2019-06-04, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Finns det ännu folk som röker den här skiten? Minns förr så var jag frälst av spice och rökmixar av alla slag. Det var fint, lugnt cannabisliknade rus eller lättare hallucinogent. Men nu för tiden är det ju rena giftet som ger en psykoslikade tillstånd.

Jag kände för att ge denna en chans och, det har bara blivit värre. Tog ungefär en vecka innan jag kunde lämna badrummet...
Citera
2019-06-04, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag kände för att ge denna en chans och, det har bara blivit värre. Tog ungefär en vecka innan jag kunde lämna badrummet...

Haha det strulade till din mage också antar jag?
Citera
2019-06-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoboTearDrop
Haha det strulade till din mage också antar jag?

Vet inte om jag varit med om något liknande faktiskt. Helt sjuk substans. Tror ingen som testar denna kommer vara nöjd...
Citera
2019-06-07, 06:35
Medlem
Citat:
Vet inte om jag varit med om något liknande faktiskt. Helt sjuk substans. Tror ingen som testar denna kommer vara nöjd...

Strulade till min mage helt och hållet haha.
Brukar inte vara den som klagar, då jag vet vad jag ger mig in på när det kommer till sp,
Men fyfan den var något nytt, det är avtändning efter första bong hit en, en grov sådan oxå.

Hoppas att adb-butinaca kan var trevligare.. Har ju mer likt namn av dom äldre. Än dom nya, så håller tummarna. Mvh
Citera
2019-06-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Strulade till min mage helt och hållet haha.
Brukar inte vara den som klagar, då jag vet vad jag ger mig in på när det kommer till sp,
Men fyfan den var något nytt, det är avtändning efter första bong hit en, en grov sådan oxå.

Hoppas att adb-butinaca kan var trevligare.. Har ju mer likt namn av dom äldre. Än dom nya, så håller tummarna. Mvh

Ja jag är likadan, lätt suicidal, mest likgiltig så jag är inte normalt den som gnäller över att giftet är giftigt så att säga.

Har missbrukat AB-FUBINACA grovt (2g/dag typ) länge för åratal sedan, tänt av från det mesta (morfin, benzo, många olika noider, tjack, Lyrica osv) och tappade räkningen på antal testade substanser för över 5 år sedan.

Detta är som att äta skalen på HBW-frön. Fast mycket värre. Det varade rätt länge. Hade jag inte varit med förr hade jag lagt in mig på psyket för mentalt var jag riktigt trasig.

Det värsta är att jag fortfarande kan tänka att, en hit eller två och en film vore rätt nice... För jag gillade ruset man fick de första gångerna starkt, men jag vet att skulle jag försöka skulle jag kvickna till en vecka sedan med hål både i plånbok och mage maniskt jagande ett rus som håller 2-3 minuter som bäst.

Stay away kids.
Citera
2019-06-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ja jag är likadan, lätt suicidal, mest likgiltig så jag är inte normalt den som gnäller över att giftet är giftigt så att säga.

Har missbrukat AB-FUBINACA grovt (2g/dag typ) länge för åratal sedan, tänt av från det mesta (morfin, benzo, många olika noider, tjack, Lyrica osv) och tappade räkningen på antal testade substanser för över 5 år sedan.

Detta är som att äta skalen på HBW-frön. Fast mycket värre. Det varade rätt länge. Hade jag inte varit med förr hade jag lagt in mig på psyket för mentalt var jag riktigt trasig.

Det värsta är att jag fortfarande kan tänka att, en hit eller två och en film vore rätt nice... För jag gillade ruset man fick de första gångerna starkt, men jag vet att skulle jag försöka skulle jag kvickna till en vecka sedan med hål både i plånbok och mage maniskt jagande ett rus som håller 2-3 minuter som bäst.

Stay away kids.

Jag kan faktiskt inget annat mer än att hålla med dig! Har oxå tänt av från olika noider, flesta Opiater och benso, och måste säga den här och en fentanyl at jag fick från 2-me-maf är dom värsta jag haft.

Denna har ju såklart en at som är lik alla noider, men samtidigt kändes den mer utdragen och konstigare än vad minns att spice at är. Aja, inväntar adb-butanica. mvh
Citera
2019-07-11, 09:33
Medlem
Hemsk substans i längden. Tyckte första holkarna var h3lt okej innan halsen pajade totalt. Sitter i detta nu på muggen 4 dagar efter senaste tillfälle är atn på maximal nivå. Då ska det ändå tilläggas att jag har 16 mg subuxone utskrivet och ändå är det såhär. Nej bra att denna klassas innan någon stryker med. Kändes verkligen giftig efter några dagars rökande.
Citera
2019-07-11, 15:15
Medlem
jag anser oxå denna är ett gift!
Sjuuuuuk avtändning efter en femma sånt!

Dessutom, pissade en nära vän till mig POSITIVT på den, eller, jaa det var det enda personentagit, under tiden på behandlingshem, men det visade positivt på "spice" stickan!!

Take care my friends!

Köper man den inrikes är den snordyr, man får alltid för lite, det tar minst en vecka innan man har det i lådan, och nu ska det till och med säljas skit man pissar POSITIVT på!?

har inte nämnt inrikesshoppen, och anser det vara av värde att folk får veta just detta, så jag hoppas moderatorn låter bli att ta bort inlägget!
Citera
2019-08-07, 21:48
Medlem
MystiskBajsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoneland
Såg oxå att den hade kommit in!

Har alltid haft ett intresse för sp för att undvika pisseprov.

Sen jag röker bara 1-2 två bong hits eller holk innan läggdags för mysa lite och sedan somna gott.
Det har fungerat bra nu i två år, ingen tolerans ökning som när man röker hela tiden, dessutom slipper man att få den hemska ATn.

Men om ngon har testat denna så dela gärna med er vad ny tyckte om den, dosering, effekter osv.

Tack så mycket, och må bäst mina flashbackare!

Vänta nu?? Den hemska AT’n? Snackar du om CB eller SP då? För jag har då fan aldrig fått en AT av lite braj
Citera
2019-08-11, 17:03
Medlem
Taoists avatar
Hahahaha denna är katastrofalt stark aldrig kommit så långt ut som på denna. inte ens på 4aco dmt 100mg. 💪💪
Citera
2019-08-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taoist
Hahahaha denna är katastrofalt stark aldrig kommit så långt ut som på denna. inte ens på 4aco dmt 100mg. 💪💪
Så långt ut?
Citera
2019-08-12, 22:33
Medlem
Taoists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Så långt ut?

Asså denna noid är psykadelisk och är starkare än något annat jag testat. Och jag har testat det mesta ärligt talat. Läskigt bara att det varit flera dödsfall på denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in