• 1
  • 2
2018-12-09, 01:49
Medlem
Som sagt lita aldrig på någon, levde ca 25 år tillsammans med den jag älskade mest av allt på jorden. Blev så jävla bränd, trodde det var hon och jag tills slutet. Men så blev det inte. Men inte mig emot så här efteråt. Ja, jag avgudade henne satte henne på nån egenkonstrurerad pidestal. Men gick snabbt ifrån att tycka om henne till att hata henne. Detta är bara kort snabb sammanfattning om hur det gått till för mig. Vill ni prata om seperation så kanske jag kan ge goda råd?
Citera
2018-12-09, 01:50
Bannlyst
Vad hände?
Citera
2018-12-09, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utopiskutomjording
Vad hände?

Hon kom helt plötsligt på att hon inte älskade mig längre. Frågan från mig blev ju såklart har du träffat någon annan? Nej blev svaret. Men så här i efterhand så har det framkommit att så var inte fallet. Jag har det jättebra nu och så.. men det här jävla sveket har jag väldigt svårt för att hantera.
Citera
2018-12-09, 01:58
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopiskutomjording
Vad hände?

Hon hittade en ersättare till TS. Kvinnor älskar inte män, de älskar bara vad män kan göra för dem. Det är just därför de kan vända sin "kärlek" så snabbt, genom en handvändning, du är bortglömd på 10 minuter.

Män älskar kvinnor, men kvinnor är helt inkapabla till att älska män. Ju snabbare man lär sig det ju bättre.

Hon älskade aldrig dig TS, låter hårt men är lättare att gå vidare om man inser att allt bara var på låtsas ifrån början. Den kärlek du hade till henne är inte speciell, den kommer inifrån, du kan projicera denna kärlek på en annan kvinna, big deal. Alla kvinnor är likadana fundamentalt ändå.

Problemet är att män är hopplösa romantiker. Män är romantiker som låtsas vara pragmatiker, kvinnor är pragmatiker som låtsas vara romantiker.
Citera
2018-12-09, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Hon hittade en ersättare till TS. Kvinnor älskar inte män, de älskar bara vad män kan göra för dem. Det är just därför de kan vända sin "kärlek" så snabbt, genom en handvändning, du är bortglömd på 10 minuter.

Män älskar kvinnor, men kvinnor är helt inkapabla till att älska män. Ju snabbare man lär sig det ju bättre.

Hon älskade aldrig dig TS, låter hårt men är lättare att gå vidare om man inser att allt bara var på låtsas ifrån början. Den kärlek du hade till henne är inte speciell, den kommer inifrån, du kan projicera denna kärlek på en annan kvinna, big deal. Alla kvinnor är likadana fundamentalt ändå.

Problemet är att män är hopplösa romantiker. Män är romantiker som låtsas vara pragmatiker, kvinnor är pragmatiker som låtsas vara romantiker.

Sååå inte sant
Citera
2018-12-09, 01:59
Bannlyst
förstår hur TS känner sej , jag fick nästan 24år
man ska vara glad så länge det varar och ta vara på tiden man får med varandra
människor i dag har svårt att leva med 1 människa livet ut , samhället ser ut så tyvärr
Citera
2018-12-09, 02:03
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Som sagt lita aldrig på någon, levde ca 25 år tillsammans med den jag älskade mest av allt på jorden. Blev så jävla bränd, trodde det var hon och jag tills slutet. Men så blev det inte. Men inte mig emot så här efteråt. Ja, jag avgudade henne satte henne på nån egenkonstrurerad pidestal. Men gick snabbt ifrån att tycka om henne till att hata henne. Detta är bara kort snabb sammanfattning om hur det gått till för mig. Vill ni prata om seperation så kanske jag kan ge goda råd?

Du är inte ensam broder! Hänge dig inte åt hat, det bringar dig enbart elände. Gå vidare med ditt liv, hon är inte värd din uppoffring!
Citera
2018-12-09, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee

Kom igen nu😁 vi var tillsammans i 25år! Och har två barn tillsammans. Men det ligger mycket i vad du skriver.
Citera
2018-12-09, 02:06
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Kom igen nu😁 vi var tillsammans i 25år! Och har två barn tillsammans. Men det ligger mycket i vad du skriver.

Ja, var ju mycket dessa 25år betydde för henne.
Citera
2018-12-09, 02:07
Medlem
ShallowInfidels avatar
Har också antagit den sanningen, det vill säga, att kvinnor är fundementalt inkapabla till att älska män, de kan älska barn och djur, men inte män, vi är ett redskap för dem, ett redskap för samhället, bortsett från vad vi kan ge är vi oviktiga, har alltid varit så, kommer nog alltid vara så.

Detta är varför jag aldrig kommer att gifta mig eller dela mina resurser med någon kvinna.

Men att ha spännande möten med kvinnor går ju, man tar det man får och anpassar sig.
Citera
2018-12-09, 02:09
Medlem
koskesh.polos avatar
kvinnor behöver en Alpha-male, att använda maktspråk är nödvändigt, kvinnor gillar att bli dominerad.
är du inte det kommer hon hitta nån annan.
Citera
2018-12-09, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
förstår hur TS känner sej , jag fick nästan 24år
man ska vara glad så länge det varar och ta vara på tiden man får med varandra
människor i dag har svårt att leva med 1 människa livet ut , samhället ser ut så tyvärr

Jag har svårt med det här med att människor har så svårt att leva med sin älskade hela livet ut? Träffa en ny arbetskamrat knulla lita med honom och vips så är fnskapet förälskat och vill skiljas. Wtf! Kvinnor idag bryr sig inte det minsta om att behålla familjen längre. Det är bara kariär och framstå som duktig på FB
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in