ens innhold om avlyst hyttetur. Men det kan hende at noen av nettavisene er feilinformert. (I en avisartikkel sto det nylig om at noe av den "informasjonen" som aviser har kommet med har vært
spekulasjoner.
En eventuell medhjelper er jeg usikker på om det kan ha vært i forbindelse med telefonsamtaler.
"– For øvrig er mye av det som er fremkommet i mediene spekulasjoner, og ikke bekreftede opplysninger fra politiet."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8mydpd/polititeori-om-hagen-forsvinningen-derfor-er-huset-aasted-for-drap