2018-12-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Skit i att svara DixieD, hon är Flashbacks mest enkelspåriga skribent då allt hon skriver mynnar ut i följande: Svenska män och judar är sämst, hennes man är så jävla perfekt trots att han är halvsvensk och rasblandning är jättebra för att hon själv är en rasblandning (som hon påtalar i varenda tråd).

Seriöst, läs hennes inlägg. Det är allt hon skriver.

Sen är det ju jävligt komiskt med tjejer som har silikonpattar och klär sig i stora urringningar, och som sen undrar varför män stirrar på deras bröst. Alltså kom igen, det är inte riktigt deras intellekt de framhäver och det är fullt naturligt att som man kolla in bröst och rumpa på tjejer, så de får räkna med det om de väljer att framhäva dessa attribut än mer genom tajta och avslöjande kläder.

Det är som om jag som man skulle gå runt utan tröja på sommaren och undra varför vissa tjejer glor på mig, hmm...ja vad kan det bero på?

Du anklagar DixieD för att vara enkelspårig, men själv lyckas du komma in på "rasblandning" i en tråd som handlar om när det är ok att kolla in tjejers klyfta/bröst...?

Om jag skulle gå in och titta på dina tidigare inlägg på flashback, kan det måhända bli så att jag hittar en mängd inlägg som på ett eller annat sätt diskuterar "rasblandning"?
Citera
2018-12-09, 15:27
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredriktomte
Ditt svar ger ju henne vatten på sin kvarn, eftersom det i princip mynnar ut i att så länge som hon inte klär sig i burka, så får hon räkna med att männen i hennes omgivning kommer att dregelstirra på henne. Det är helt enkelt inte med verkligheten överensstämmande, de flesta män går inte runt och råstirrar på alla kvinnor de möter bara för att de är kvinnor, ens om kvinnorna ser bra ut.
Du måste ha läst fel inlägg. Diskussionen handlade heller inte om att alla män stirrar.
Män tycker generellt att bröst är vackra och kan inte låta bli att titta. :::
Citera
2018-12-09, 15:35
Medlem
Mooomintrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FM2018
Du måste ha läst fel inlägg. Diskussionen handlade heller inte om att alla män stirrar.

Mycket vackra. Man vill ju liksom bara klämma lite. Som ett moooomintroll

Ser inget fel i beteendet TS sålänge det inte är sexuellt ofredande och det är myccket allvarligt.
Citera
2018-12-09, 15:35
Medlem
Citat:

Säger kvinnan.

Stör det dig när jag säger att det faktiskt inte är så svårt att låta bli?

Citat:
Diskussionen handlade heller inte om att alla män stirrar.

Går ju inte riktigt ihop med ovanstående påstående om att män inte kan låta bli att titta. Hur som helst så går DixieD:s påståenden mer eller mindre ut på att alla män, utom hennes pojkvän (som dock tittar i smyg) och spanjorer stirrar.
Citera
2018-12-09, 15:39
Citat:
Du anklagar DixieD för att vara enkelspårig, men själv lyckas du komma in på "rasblandning" i en tråd som handlar om när det är ok att kolla in tjejers klyfta/bröst...?

Om jag skulle gå in och titta på dina tidigare inlägg på flashback, kan det måhända bli så att jag hittar en mängd inlägg som på ett eller annat sätt diskuterar "rasblandning"?

Jaså, har jag diskuterat rasblandning i den här tråden? Det var inte så att jag beskrev vad DixieD skriver?

Och ja, jag har skrivit en hel del inlägg i invandringsdelen av forumet då jag är nationalist. Men jag nämner väl för fan inte rasblandning i varenda inlägg som jag skriver? Länka gärna till det.

Gör om gör rätt.
Citera
2018-12-09, 15:39
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Säger kvinnan.

Stör det dig när jag säger att det faktiskt inte är så svårt att låta bli?

Går ju inte riktigt ihop med ovanstående påstående om att män inte kan låta bli att titta. Hur som helst så går DixieD:s påståenden mer eller mindre ut på att alla män, utom hennes pojkvän (som dock tittar i smyg) och spanjorer stirrar.
Du får resonera vidare om kvinnors brösts vara eller icke vara utan mig.
Citera
2018-12-09, 15:44
Medlem
Vobblers avatar
Ni kvinnor som tycker att det är jobbigt när män kollar in era pattar, jag tror inte att ni förstår hur svårt det är att motstå. Bröst är som magneter för ögonen, det är inget som går att styra.
Citera
2018-12-09, 15:44
Medlem
fuskas avatar
Vad räknar ni som stirra/glo/snegla/titta?

För att snegla en snabb kroppsavskanning ser jag inte alls som ett problem att varken göra eller bli utsatt för. Men ett mysigt ihållande stirrande kan ju ingen vara okay med.

