Citat:
Ursprungligen postat av
Livethy
Strulade till min mage helt och hållet haha.
Brukar inte vara den som klagar, då jag vet vad jag ger mig in på när det kommer till sp,
Men fyfan den var något nytt, det är avtändning efter första bong hit en, en grov sådan oxå.
Hoppas att adb-butinaca kan var trevligare.. Har ju mer likt namn av dom äldre. Än dom nya, så håller tummarna. Mvh
Ja jag är likadan, lätt suicidal, mest likgiltig så jag är inte normalt den som gnäller över att giftet är giftigt så att säga.
Har missbrukat AB-FUBINACA grovt (2g/dag typ) länge för åratal sedan, tänt av från det mesta (morfin, benzo, många olika noider, tjack, Lyrica osv) och tappade räkningen på antal testade substanser för över 5 år sedan.
Detta är som att äta skalen på HBW-frön. Fast mycket värre. Det varade rätt länge. Hade jag inte varit med förr hade jag lagt in mig på psyket för mentalt var jag riktigt trasig.
Det värsta är att jag fortfarande kan tänka att, en hit eller två och en film vore rätt nice... För jag gillade ruset man fick de första gångerna starkt, men jag vet att skulle jag försöka skulle jag kvickna till en vecka sedan med hål både i plånbok och mage maniskt jagande ett rus som håller 2-3 minuter som bäst.
Stay away kids.