2019-12-17, 19:53
Medlem
Mindecembers avatar
köpt spice en gång, köpte då cumyl-cb-pinaca. Håll på att flippa allt bara blixtrade i olika färger typ, men gillade det på något sjukt sätt(haha). Är denna något att klicka hem för en nybörjare?
Citera
2019-12-28, 20:32
Medlem
trainriders avatar
Kan vara en av dom potentaste jag cannabinoiden jag nånsin testat så skulle nog säga att det inte är något för nybörjare. Beställde hem 1g för nån månad sen tog extremt lite pulver och bakade in i tobak. Tog 3 bloss och efter det satt jag med dödsångest i 15min ungefär tills ruset började lägga sig.
Nu måste jag börja lämna up 2 gånger i veckan så jag gav det en ny chans, skulle säga att ruset är väldigt psykadeliskt med en jävla massa cevs och även oevs om man vågar sig på att ta ett bloss extra.
Men var försiktiga då det är extremt svårt att dosera och hjärtat spårar ur totalt vid ett bloss för mycket.
Citera
2020-01-04, 11:39
Medlem
Blir lika förvånad när jag haft uppehåll, att det slår lika fint som första gången, de tar ca 5min innan jag bli borta men de slår på som satan o klagar inte. De är lite läskigt varje gång men vill alltid tillbaka till de ruset när jag landat hehe.
Ha en trevlig helg
Citera
2020-01-15, 17:46
Medlem
Var grymt nära på att beställa denna för någon vecka sedan, Vilket jag är oerhört tacksam till att jag inte gjorde nu då jag läst igenom tråden ordentligt!

Har förövrigt också pissprover varje vecka, är med i LARO & saknar holken så fruktansvärt mycket. Så hade varit beredd på spice, även om det inte är samma shit! Faaan då :/ att det ska vara så jävla svårt att få till något som har ett behagligt rus utan psykoser och dödsfall inblandade. Aja det är väll bara att fortsätta stå emot och hoppas på att framtiden har något bättre att erbjuda. Simma lugnt grabbar pzzz
Citera
2020-01-27, 22:31
Medlem
Någon som testat det på h*zardc*ems? Funderar på att testa, men är skeptiskt.
Citera
2020-01-28, 20:58
Medlem
Har lite inkommande av just denna. Hur har ni som gjort mixar blandat det. Jag tänker att 2g på 35g tobak borde funka bra kanske mindre tobak? Vad säger ni som har testat ?
Citera
2020-01-29, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kons3nsus
Har lite inkommande av just denna. Hur har ni som gjort mixar blandat det. Jag tänker att 2g på 35g tobak borde funka bra kanske mindre tobak? Vad säger ni som har testat ?

Som jag förstått det så bör man blanda 1g 4F-ADB på 100g tobak för ok potens på mixen.

2g på 35g kommer bli katastrof!
Citera
2020-01-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
Som jag förstått det så bör man blanda 1g 4F-ADB på 100g tobak för ok potens på mixen.

2g på 35g kommer bli katastrof!

Japp blev rätt knas. Den är super stark denna

varning för denna, inte att leka med. tror jag kastar skiten
Citera
2020-02-01, 15:47
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ssenonvider1
Någon som testat det på h*zardc*ems? Funderar på att testa, men är skeptiskt.

deras är bra, starkt som fasen är den.
däremot ---jag pissade POSITIVT på just den när jag var på behandlingshem!
dom kan lurat mig, men jag fick själv se stickan och den var positiv, har dock aldrig gjort det någon annanstans på denna än just den gången, bara så du vet.

mvh
Citera
2020-02-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
deras är bra, starkt som fasen är den.
däremot ---jag pissade POSITIVT på just den när jag var på behandlingshem!
dom kan lurat mig, men jag fick själv se stickan och den var positiv, har dock aldrig gjort det någon annanstans på denna än just den gången, bara så du vet.

mvh
Så dom är fortfarande gröna? Hört lite olika. Vissa säger att dom inte fått deras beställningar, och att dom mer eller mindre ignorerar folk som försökt få tag på dom just ang. det.
Citera
2020-02-09, 17:14
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ssenonvider1
Så dom är fortfarande gröna? Hört lite olika. Vissa säger att dom inte fått deras beställningar, och att dom mer eller mindre ignorerar folk som försökt få tag på dom just ang. det.
numer vet jag inte, har slutat handla av dom.
det jag köpte som visade positivt på prov köptes i augusti cirkus.
har en gång fått 1.7g (MED påsen!) när jag beställde en annan kemikalie, påpekade detta vid nästa beställning och fick ca 0.5g av en annan sort som komp.
en kopis skrev fel ordernr en gång och mejlade direkt om detta, men fick till svar at det kunde dom inte göra nåt åt, han fick skylla sig själv.
en del gånger verkar dom riktigt schyssta, andra gånger mindre ok.

som sagt, ett bra tag sedan jag handla av dom, men det jag fått har alltid varit okej.
Citera
2020-03-26, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Helvete vilken potent jävel detta är. Ta det försiktigt, tar jag ett bloss för mycket från pippan så blir det antingen godnatt eller oönskade effekter.. Den ska blandas minst 1gram på 100gram tobak..

Jag håller emd ig, 100 till 125 gram tobak, lös upp 1 gram concentrat 4F-ADB i 50 ml kemiskt ren aceton, höl över tobaken och blandat rejält i minst 3 min i sluten glasburk och öppna sedan burken för att låta acetonet dunsta. Rök 0,1-0,15 gr tobak åt gången och känn dig fram. Jag har haft denna flera ggr i koncentrat och vet vad jag snackar om. detta är sjukt starka grejer, gissar på 500-700 rejäla rus per gram. När du börjat må bra så RÖK INTE MER för då sabbar du hela kicken och går in i en obehaglig dimma (nog största misstag alla gör på cannabinoider, röka mer då man redan mår bra. Det är inte som THC att man kan dra i sig mer och må bättre, gör man det så börjar man må illa och nojjor och bli beng)
VAR FÖRSIKTIG MED 4F-ADB, DET ÄR SUPER POTENT OCH FARLIGT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in