2011-10-09, 03:29
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Jävla lipsill, hatta grannar som endast lever för att klaga på oss osm har rollit.

Som jag sa, man får gärna festa till 3-4 om man vill och spela musik. Men att stampa i golvet är fan i mig inte nödvändigt.

Det kan inte vara basen, hör knappt någon musik alls.
Citera
2011-10-09, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Som jag sa, man får gärna festa till 3-4 om man vill och spela musik. Men att stampa i golvet är fan i mig inte nödvändigt.

Det kan inte vara basen, hör knappt någon musik alls.

Det kanske är rollit att stampa i golvet, lipsill.
Citera
2011-10-09, 03:33
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Det kanske är rollit att stampa i golvet, lipsill.

Om man tycker det är rollit att stampa i golvet är man dum i huvudet.
Citera
2011-10-09, 03:45
Medlem
Bagdads avatar
Citat:

+1

ont: du kan ju ringa på och fråga vad det är dom gör? låter det som om någon stampar eller är det mer basdunk? svårt att gissa sig till.

Bagdad
Citera
2011-10-09, 03:49
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
+1

ont: du kan ju ringa på och fråga vad det är dom gör? låter det som om någon stampar eller är det mer basdunk? svårt att gissa sig till.

Bagdad

Ja utan musik kan man ju nästan utesluta basdunk.

Framför mig ser jag en ADHD-vilsen 17-åring som tuggar fradga och stampar sin fot i golvet.
Citera
2011-10-09, 04:07
Medlem
Kan du inte alls tänka dig att gå upp och ifrågasätta hans stampande? Förmodligen skulle detta uträtta mer än vad vi på Flashback kan göra... Ring störningsjouren; det är inte okej att ha fest klockan 4 på natten utan att ha kommit överens grannar sinsemellan.
Citera
2011-10-09, 04:13
Medlem
Citat:

Haha!
Låter skumt det där, man kan ju inte liksom sitta o stampa en hel fest, då är man ju, som du säger, helt dum i huvudet.
Citera
2011-10-09, 04:18
Medlem
Eastman92s avatar
Vad sägs om att odla ett par kulor, ringa på hans dörr och fråga honom?
Citera
2011-10-09, 04:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastman92
Vad sägs om att odla ett par kulor, ringa på hans dörr och fråga honom?

Det handlar verkligen inte om att odla kulor. Jag skulle lätt kunna göra det men jag kommer framstå som en jävla partypooper i hans sällskap och då tar jag hellre upp det vid ett senare tillfälle. Men jag skulle gärna vilja ha funderingar på vad det kan vara. Kan det vara något speciellt spel eller kanske något Wii-aktigt?
Citera
2011-10-09, 04:23
Medlem
Logisks avatar
Har du möjlighet att spela in ljudet?
Citera
2011-10-09, 04:53
Bannlyst
Har du provat att banka/skrika tillbaka?
Citera
2011-10-09, 05:00
Medlem
Fiols avatar
Citat:
Är just nu förbannat trött på min granne. Ska upp tidigt imorgon men min granne har fest. Att han har fest har jag inget emot, musik kan jag somna till. Men nu har det konstant från jag kom hem vid 00:00 varit ett dunkande. Ungefär som att en person sitter och stampar med hälen i golvet. Ibland låter det som att det kan vara flera personer, men det synkroniseras alltid i ett dunkande. Detta har alltså hållt på konstant 3 timmar. Men enbart vissa 10-sekunders uppehåll.

Finns det något spel som går ut på att hoppa som ett jävla mongo? Eller vad fan kan det vara?
Gå över. Du har strax innan ringt in ett larm till 112 att det luktar brand från grannens lägenhet. Du måste ringa på och prata med innehavaren. Du förklarar att du blivit beordrad att evakuera samtliga i lägenheten ut på gården. Du får alltså vara hjälten och du gör dig det här besväret en kväll men i fortsättningen kommer din granne passa sig noga för han vet att du drar det till din spets och även om du själv vet att det inte händer igen så tror din granne att det här blir likadant varje fest...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in