Citat:
Ursprungligen postat av
KarlKaviar
Jag har märkt att det har blivit väldigt många fler gym-anläggningar i de lokaler som tidigare varit butiker. En stark gym-trend just nu eller bara ökad konkurrens?
Det är en tydlig trend. Gymmandet har ökat under flera decennier. Numera så tränar 67 procent av svenskarna på gym regelbundet. Sanslöst!
Ligger väl i tiden att välja bort prylar för hälsa. Ändå chockerande att så många plöjer ner pengar i gymkort men antar att mycket handlar om friskvårdsbidrag som folk måste göra sig av med.
Ett gym är snart standard i alla köpcenter, om det nu inte redan är det.