2018-12-09, 02:13
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koskesh.polo
kvinnor behöver en Alpha-male, att använda maktspråk är nödvändigt, kvinnor gillar att bli dominerad.
är du inte det kommer hon hitta nån annan.

Du tror väl att du är mer alpha än Brad Pitt, som förövrigt blev frånskiljd.
Citera
2018-12-09, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du är inte ensam broder! Hänge dig inte åt hat, det bringar dig enbart elände. Gå vidare med ditt liv, hon är inte värd din uppoffring!

Hade en kraftig hatperiod ett tag, men kom på att hon är inte värd 20 på kåken. Jag fortsätter hoppas på den där lastbilen ska sakta backa över henne.
Citera
2018-12-09, 02:15
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
kvinnor behöver en Alpha-male, att använda maktspråk är nödvändigt, kvinnor gillar att bli dominerad.
är du inte det kommer hon hitta nån annan.

Seriöst, det där med att vara alpha är inget mer än en sinnesstämning och vem fan orkar upprätthålla en sinnesstämningen i evighet? One wrong step liksom...

Just face it, oavsett vad gör man alltid fel, jobbar du mycket, så spenderar du för lite tid på henne, jobbar du lite så är du en loser, spelar ingen roll hur du gör som kommer hon hitta ett sätt att vända det mot dig för hennes egen fördel. Kvinnor kan vara så otroligt egoistiska att det inte är sant och de flesta av dem skulle inte ha något emot att trampa på dina drömmar så länge de ser en vinning i det för sig själva.

Nej, unga män, kasta inte bort era liv på att jaga något som aldrig kommer att vara ert, fokusera på er själva i stället, finn lite framgång, sen kan ni eventuellt köpa all falsk kärlek ni någonsin kommer att vilja ha.
Citera
2018-12-09, 02:15
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Hade en kraftig hatperiod ett tag, men kom på att hon är inte värd 20 på kåken. Jag fortsätter hoppas på den där lastbilen ska sakta backa över henne.

Hopp är bra, hat är dåligt!
Citera
2018-12-09, 02:16
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Jag har svårt med det här med att människor har så svårt att leva med sin älskade hela livet ut? Träffa en ny arbetskamrat knulla lita med honom och vips så är fnskapet förälskat och vill skiljas. Wtf! Kvinnor idag bryr sig inte det minsta om att behålla familjen längre. Det är bara kariär och framstå som duktig på FB

Det finns liksom en anledning till varför män genom tiderna haft kontroll över familjebildning och vem som får skilja sig. Kvinnor är fundamentalt barn, de är impulsiva och vet inte vad som är bäst för dem.

Vi ser ju hur "female empowerment" har gått för västvärlden, på många ställen är singelmödrar regel snarare än undantag. Denna eviga skrevfrukt som blir kriminella och belastar samhället i onödan.
Citera
2018-12-09, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Ja, var ju mycket dessa 25år betydde för henne.

Tyvärr inte ett ruttet lingon, när det väl kommer till kritan är jag du ingen värd ett skit. DET är den bistra sanningen idag.
Citera
2018-12-09, 02:17
Bannlyst
Citat:
Jag har svårt med det här med att människor har så svårt att leva med sin älskade hela livet ut? Träffa en ny arbetskamrat knulla lita med honom och vips så är fnskapet förälskat och vill skiljas. Wtf! Kvinnor idag bryr sig inte det minsta om att behålla familjen längre. Det är bara kariär och framstå som duktig på FB

det är så här det ser ut , vi män som vill ha långa förhållanden får ha det i beaktandet
är hon inte lycklig med mej så är hon alltid fri att gå

har aldrig känt någon ilska till det som hände , bara en stor sorg !
för jag va verkligen förälskad i den människan . .
Citera
2018-12-09, 02:19
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Tyvärr inte ett ruttet lingon, när det väl kommer till kritan är jag du ingen värd ett skit. DET är den bistra sanningen idag.

Det är sanningen samhället vill lura på oss, att det enda vi duger till är att förse den med resurser, låt inte det här pissiga hycklande samhället bryta din kampvilja, finn din egen väg och lev för dig själv, 25 år tillsammans, då antar jag era barn är vuxna nu - mer eller mindre. Så du är på många sätt fri igen, bara du sätter gränserna nu.
Citera
2018-12-09, 02:22
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Du tror väl att du är mer alpha än Brad Pitt, som förövrigt blev frånskiljd.

Vad får dig att tro att han själv inte tröttnat på sin tjej?

Om man själv tröttnar på tjejen, då är det en annan grej.
MEN om båda tröttnar på varandra då är det win-win.
Citera
2018-12-09, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Hopp är bra, hat är dåligt!

Visst är det så. Men när när man mår som sämst är hyenorna där direkt och huggor. Jag blev i en väldigt trängd position och ville få ett snabbt slut. Tankarna gick mellan självmord och utplåna hennne och hennes mor. Det var väldigt nära ni hade kunnat läst om det här på fb. Kan jag väl säga så här i efterhand
Citera
2018-12-09, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
det är så här det ser ut , vi män som vill ha långa förhållanden får ha det i beaktandet
är hon inte lycklig med mej så är hon alltid fri att gå

har aldrig känt någon ilska till det som hände , bara en stor sorg !
för jag va verkligen förälskad i den människan . .

Jag ingår i en pakt när när jag gifter mig. Men den pakten tycker tydligen vissa är lättare att bryta än andra? Hur kommer det sig? Jo för kvinnor kan man aldrig lita på tydligen.
Citera
2018-12-09, 02:27
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Vad får dig att tro att han själv inte tröttnat på sin tjej?

Om man själv tröttnar på tjejen, då är det en annan grej.
MEN om båda tröttnar på varandra då är det win-win.

Citat:
On September 19, 2016, Jolie filed for divorce from Pitt, citing irreconcilable differences.[2]
https://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Pitt

Citat:
Last night, reports alleged a variety of motives for the divorce, from Pitt's "bad parenting" to his "substance abuse". One report claimed the actor had been having an affair with French actress Marion Cotillard, who he worked with on his latest movie, Allied. All the claims have been denied.

https://www.telegraph.co.uk/news/201...tt-to-divorce/

Han blev frånskiljd för att hon tröttnade. Pratar svävande och diffust om Pitts missbruksproblem och annat skit, kvinnor målar alltid upp ex so monster för att ha en ursäkt och vinna sympatier. Lögner mao.

Återigen, du tror väl att du är mer alpha än Brad Pitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in