Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-08, 21:59
  #1
Medlem
Många påstår ju att tjejer inte gillar när män stirrar på dom. Speciellt när det kommer till hennes rumpa och bröst. Men handlar det inte om att det handlar om killen ifråga?

Om en man är oattraktiv(enligt henne) så gillar hon inte att mannen ifråga kollar på hennes bröst.

Men om en attraktiv man (enligt henne) som hon kanske även är sugen på så gör det väl knappast något?

Jag har medelmåttiga erfarenheter av tjejer. Har varit i ett väldigt långt förhållande under större delen att mitt vuxna liv och har haft en handfull andra tvåbenta damer på rygg i bingen. Men jag har aldrig tänkt på att jag någonsin tidigare har kollat så pass mycket på en tjejs bröst när jag pratat med henne att hon märkt det. Sjävklart har jag knådat tuttat i mitt liv men under sex hör det ju till.

Jag stod och pratade igår med en tjej som jag misstänker starkt är intresserad av mig. Vi stod och pratade och hon stod väldigt nära mig och då menar jag riktigt nära. Hon var glad och skrattade. Vi hade någorlunda intensiv ögonkontakt och helt plötsligt gled min blick ner till hennes klyfta. Jag tittade nog någon halv sekund för länge innan min blick gled upp till hennes ansikte igen. Det verkade som att hon märkte detta men hon verkade inte särskilt berörd av detta utan hon började istället att rodna lite lätt, hon blev inte grisrosa i ansiktet eller röd som en tomat men hon hade en viss rodnad på kinderna. Vi pratade vidare som vanligt.

Väl hemma så sökte jag på män som råkat kolla på tjejers bröst och alla historier slutade dåligt. Dom blev kallade perversa och liknande. Många tjejer svarade i tråden på det engelskspråkiga forumen att det inte är okej att kolla på tjejers bröst. Det handlade inte bara om att stirra utan även att kolla på brösten.

Nu sitter man här och har ångest. Tänk om hon tycker att jag är en pervers jävel på grund av detta och berättar detta för andra. Jag träffar tjejen mer eller mindre varje dag. Om det inte vore för detta hade jag inte brytt mig. Men nu ses vi ofta och då blir det en annan femma.

Jag har även fått känna på en tjejkompis bröst efter att hon hade fixat ”nya” bröst. Ändå så nojar jag just nu...
Citera
2018-12-08, 22:04
  #2
Medlem
Couplets avatar
Skullde du själv känna dig bekväm om tjejen du pratar med stirrar på ditt skrev hela tiden? Det är för mig generellt jävligt avtändande med folk, oavsett kön, som inte är intresserade av vad jag säger, utan hela tiden står och funderar på om jag är knullbar eller ej.
Citera
2018-12-08, 22:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Skullde du själv känna dig bekväm om tjejen du pratar med stirrar på ditt skrev hela tiden? Det är för mig generellt jävligt avtändande med folk, oavsett kön, som inte är intresserade av vad jag säger, utan hela tiden står och funderar på om jag är knullbar eller ej.
Jag råkade kolla lite för länge på hennes klyfta EN GÅNG. Men du kanske inte läst hela min inledning.

Om en brud stirrade på mitt skrev så skulle jag bli glad...
Citera
2018-12-08, 22:08
  #4
Avstängd
F.Hansens avatar
Ja det är mycket enkelt som du beskriver.

Är hon attraherad av dig är det ok och spännande.

Om inte eller om det är socialt fel i sammanhanget, creepy as fuck.
Citera
2018-12-08, 22:09
  #5
Avstängd
huoranvittus avatar
Dom flesta tjejer blir nog, fast dom kanske inte skulle erkänna det, muntra av om dom märker att en man "råkar bli ertappad med" att spana in hennes bröst. Och att mannen sen låtsas som ingenting, fast det kanske syns att han har halvstånd inne i dom tajta jeansen. Men om man bara står där som ett stolskott och verkligen Stirrar på brösten hela tiden, så uppfattas man nog - med rätta - som, som man på engelska säger, en "creep".
Citera
2018-12-08, 22:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remkuken1
Många påstår ju att tjejer inte gillar när män stirrar på dom. Speciellt när det kommer till hennes rumpa och bröst. Men handlar det inte om att det handlar om killen ifråga?

