Citat:
Kommer ihåg när jag var lite mindre och vi var ute på äventyr, vi brukade alltid skrämma upp varandra med historier om "Ryssvillan". Bor fortfarande i Bollstanäs och det borde väl finnas ganska mycket skrivet om det där? Måste jag kolla upp ordentligt så att man kan skrämma skiten ur polarna med fakta istället.
Har väl inte så mycket att dela med mig av, Bollstanäs är ett lugnt område. Men för något år sen var det väl en 15-16 -åring som högg ned en jämngammal kille på Kärleksudden i Sollentuna? Han dömdes väl till ett par års ungdomsvård om jag inte minns fel? Det snackades mycket om det i plugget (Rudbeckskolan) när det hänt.
Jag vet att vi diskuterat några psykiskt sjuka idioter härifrån norrort ibland, måste kolla med kompisarna om det skett några mord som kan vara intressanta att kika närmare på."
Bor också i sollentuna. Vet inget om det där med ryssarna men mordet på kärleksudden vet jag en del om . Killen som sitter inne för det gick i 1:an i el på rudbeck när det hände. idag skulle han altså gå i tvåan på gymnasiet halvsvensk, halvchilensk var han.
Han som blev mördad vet jag inte så mycket om..förutom att han såg ut som en nazze, umgicks ävem med nazzar.
Mördarens kompisar var även väldigt delaktiga i mordet, men dom kom undan..