2018-12-09, 02:28
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Jag ingår i en pakt när när jag gifter mig. Men den pakten tycker tydligen vissa är lättare att bryta än andra? Hur kommer det sig? Jo för kvinnor kan man aldrig lita på tydligen.

Kvinnor är inte jämlika män, deras ord är aldrig något värt.
Citera
2018-12-09, 02:32
Medlem
Kennexs avatar
Citat:
Hade en kraftig hatperiod ett tag, men kom på att hon är inte värd 20 på kåken. Jag fortsätter hoppas på den där lastbilen ska sakta backa över henne.

Hahahaha... så har vi nog alla känt ibland! Hämnden är ljuv!

Men som någon sa i tråden: "Män älskar kvinnor, men kvinnor är helt inkapabla till att älska män. Ju snabbare man lär sig det ju bättre."

Tur att Flashback finns så man slipper använda PK-Facebook!!!
Citera
2018-12-09, 02:35
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
https://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Pitt

https://www.telegraph.co.uk/news/201...tt-to-divorce/

Han blev frånskiljd för att hon tröttnade. Pratar svävande och diffust om Pitts missbruksproblem och annat skit, kvinnor målar alltid upp ex so monster för att ha en ursäkt och vinna sympatier. Lögner mao.

Återigen, du tror väl att du är mer alpha än Brad Pitt.

Hon var inte särskilt het heller (förlorade tuttarna pga bröstcancer, började bli gammal osv), är man Brad Pitt då är det ingen förlust, man gråter inte utan man hittar nån annan.

Eller vad tycks om MGTOW?
Citera
2018-12-09, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Seriöst, det där med att vara alpha är inget mer än en sinnesstämning och vem fan orkar upprätthålla en sinnesstämningen i evighet? One wrong step liksom...

Just face it, oavsett vad gör man alltid fel, jobbar du mycket, så spenderar du för lite tid på henne, jobbar du lite så är du en loser, spelar ingen roll hur du gör som kommer hon hitta ett sätt att vända det mot dig för hennes egen fördel. Kvinnor kan vara så otroligt egoistiska att det inte är sant och de flesta av dem skulle inte ha något emot att trampa på dina drömmar så länge de ser en vinning i det för sig själva.

Nej, unga män, kasta inte bort era liv på att jaga något som aldrig kommer att vara ert, fokusera på er själva i stället, finn lite framgång, sen kan ni eventuellt köpa all falsk kärlek ni någonsin kommer att vilja ha.

Fan! Vad fina ord❤️ Så mycket som stämmer i vad du skriver. Men jag är obotlig romantiker och har svårt att bete mig som något annat. Har två döttrar som jag älskar och vill deras bästa, kan ju inte idiotförklara alla kvinnor. Men tragiskt nog gör jag just det😔
Citera
2018-12-09, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennex
Hahahaha... så har vi nog alla känt ibland! Hämnden är ljuv!

Men som någon sa i tråden: "Män älskar kvinnor, men kvinnor är helt inkapabla till att älska män. Ju snabbare man lär sig det ju bättre."

Tur att Flashback finns så man slipper använda PK-Facebook!!!

Hahahaha! Det är ju så😁 Så här i efterhand kan jag bara skratta åt det helvetet som jag genomlidet. Är i sjukt bra form och har galet bra sex med en 5år yngre tjej. Som jag faktiskt älskar❤️
Citera
2018-12-09, 02:45
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Fan! Vad fina ord❤️ Så mycket som stämmer i vad du skriver. Men jag är obotlig romantiker och har svårt att bete mig som något annat. Har två döttrar som jag älskar och vill deras bästa, kan ju inte idiotförklara alla kvinnor. Men tragiskt nog gör jag just det😔

Och du gör helt rätt i att fortsätta älska dina döttrar.
Ta mig inte fel, jag älskar kvinnor, men jag inser även att de är helt annorlunda och spelar efter helt andra regler.
Det är liksom inget man vare sig kan rubba eller bör reta sig över.

Som någon skrev tidigare, ju snabbare man inser hur de funkar ju mer smärta man besparar sig, det är inte som om de har valt att vara som de är, naturen har gjort det och omständigheterna (det självrealiseringsfokuserande och dekadenta västerländskta samhället) blåser upp dessa attribut ännu mer.

It just is what it is och det bästa vi män kan göra är att lära oss snabbt så slipper vi bränna oss för många gånger och bli bittra.

Hoppas på välgång för din del kompis.
Citera
2018-12-09, 02:50
Medlem
Tänk dig in i situationen? Du är nästan femtio och lönnfet. Man är introvert och lite fet när man lämnas, självklart har du noll i självförtroende👍🏻 Så vad gör man som blyg lönnfet äckel? Jo man tar tag i det och pumpar på som fan. Träna träna träna ich träna lite till så du styrker ditt självförtroende👍🏻
Citera
2018-12-09, 02:55
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Tänk dig in i situationen? Du är nästan femtio och lönnfet. Man är introvert och lite fet när man lämnas, självklart har du noll i självförtroende👍🏻 Så vad gör man som blyg lönnfet äckel? Jo man tar tag i det och pumpar på som fan. Träna träna träna ich träna lite till så du styrker ditt självförtroende👍🏻

Eller så äger man att man är lönnfet 50åring. Se det ifrån den ljusa sidan, du kommer att ha det mycket enklare på köttmarkanden än ditt ex. 40åriga tanter får nöja sig med lammkött ibland och framför allt vin och katter.
Citera
2018-12-09, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Och du gör helt rätt i att fortsätta älska dina döttrar.
Ta mig inte fel, jag älskar kvinnor, men jag inser även att de är helt annorlunda och spelar efter helt andra regler.
Det är liksom inget man vare sig kan rubba eller bör reta sig över.

Som någon skrev tidigare, ju snabbare man inser hur de funkar ju mer smärta man besparar sig, det är inte som om de har valt att vara som de är, naturen har gjort det och omständigheterna (det självrealiseringsfokuserande och dekadenta västerländskta samhället) blåser upp dessa attribut ännu mer.

It just is what it is och det bästa vi män kan göra är att lära oss snabbt så slipper vi bränna oss för många gånger och bli bittra.

Hoppas på välgång för din del kompis.

Kompis, jag förstår dig. Men mitt problem är jag bara måste älska min tjej för att jag ska komma vid sex. Jag tror tyvärr inte att jag kan komma om inte jag är kär i personen😉
Citera
2018-12-09, 02:59
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Kompis, jag förstår dig. Men mitt problem är jag bara måste älska min tjej för att jag ska komma vid sex. Jag tror tyvärr inte att jag kan komma om inte jag är kär i personen😉

Tycker du ska testa, jag menar, vad har du egentligen att jämföra med? Eller att förlora för den delen?

Några av de bästa sexuella upplevelser jag någonsin haft var med tjejer jag inte tålde för fem öre utanför sänghalmen, en feminist, en slampa och en tjej som var helt enkelt korkad är några exempel.

Kan dock medge att det är jävligt konstigt känsla att veta att man får fantastisk sex av en person man helst undviker i övrigt.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2018-12-09 kl. 03:02.
Citera
2018-12-09, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Eller så äger man att man är lönnfet 50åring. Se det ifrån den ljusa sidan, du kommer att ha det mycket enklare på köttmarkanden än ditt ex. 40åriga tanter får nöja sig med lammkött ibland och framför allt vin och katter.

Exet äcklet mitt hade ju redan sitt på det torra med en äcklig arbetskamrat. Men visst nu så här i efterhand så hon fet äcklig padda och jag har en nästintill tiopoängare till flickvän. Så, jag är trots allt sjukt nöjd. Men vilket helvete jag genomgått😔
Citera
2018-12-09, 03:03
Medlem
Mvks avatar
Problemet ligger i att kvinnor HELA tiden blir uppvaktade av män, oavsett om dom har partner eller ej.
Är det inte på jobbet så är det snuskiga PM på facebook etc etc.
Det är bara så det är, män vill sprida sin säd rent evolutionärt.

Detta gör att kvinnor ALDRIG är nöjda med mannen dom lever med för det finns tio andra idioter med fjong som är beredda att steppa in på 10 minuter.

Kvinnor jämför hela tiden sin partner med andra män medvetet eller undermedvetet.

Mannen i förhållandet vet till slut varken ut eller in och fattar inte vad han gör fel och det slår över till att han börjar toffla för att inte loosa henne och då är han plötsligt för mesig enligt henne och undergången är ett faktum.

Spelar ingen roll om mannen i fråga är George Clooney och hon får ett kreditkort laddat med 40k varje månad.
Kvinnor är aldrig nöjda.
Ju tidigare män förstår detta desto mindre lidande.

Är det någon som känner ett par som klarat en längre tid ihop i dessa dagar?
Parförhållanden tillhör det förflutna.
Träffa varandra då och då så hinner ni sakna varandra och ingen tar det andra för givet eller helt enkelt knulla runt.

Det finns 7 miljarder människor på jorden och vi behöver knappast flera munnar att mätta så inte heller barn behöver produceras.
Var singel och var din egen chef.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in