Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-03-26, 08:24
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vet inte om jag varit med om något liknande faktiskt. Helt sjuk substans. Tror ingen som testar denna kommer vara nöjd...
Du har feldoserat, för alla jag rökt med gillar det. Vi blandade 125 gr tobak i 900 mg ren substans sist och det var super att röka på små 0,1 gr av denna tobaksmix, soft lugnt rus och man kan dra i sig mer om man gillar kraftiga rus (vilket jag inte gör)
Citera
2020-03-26, 08:26
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Hemsk substans i längden. Tyckte första holkarna var h3lt okej innan halsen pajade totalt. Sitter i detta nu på muggen 4 dagar efter senaste tillfälle är atn på maximal nivå. Då ska det ändå tilläggas att jag har 16 mg subuxone utskrivet och ändå är det såhär. Nej bra att denna klassas innan någon stryker med. Kändes verkligen giftig efter några dagars rökande.
Sant... man ska röka det 3-4 ggr max på en dag sen uppehåll minst 1 v, annars mår man skit av det
Citera
2020-03-27, 11:09
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Vettefan vad jag tycker om denna asså, i rätt dos gav den faktiskt ett helt okej rus.
Potensen dock skrämmer mig , den känns tamefan potentare än droger som LSD. Och ligger säkert nästan i samma "dos nivå" som Fentanyl
Bara ett litet jävla korn av pulvret ger en ganska kraftiga effekter.
Jag testade denna i ren form enbart, köpte aldrig något aceton då jag tyckte den var lite för stark för min smak. hur jag doserade det då var att ta en pytte pytte liten knivspets och la det på toppen av en cigg. Nu finns det ju inga vågar som mäter i "microgram" doser på marknaden. Men från ögonmått skulle jag gissa på att denna är aktiv från så lite som 100Micro gram, vilket är galet jävla potent . Kanske tom potentare än så?
Dom noider jag är van vid doserades i 2-5MG, och det var noider som 5F-AKB48. JWH-018. AB-Fubinaca mm, om ni ska röka detta så var väldigt försiktiga är mitt tips, rök absolut inte det i rent pulver om ni inte har SJUUUUUUUUUUKT hög experiance med starka droger eller redan hög THC tollerans. Jag garanterar att det går att dö av den här noiden om man tar för mycket, vilket är väldigt väldigt lätt hänt när det rör sig om doser under 0.1MG

Instämme rhelt med detta svar, det är sjuuukt farligt och ta absolut inte mer än 0,5 till 1 mg första gången, dvs väg upp 0,1 gram och lös upp det i 10 ml acetone och sug upp 0,7 till 1 ml av denna 10 ml lösning i en cigg. ABSOLUT INTE MER ÄN SÅ FÖRSTA GÅNGEN
Citera
2020-03-27, 14:29
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018
Instämme rhelt med detta svar, det är sjuuukt farligt och ta absolut inte mer än 0,5 till 1 mg första gången, dvs väg upp 0,1 gram och lös upp det i 10 ml acetone och sug upp 0,7 till 1 ml av denna 10 ml lösning i en cigg. ABSOLUT INTE MER ÄN SÅ FÖRSTA GÅNGEN

Word! folk bör vara försiktiga med den här, är nog starkaste noiden jag testat, skulle nog gissa på att det tom är starkaste drogen jag tagit när vi snackar vikt/dos. Och då har jag ändå över 100-120+ olika droger i bagaget . Både alla illegala nästan, förutom typ opiat kategorin som aldrig fallit mig i smaken. Sen olika RC hallucinogener, stimulanter, noider, och benzos. Den enda andra RC drogen jag kan tänka mig var ungefär lika stark var isf Flunitrazolam som är typ aktiv från 60-80micro gram. Och den hade jag heller inte några bra erfarenheter av, 2 veckor blackout/ EP anfall lol.
Citera
2020-03-29, 08:36
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018
Instämme rhelt med detta svar, det är sjuuukt farligt och ta absolut inte mer än 0,5 till 1 mg första gången, dvs väg upp 0,1 gram och lös upp det i 10 ml acetone och sug upp 0,7 till 1 ml av denna 10 ml lösning i en cigg. ABSOLUT INTE MER ÄN SÅ FÖRSTA GÅNGEN
"Ta inte mer än 0.5-1mg" och så rekommenderar du i din uträkning att man ska dosera 7-10mg??
Citera
2020-03-29, 14:56
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
"Ta inte mer än 0.5-1mg" och så rekommenderar du i din uträkning att man ska dosera 7-10mg??
Stämmer absolut vad du skriver.... ursäkta, jag manade naturligtvis 100 ml aceton och prova sig fram emd 1 ml.
Tack för upplysningen
Citera
2020-05-22, 02:15
  #115
Avstängd
Fick hem denna och FUB-AMB och tycker båda två är otroligt trevliga oralt.

Är fan på riktigt bättre än edibles på vanligt THC. Och jag är seriös.
Citera
2021-07-30, 18:03
  #116
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, skönt att slippa skiten. Några bieffekter har jag inte märkt direkt, har då ändå rökt som värst varje dag i ca 5 . 6 år något sådant. Var ett tag sedan nu som jag slutade med det hela. Röker hellre gräs, eller egentligen tar vad som helst bara det inte är noiderna.


And now you're back on it 😉
Citera
2021-07-30, 19:18
  #117
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
And now you're back on it 😉
Haha du har koll! Jodå nu är jag tillbaka, men nu är det slut börjar mer eller mindre känna mig nykter. Sista gången som jag beställer det, finns bättre att slöa pengarna på.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback