2006-02-20, 16:37
Medlem
Palahniuks avatar
Undrar lite vad han har för sig nuförtiden? Sett han lite då och då på Svd.

Han påstår själv att han slog till Gallagher (Vet inte vilken av dem) i Oasis två gånger och höll på få stryk av hans vakter. Sant eller falskt?

Tror han lever på Kungsholmen tillsammans med musikjournalistkollegan Lisa Milberg

Någon som har skvaller om Lokko och annan information, historier eller vet vad han sysslar med nuförtiden?

/Palle
Citera
2006-02-20, 16:49
Medlem
Butterss avatar
Han skriver i alla fall i SvD.

http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11650414.asp
Citera
2006-02-20, 16:54
Medlem
Kyparens avatar
Han ska flytta till London inom kort. Det var han som fick stryk av Liam. Jävla tönt för övrigt, gillar inte folk som tar sig själva på för stort allvar.
Citera
2006-02-20, 17:02
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palahniuk
Han påstår själv att han slog till Gallagher (Vet inte vilken av dem) i Oasis två gånger och höll på få stryk av hans vakter. Sant eller falskt?

/Palle

Det där ska väl vara sant iallafall, men att det var han som fick däng, eller minns jag fel? Hände för några år sedan och det var lite skriverier om incidenten. Gick inte Lokko själv ut och bekräftade påhoppet? Mitt minne sviktar......
Citera
2006-02-20, 17:09
Medlem
Palahniuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Det där ska väl vara sant iallafall, men att det var han som fick däng, eller minns jag fel? Hände för några år sedan och det var lite skriverier om incidenten. Gick inte Lokko själv ut och bekräftade påhoppet? Mitt minne sviktar......

http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_9817114.asp
Citera
2006-02-20, 17:38
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palahniuk

Tror han lever på Kungsholmen tillsammans med musikjournalistkollegan Lisa Milberg

Hans tjej ser ut som Linda Rosings dubbelgångare på det där fotot. Usch!!
Citera
2006-02-20, 17:51
Medlem
Feg Feg hycklande drogliberal!!

Han hade skrivit eller sagt nåt drogpositivt nånstans.

Sen blev han konfronterad med det i en SR-intervju och då började han backa och svamla, stamma nästan.

Dåligt. Inte för att jag gillar droger men för principens skull.
Citera
2006-02-20, 18:26
Medlem
koffeinists avatar
Lokko-Strage? Finns det några beröringspunkter? Typ friends or foes (divaliteter)? Andra sådana konstellationer är Expressens Quetzala Blanco (söt-söt) och Aftonbladets Jonna Sima (ful-ful), båda musikskribenter.

Very off topic; Varför har Strage ett så groteskt utseende med Chimpansöronen och de konstiga läpparna (putläppar är en sak, fläskläppar ala Olinda en annan, men han har något annat syndrom, svårt att sätta fingret på det, de som har sett honom på TV typ i TV-soffan på SVT:s morgonprogram känner nog igen sig i min beskrivning)? Det har väl gått att operara öronen i typ 50 år nu, inte medicinskt motiverat, men av hänsyn till barnen...
http://www.stureplan.se/articles/500...89a22ff59a.jpg
Citera
2006-02-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koffeinist
Lokko-Strage? Finns det några beröringspunkter?
Faktiskt har jag de senaste veckorna tänkt på detta, jag tycker dom matchar varandra i nåt strävt populärkulturellt-fast-nu-håller-vi-nog-på-att-bli-nån sorts finkultur-smakdomare ändå som hatar bönder. Pja hatar alla andra...
Citera
2006-02-20, 19:03
Medlem
erlgs avatar
Strage skrev för tidningen pop där lokko var chef.red.
O.T. Vem från pop-bibel-modernista-gänget var det som torskade i barnporrhistorien för nått år sedan?
Citera
2006-02-20, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erlg
O.T. Vem från pop-bibel-modernista-gänget var det som torskade i barnporrhistorien för nått år sedan?

Te**y Er***son
Citera
2006-02-20, 22:46
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Har för mig att AL gav Liam en åthutning för att han betedde sig svinigt mot en dam i deras sällskap. Vilket ledde till att Liam och hans anhang blev lätt aggressiva. AL gillade att frottera sig och skryta med hur bra polare han var med diverse britiska popstjärnor (Gillespie, Weller, Rowland etc). Inte så bra för det journalistiska oberoendet kanske
Minns dessutom att jag såg honom hångla med sångerskan i kassa whimp-pop bandet Pineforest Crunch (Ni vet dom som hade en hit med cherry apple-pie låten). Han gav väl en creddig rescension i utbyte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in