• 1
  • 2
2018-12-14, 08:37
Medlem
Efter mycket om och men gjorde jag igår en omskärelse pga min extremt trånga förhud. Operationen blev lyckad och läkaren var nöjd. Mitt problem är däremot att mitt ollon alltid varit sjukt känsligt då det nästan aldrig sett dagsljus pga min trånga förhud. Nu när det inte längre finns någon förhud så gör det ont så fort ollonet snuddar vid något. Någon som har erfarenhet av detta och vet hur länge jag kommer vara så här extremt känslig?
Citera
2018-12-14, 08:52
Medlem
Mackan52s avatar
För trång förhud?

Runkade du inte tillräckligt som tonåring?
Citera
2018-12-14, 09:17
Medlem
Fråga här: (FB) Ingrepp vid trång förhud (omskärelse)
Citera
2018-12-14, 09:20
Medlem
Korkat misstag att operera dig. Det kommer du få lida av resten av livet.

Du borde töjt ut den.
Citera
2018-12-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg

Du borde töjt ut den.
Ibland fungerar det inte att töja ut den ändå.
Citera
2018-12-14, 09:39
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse1936
Efter mycket om och men gjorde jag igår en omskärelse pga min extremt trånga förhud. Operationen blev lyckad och läkaren var nöjd. Mitt problem är däremot att mitt ollon alltid varit sjukt känsligt då det nästan aldrig sett dagsljus pga min trånga förhud. Nu när det inte längre finns någon förhud så gör det ont så fort ollonet snuddar vid något. Någon som har erfarenhet av detta och vet hur länge jag kommer vara så här extremt känslig?

Oyes den är väldigt känslig ett tag men det går över jag lovar det tog väl nån månad för mig.

Mvh
Smoker
Citera
2018-12-14, 09:48
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg

Du borde töjt ut den.

Varför skulle han lida resten av livet? Korkad är du som tror något sånt.

Han kommer njuta av det, om några månader Inge mer äckelpäckel. Och snart försvinner smärtan totalt, den kommer tåla vad som helst.
Skulle jag fått välja , skulle jag gjort en omskärelse. Men fy, vill inte gå igenom denna period han kommer gå igenom nu. Den som är jobbig.
Citera
2018-12-14, 10:32
Medlem
Okej, tack för att du delar med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Oyes den är väldigt känslig ett tag men det går över jag lovar det tog väl nån månad för mig.

Mvh
Smoker
Citera
2018-12-14, 11:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse1936

Känsligheten kommer gå över på en vecka eller två.
Citera
2018-12-14, 11:28
Medlem
AX64s avatar
Prova pudra in med babypuder/talk så tar det ned känsligheten. Annars kommer nerverna av sig själva så småningom (några månader?) att korrigera för överkänsligheten så att du slipper märka av det.
Citera
2018-12-14, 12:50
Medlem
Det går över ganska snabbt.
Gjorde samma i 20 års-åldern. Minns den där känslan du beskriver.
Citera
2018-12-14, 13:24
Medlem
jodå, har svårt o se att det skulle vara problemet med tanke påmind flitighet
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
För trång förhud?

Runkade du inte tillräckligt som tonåring?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in