Själv har man jävligt sköna grannar, en av dem är 89år och när ja hade fest för ja fyllde år sa han bara att vi skulle festa mera och högre! Kan ibland höra mina grannar ovanför knulla och pissa men händer så sällan att ja inte bryr mig...så själv har man det bra men men...
En polare när han flyttade hemifrån hade en granne som bodde på våning 1, han själv på våning 3. Denna satans gubbe kunde komma upp och knacka på 22:10 på kvällen för att han dammsög!! Gränsen gick vid 22. Han kom även och klagade varje gång ovanstående polare hade fest, när man såg på TV och en gång kom han och klagade fast han inte gjort ett skit! En ren äcklig uttråkad jävla gubbe helt enkelt, det värsta som finns! (Var INTE sån)
OnT: Jag skulle först vara schysst och snacka med den berörda, var inte så strikt och snacka inte om regler hela tiden. Förklara istället varför, att han får vara högljud och festa, spela musik osv. men när du ska upp och jobba jättetidigt vore det schysst av h*n att vara lite extra uppmärksam. Ta gärna telefon nr, så kan du bara skicka ett SMS! Som jag skrev om mina grannar bryr dem sig inte dirkekt, fastän jag kan erkänna själv att jag missköter mig ibland, har fått höra att dem tycker att det är roligt med lite ungdomar och liv i huset.
Fungerar inte detta skulle jag dra igång ashög musik, porr, låtar med bas i, ha så hög volym på filmer som det bara går och helt enkelt störa. Gör detta i kanske 1 helg + hela nästa vecka och helgen därefter, sedan sätter du bara ut lappar i porten där du skriver att de som inte uppskattat detta beteende ska förstå hur du har det och sluta genast, dem som accepterar det får helt enkelt leva med att majoriteten inte vill ha det som dem. Akta dig bara för att väsnas för länge, då kommer någon hyresvärd/störningsjour och så åker du på det.
Sorry att det blev långt och rörigt!