2020-05-02, 01:31
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
Nå i dag har det vel vært satt ord og navn på en annen uløst drapssak i Norge der Hegen kom veldig heldig ut finansmessig sett fra et annet forummedlem for bare noen minutter siden.

Les litt om Wiborg saken eller "Mannen som falt ut av vinduet"... En sak like merkverdig som denne...
Oj, det låter intressant. Jag ska läsa om det. Menar man att TH kan ha varit inblandad i ett annat olöst mord också?

Den här miljardären kanske har mycket blod på sina händer. Han verkar inte ha några hämningar när det kommer till pengar.
Citera
2020-05-02, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hvorfor er du så opptatt av at TH må være uskyldig ?
Jeg er ikke opptatt av at TH må være uskyldig.
Citera
2020-05-02, 01:36
Medlem
Citat:
Det går en rød tråd gjennom historikken din, det må være noen annen enn TH.
Det stemmer ikke.
Citera
2020-05-02, 01:40
Medlem
Citat:
Alle andre ser det, selv om du mener noe annet.
Jeg har aldri påstått at det være noen annen enn TH.

Og ingen av oss VET hvem som sto bak.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-02 kl. 01:42.
Citera
2020-05-02, 01:40
Medlem
pescadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
Les litt om Wiborg saken eller "Mannen som falt ut av vinduet"... En sak like merkverdig som denne...

Wiborg saken kan også sees via Dplay som serie på 6 episoder:
https://www.dplay.no/programmer/mannen-som-falt
Citera
2020-05-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg har aldri påstått at det være noen annen enn TH.

Det er helt klassisk det du gjør, noen kvinner beundrer disse mennene og gjør alt for å finne andre forklaringer. Den siste saken jeg fulgte var om ubåt Madsen, det var akkurat det samme der.
Citera
2020-05-02, 01:43
Medlem
Gratis innhold av en nylig publisert artikkel i engelske The Times.
Tom Hagen: property tycoon ‘staged wife’s kidnap to hide murder’

Citat:
At 9am on October 31, 2018, Tom Hagen got into his Citroën Picasso for the short drive around the lake to his office, as he had on almost every other weekday morning for a few years. At lunchtime he returned to an empty house. His puppy had been locked up in the bathroom. There were strange footprints and blood-spattered plastic cable ties on the carpet. Anne-Elisabeth, 68, his wife of nearly half a century, had vanished.

So began one of the stranger criminal investigations in Norway’s history. In a country where many people still leave their front doors unlocked when they go out, the apparent kidnapping of a multimillionaire property baron’s wife caused a sensation.

This week Mr Hagen, now 70, was arrested on suspicion
Og der var det slutt på gratis-lesingen.

Nytt her er at hvalpen var innelukket på badet, sporene etter Sprox-skoene skal ha vært synlige med det blotte øyet, og stripsen skal ha vært blodflekket,"blood-spattered".
Citera
2020-05-02, 01:44
Medlem
Citat:
Det er helt klassisk det du gjør, noen kvinner beundrer disse mennene og gjør alt for å finne andre forklaringer. Den siste saken jeg fulgte var om ubåt Madsen, det var akkurat det samme der.
Jeg er ikke en kvinne og jeg beundrer ikke "disse mennene".
Citera
2020-05-02, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Nytt her er at hvalpen var innelukket på badet, sporene etter Sprox-skoene skal ha vært synlige med det blotte øyet, og stripsen skal ha vært blodflekket,"blood-spattered".
Takk! Var valpen sperret inn på det samme badet som det var tegn på at AE kan ha blitt angrepet inne på? Og som er det samme badet som trusselbrevet ble funnet på?
Citera
2020-05-02, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

"and blood-spattered plastic cable ties " - altså strips i flertall?
Citera
2020-05-02, 01:52
Medlem
Sherlock.Undt.Holms avatar
Det er kun et bad oppe i det huset og et toalett nede med vask. Også et separat toalett oppe. Så da var det i annen etage.
Citera
2020-05-02, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk! Var valpen sperret inn på det samme badet som det var tegn på at AE kan ha blitt angrepet inne på? Og som er det samme badet som trusselbrevet ble funnet på?

Du ser da vel selv hvilke opplysninger som er tilgjengelige i artikkelen. Jeg vet ikke hvor eller hos hvem The Times har hentet informasjonen fra.

Det som er interessant her er at det angivelig skulle ha vært synlige blodflekker på stripsen som ble funnet på et teppe, eller et teppebelagt gulv, i Sloraveien.

En helt ny opplysning for meg ihvertfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in