Citat:
Ursprungligen postat av
180cm
KK Relation för mig är lite som ett vanligt förhållande som bygger på fysisk och psykisk attraktion till en annan, med den stora skillnaden att man inte är ihop eller har något gemensamt intresse eller syns på sociala medier, dock tycker jag det är viktigt att man inte ligger runt med andra och smittar varandra med div sjukdomar.
Jo, lite så. Jag tänkte nog under tiden jag dejtat den här killen att vi, eftersom attraktion (trodde jag iaf) funnits/fanns/finns kunde bygga på den och ta en sak i taget. Och att det för mig är självklart att man som du säger inte ligger runt. Han tyckte jag var löjlig när jag la fram detta och påstod att han inte träffar flera samtidigt. Hans beteende tyder dock på det. Enligt honom och med viss rätt kan jag inte vara svartsjuk eftersom vi inte har ett förhållande. Jag är livrädd att "dra på mig" nåt.
Han vill ses när han känner för det. Dåligt eller inget sex (inte för min del åtminstone) dålig attityd, ingen respekt gentemot mig etc. Alltså inget att ha om det heller inte kan bli något. Efter att ha framfört detta flera ggr och "dumpat" honom har han nu blockerat mig eftersom jag är så jobbig, tjatig och på.
Varför ska det vara så svårt... Jag är bara lite intresserad/förtjust och ville lära känna honom. Inte lägga tid på skit.