Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-01, 00:49
  #13
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Hej! Tänkte bara höra om det är någon annan än jag just nu som har totalt sabbat hela livet och även familjens liv. Är beroende nu av sub för 5 gången irad efter behandlingshem och avgiftningar. Har lurat folk på pengar vilket jag mår skit över! Nu fick morsan och syrran reda på att jag missbrukar igen och lurat pengar av folk! Ska in på avgiftning igen nu och verkligen fixa detta för orkar inte mer nu asså. Mår så jävla dåligt, kan ni ge lite tips på hur man kan få familjen och må lite bättre iallafall? Har sagt att jag ska in på avgiftning igen men det tror dem ju inte på såklart. Ingen tror på mig längre och det får jag ju självklart skylla mig själv för, men snälla, jag ber er, berätta om ni haft det samma eller om ni kan ge lite tips!
Tack

Ja du får väl helt enkelt se till att lägga det på hyllan och bevisa att du faktiskt e klar med skiten genom att vara nykter en längre period.
Efter att du varit nykter i 6mån eller nått kanske de är redo att förlåta, låter ju inte som att de längre litar på dig vilket kanske inte är så konstigt?

Fokusera på dig själv och bestäm dig för att vara nykter, att du skärper dig är nog det enda som faktiskt kommer få de att må bättre så försök inte glömma hur du känner nu när abstinensen börjar gnaga i hjärnan.
Skriv dagbok kanske för att inte glömma bort vad du vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback