• 1
  • 2
2018-12-26, 16:40
Bannlyst
Hej jag har nu i dagarna fått reda på att jag är adopterad och att min biologiska mamma dog i en bilolycka när hon bara var 6 år gammal. Detta har typ vänt upp och ned på mitt liv och jag fattar inte varför jag berörs så mycket av det. Hur ska jag göra för att kunna leva med det här? Varför tynger det mig så?
Citera
2018-12-26, 16:42
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
Hej jag har nu i dagarna fått reda på att jag är adopterad och att min biologiska mamma dog i en bilolycka när hon bara var 6 år gammal. Detta har typ vänt upp och ned på mitt liv och jag fattar inte varför jag berörs så mycket av det. Hur ska jag göra för att kunna leva med det här? Varför tynger det mig så?
Det var en ovanligt ung mamma det
Citera
2018-12-26, 16:44
Medlem
rakmacka20s avatar
Citat:

6 år gammal? Antar du har skrivit fel information. Annars lär hon vara topp 10 på yngsta mammorna i världen. En lista jag önskar ingen befann sig på.
Citera
2018-12-26, 16:45
Medlem
kennethakares avatar
Inhemsk adopterad eller utomlands?
Citera
2018-12-26, 16:48
Medlem
Grollarens avatar
Att bidra med ett ägg och en spermie gör ingen till en förälder.
Dina föräldrar är de som tar hand om dig.
Vem som bidrog med ägget och spermien kan ju vara kul att veta, men dina föräldrar kommer alltid att vara dina föräldrar.
Citera
2018-12-26, 16:51
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennethakare
Inhemsk adopterad eller utomlands?
Hade TS varit en neger så hade denne räknat ut detta tidigare. Tolkar det även som att TS blev adopterad som sexåring, borde man inte minnas det då?
Citera
2018-12-26, 16:54
Medlem
TooOldForThiss avatar
Citat:

Ett understimulerat intellekt överreagerar på obetydlig information=varför det tynger dig. Hur du ska kunna leva med det? Menar du att du har något val? Har dina adoptivföräldrar varit goda vid dig? Det är väl det enda som är relevant.
Citera
2018-12-26, 16:55
Medlem
Skit i det, lev livet som innan. Fundera på varför din skit till far inte tog hand om dig istället.
Citera
2018-12-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Tolkar det även som att TS blev adopterad som sexåring, borde man inte minnas det då?

Jo, det låter lite konstigt även om det är TS som var sex när mamman dog.
Citera
2018-12-26, 17:05
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Personen som sagt det här, ljug hen? Ljug hen? Kan hen sagt så bara för att bli av med mig / jävlas?...
Hen?
Citera
2018-12-26, 17:09
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Personen som sagt det här, ljug hen? Ljug hen? Kan hen sagt så bara för att bli av med mig / jävlas?...

Din mamma dog inte när hon var 6 år gammal, det är rätt säkert.
Citera
2018-12-26, 17:15
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Hej jag har nu i dagarna fått reda på att jag är adopterad och att min biologiska mamma dog i en bilolycka när hon bara var 6 år gammal.
Hur ska du ha det egentligen?
(FB) Stucken av en säkerhetsnål
Citat:
Min morsa blev stucken av en säkerhetsnål när hon var ett litet barn och dog...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in