Citat:
Ursprungligen postat av
amdrillo
.....text........................
Bensinstationer blir vinnare, de har gått från bensin till videouthyrning till blommor till livsmedel, sänker de priser på livsmedel, breddar sortimentet med atg och tar in god husmanskost istället för en äcklig korv och syntetiskt mos som biff stroganoff, kalops etc!
Men då MÅSTE dom ändra sin inställning och tillåta tankning enbart efter förskott dragits i kassan antingen enbart tillåta kortbetalning ute vi pumpen.
Vet mackar som blivit blåsta på enorma summor av bensinsmitare, speciellt sådan som ligger strategisk till vid större riksvägar, dom kan aldrig hämta in dessa förlust, dom får ju stå för hela stölden själva