2018-12-26, 17:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hm det hela verkar lite konstigt. TS bör minnas om ett byte av föräldrar skedde om den var runt 6 år.
I vilken situation yttrades detta att du är adopterad? Var det i en bråkig situation eller när sas det?
Det kan ju vara så illa att hela inte är sant utan att någon har hittat på det bara för att förstöra julen för TS.

Men även om det nu skulle vara sant så har väl TS vuxit upp med personer som älskar denne så i sak har väl inte situationen i sig förändrats för TS utan har i så fall fosterföräldrar som har velat ta hand om denne.
Citera
2018-12-26, 17:27
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Hur ska du ha det egentligen?
(FB) Stucken av en säkerhetsnål
Det var som fan. Bra då slipper man fundera mer om den här tråden.
En puss på foten som tack
Citera
2018-12-26, 17:47
Jag känner lukten av trolltråd.

Är det bekräftat att TS mamma endast var 6 år gammal när TS blev till? Det låter ju som ett mirakel ur flera perspektiv. Att TS adopterades bort känns rimligt med tanke på åldern. Ett barn ska ju inte ta hand om ett barn - som det gamla djungelordspråket lyder.

Kan Guds hand vara inblandat? Kan TS rent av vara Jesus son? Frågor, frågor...

Några off topic frågor, men det krävs ju i en dylik tråd. Ser fram emot svar.
Citera
2018-12-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman

Är det bekräftat att TS mamma endast var 6 år gammal när TS blev till? Det låter ju som ett mirakel ur flera perspektiv. Att TS adopterades bort känns rimligt med tanke på åldern. Ett barn ska ju inte ta hand om ett barn - som det gamla djungelordspråket lyder.

Kanske det rör sig om mammans mentala ålder?
Citera
2018-12-26, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Kanske det rör sig om mammans mentala ålder?

Så kanske var fallet? Då kan en ju släppa den eventuella kopplingen till Guds hand - dock finns det ju ett femhundratal med namnet Jesus i Sverige. Kristligt men sant.
Citera
2018-12-26, 18:29
Bannlyst
Gillar den udda vinkeln att trolla, 6 ar gammal
Citera
2018-12-26, 18:36
Medlem
Krickerts avatar
Det är inte så märkligt egentligen då hela Densvartadildon´s familj har AIDS.

Densvartadildon brukar ju också knulla sin farmor medans Densvartadildon´s pappa knullar lillasystern.

Det kan bli lite konstigt i sådana inavelsfamiljer...
Citera
2018-12-26, 18:52
Medlem
Lydans avatar
Din mor verkar ha varit med om mycket hemskt under de 6 långa år hon var vid liv, och kanske var det för det bättre att du blev adopterad av någon annan som var mer anpassad till verkligheten och naturlagarna.

Det du känner är antagligen en avsaknad av samhörighet, något som hela nationen känner av nuförtiden, och är inte så beroende av den transperson som berättat det för dig.

Det enda botemedlet jag ser framför mig är att börja agera ärligt, och stå upp för dig själv, främst mot de hens som söker förringa din naturliga upplevelse av världen.
Citera
2018-12-26, 20:38
Medlem
Kickexs avatar
Citat:

Är det bekräftat att TS mamma endast var 6 år gammal när TS blev till?
Ja, det är bekräftat i allra högsta grad.
Citera
2018-12-26, 20:44
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:

Världens yngsta mamma Lina Medina var bara fem år blev sexuellt utnyttjad av en släkting. Ovanligt men kan hända.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina?wprov=sfla1
Citera
2018-12-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja, det är bekräftat i allra högsta grad.

Ser inte hur detta skulle vara bekräftat?
Att mamman dog efter att ha blivit stucken av en säkerhetsnål i en bilolycka är väl bekräftat men detta kan ju ha hänt flera år efter att hon lämnat bort sitt dildobarn.
Citera
2018-12-26, 22:19
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
Personen som sagt det här, ljug hen? Ljug hen? Kan hen sagt så bara för att bli av med mig / jävlas?...

https://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Världens yngsta mamma var fem.

Låter i vilket fall som en skröna om det skall ha hänt i Sverige och det inte var någon Fritzel situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in