Om en man är oattraktiv(enligt henne) så gillar hon inte att mannen ifråga kollar på hennes bröst.

Men om en attraktiv man (enligt henne) som hon kanske även är sugen på så gör det väl knappast något?

Jag har medelmåttiga erfarenheter av tjejer. Har varit i ett väldigt långt förhållande under större delen att mitt vuxna liv och har haft en handfull andra tvåbenta damer på rygg i bingen. Men jag har aldrig tänkt på att jag någonsin tidigare har kollat så pass mycket på en tjejs bröst när jag pratat med henne att hon märkt det. Sjävklart har jag knådat tuttat i mitt liv men under sex hör det ju till.

Jag stod och pratade igår med en tjej som jag misstänker starkt är intresserad av mig. Vi stod och pratade och hon stod väldigt nära mig och då menar jag riktigt nära. Hon var glad och skrattade. Vi hade någorlunda intensiv ögonkontakt och helt plötsligt gled min blick ner till hennes klyfta. Jag tittade nog någon halv sekund för länge innan min blick gled upp till hennes ansikte igen. Det verkade som att hon märkte detta men hon verkade inte särskilt berörd av detta utan hon började istället att rodna lite lätt, hon blev inte grisrosa i ansiktet eller röd som en tomat men hon hade en viss rodnad på kinderna. Vi pratade vidare som vanligt.

Väl hemma så sökte jag på män som råkat kolla på tjejers bröst och alla historier slutade dåligt. Dom blev kallade perversa och liknande. Många tjejer svarade i tråden på det engelskspråkiga forumen att det inte är okej att kolla på tjejers bröst. Det handlade inte bara om att stirra utan även att kolla på brösten.

Nu sitter man här och har ångest. Tänk om hon tycker att jag är en pervers jävel på grund av detta och berättar detta för andra. Jag träffar tjejen mer eller mindre varje dag. Om det inte vore för detta hade jag inte brytt mig. Men nu ses vi ofta och då blir det en annan femma.

Jag har även fått känna på en tjejkompis bröst efter att hon hade fixat ”nya” bröst. Ändå så nojar jag just nu...


Tror dom flesta som är vuxna förstår att det inte är bra att stirra på en kvinnas bröst.
Men den sista meningen............. vad fan har den med inlägget och göra!! Den beskriver bara dig ännu mer.
Citera
2018-12-08, 22:10
  #7
Medlem
Katzyns avatar
Alltså om jag själv är intresserad av killen ser jag väl det som ett gott tecken att han inte kan låta bli att snegla lite ditåt ibland. Men jag vill ju fortfarande att han verkar mer intresserad av vad jag har att säga än av mina bröst, och är det så att ögonkontakten blir bristfällig för att hans blick konstant är låst någon annanstans så är det inte något som får mig intresserad direkt.
Citera
2018-12-08, 22:11
  #8
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Skullde du själv känna dig bekväm om tjejen du pratar med stirrar på ditt skrev hela tiden? Det är för mig generellt jävligt avtändande med folk, oavsett kön, som inte är intresserade av vad jag säger, utan hela tiden står och funderar på om jag är knullbar eller ej.

Brudar som kollar på ens snopp vid samtal, nice.
Citera
2018-12-08, 22:12
  #9
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remkuken1
Jag råkade kolla lite för länge på hennes klyfta EN GÅNG. Men du kanske inte läst hela min inledning.

Om en brud stirrade på mitt skrev så skulle jag bli glad...
Jag läste hela och tyckte att det hela kokade ner till min fråga.

Nä, det är inte okej om ni inte är uttalat sexuella med varandra, eller i någon slags överenskommen flirt-mode.
Citera
2018-12-08, 22:13
  #10
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Brudar som kollar på ens snopp vid samtal, nice.
Själv tycker jag det är otroligt obehagligt.
Citera
2018-12-08, 22:14
  #11
Medlem
Respektlöst att bara börja titta på dem rakt framför henne. Lite diskret går nog bra, men hon ska kunna låtsas som att hon inte vet om att du tittar, annars kan det nog bli lite obekvämt för henne.
Citera
2018-12-08, 22:14
  #12
Avstängd
F.Hansens avatar
Varför har ingen uppfunnit glasögon som vinklar ner mot brösten utan att det märks?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback