Citat:
Ursprungligen postat av
honzaschmonza
Det handlar inte om odsen det handlar om fundamenta, tjänar alla speltorskar pengar över tid om de spelar tillräckligt många olika spel och gör det automatiserat utan att ens kolla vilka lag som spelar?
Jag har inte givet dig någon anledning till varför JAG investerar, jag gav dig anledningen till varför börsen går upp över tid.
Absolut jag investerar i bland annat miljöteknik.
Jag spelar inte, farsan var i det träsket och det misstaget gör jag inte om så nej jag har aldrig blivit nekad.
Försök läsa vad jag skriver istället.
Menar du att det är jobbigt när man inte läser det du skriver och istället tilldelar dig åsikter som man attackerar? Lite hyckleri, men det får man väl ta, säkert har du lärt dig det av din spelberoende farsa. "Kom igen, gumman, ge en mig femhundring, jag lovar att jag vinner stort den här gången, spelautomaten är ju miljömärkt."
Bortsett från att du slipper lite skuldkänslor, som är subjektiva, vad är skillnaden på miljöaktier och tobaksaktier? Får du inte ut pengar om de går plus? Får du sämre odds på tobaken? Återigen använder du moralen som en slägga du försöker bräcka andra med.
Påverkas sannolikheterna av att du spelar på miljöteknik? Påverkas mina odds om jag spelar bara på spelare som besöker sjuka barn på fattigstugan?