Jag tittar vart jag vill.
Citera
2018-12-09, 15:48
Medlem
AndersDreines avatar
Citat:
Att kolla på en tjejs tuttar när man pratar med henne. Bra eller dåligt?
Jag har lärt mig en sak och det är att man bara ska kolla på en kvinna som en slida. Man ska behandla dom som slidor, fast ändå hyfsat reko såklart. Glöm allt annat. Då har man kommit långt. Brösten vet jag inte varför man ska kolla på. Inget sexigt med bröst. Stora bröst, spenar, är osexigt.
Citera
2018-12-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag påpekade att jag uppmärksammade att det var annorlunda i Spanien. Nu var vi i Kanarieöarna bland turister och spanjorer men jag upplevde inte stirrandet/gloende var lika stort som i Sverige.

Italien/Grekland är dock en annan femma.

Skulle aldrig skriva att din fru har fel/rätt för det är ju hennes erfarenhet. Det kan bero på att jag har ett ursprung som kopplar mig till Sydeuropa och då har man mer respekt för den egna befolkningen. Bara en hypotes.

Skulle inte exakt samma sak kunna sägas om kvinnor med sydländskt påbrå i Sverige? Annars tror jag att den "exotiska" faktorn också påverkar. Som blond kvinna får man nog en hel del mer uppmärksamhet i sydeuropeiska länder än som mörkhårig kvinna. Omvänt i Sverige (om mörkhårigheten åtföljs av ett utseende som är atypiskt svenskt).

Citat:
Jag anklagar inte bara män utan kvinnor också. Kvinnor kan stirra lika mycket och det är också irriterande.

Jo, jag noterade det.

Citat:
Jag har dock byst som syns ganska markant. Jag har dessutom väldigt smal midja så bysten syns lite mer på smala individer än en kvinna med mer fyllning på kroppen.

Då blir det förstås mer uppseendeväckande, om man klär sig i tajt åtsittande kläder. En fråga här: Har du opererat brösten?

Citat:
Jag var mest nyfiken av min man att jag aldrig märkte av att han stirrade/dreglade när vi samtalade. Jag har märkt av det på många män men inte på honom. Sedan tror jag inte att han är någon ängel utan han måste ju stirrat/glott ganska mycket utan att jag märkt av det.

Förvånar mig inte direkt att du inte tror att han är någon "ängel"...
Senast redigerad av fredriktomte 2018-12-09 kl. 16:01.
Citera
2018-12-09, 15:49
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ni kvinnor som tycker att det är jobbigt när män kollar in era pattar, jag tror inte att ni förstår hur svårt det är att motstå. Bröst är som magneter för ögonen, det är inget som går att styra.

Har man en någorlunda självkontroll så kan man kolla på ett sätt som inte stör tjejen. Att hålla en konversation med en tjej och stirra på hennes bröst tycker jag verkar lite omoget. Däremot tycker jag det är märkligt när kvinnor gör allt för att framhäva sina bröst, och sen reagerar om en man kollar på dem. Det är inte logiskt. Att man inte ska stirra på någons bröst borde vara sunt förnuft. Det är som att sitta på bussen och någon mittemot sitter och stirrar på en, alltså hur jävla kul är det?
Citera
2018-12-09, 15:59
Medlem
Citat:
Jaså, har jag diskuterat rasblandning i den här tråden? Det var inte så att jag beskrev vad DixieD skriver?

Ingen i den här tråden hade nämnt rasblandning innan du valsade in.

Citat:
Och ja, jag har skrivit en hel del inlägg i invandringsdelen av forumet då jag är nationalist.

Big surprise!

Citat:
Men jag nämner väl för fan inte rasblandning i varenda inlägg som jag skriver? Länka gärna till det.

Om man tittar på din profil, så är det första inlägget du skrivit efter dina inlägg i den här tråden följande pärla, där du förklarar hur en "rasmedveten" kvinna borde tänka. Innehåller förstås inte ordet "rasblandning", men att du är lite besatt av det här med "ras" är ju ganska uppenbart...

(FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden)

Citat:
Har man en någorlunda självkontroll så kan man kolla på ett sätt som inte stör tjejen. Att hålla en konversation med en tjej och stirra på hennes bröst tycker jag verkar lite omoget. Däremot tycker jag det är märkligt när kvinnor gör allt för att framhäva sina bröst, och sen reagerar om en man kollar på dem. Det är inte logiskt. Att man inte ska stirra på någons bröst borde vara sunt förnuft. Det är som att sitta på bussen och någon mittemot sitter och stirrar på en, alltså hur jävla kul är det?

Det här kan jag ju hålla med om i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in